tora napisał(a):
Słynne oleje żelowe
Specjalistą w tej dziedzinie jest f-ma Castrol.
Złomiarze i mastersi polecają oleje firmy Castrol-Polska sp.z o.o.
Twój kot kupowałby Castrol (TurboKot)
Master's napisał(a):
nikomu nie polecałem oleju castrol---zelowego
Sam leje mobil 1
Master's napisał(a):
tora napisał(a):
Rozebrałem kiedyś zawór EGR-u w PDE 130KM A4 po 15 tys na Castrolu "żelowym" 50501 (zalecany przez ASO)
to co pokrywało jego ścianki, przypominało substancje którą znajdowałem kiedyś w pieluszce mojej córki
(teraz już nie nosi pieluszek).
czyli jakaś pasta
konsystencja pasty
----mam racje????
tora napisał(a):
Master's napisał(a):
Tora----pamietasz co to był za olej w moim pompowtrysku co mi sie spręzarka przytarła---jakis Castrol SLX czy inne gówno :twisted: :twisted:
w twojej 115 był taki, co jak jest nowy to jest zielony - SLX brrrrrrr
potem sie z niego robi galareta i taki brązowy szuwax.
To tak jak u krów, żrą zieloną trawe a potem z nich wychodzi takie brązowe coś, tylko że zużyty castrol pachnie inaczej
vaver napisał(a):
Piotrus napisał(a):
Tylko że chłopaki psioczą na SLX'a, a ja myślałem nad RS'em.Dużo aut rajdowych jeździ na RS'ie i wszystko jest ok.Olej ten ma dużą odporność na zostawianie nalotów wysokotemperaturowych więc jest wskazany do silników doładowanych.
Witaj Piotrus
Od początku jeżdżę na 0w40 TD Mobil1 i jak na razie nie narzekam, raz zalałem 5W40 castrol magnatec i kurde po 2tkm silnik zmienił prace na nie przyjemną w rezultacie wylałem i zalałem Mobilem.
Poza tym jak od początku lałeś 5w50 M1 racing to po co zmieniać?
max77 napisał(a):
Lałem po gwarancji M1 0W40 td. Do około 80 tkm nie miałem żadnych problemów , potem naczytałem się pierdół o tym że 0W nie nadaje się do sprężarek VNT, no i zalałem Shella Racingiem 10W60 , po kolejnych 10tkm Castrolem RS 10W60 i efektem tego była głośna praca na zimnym silniku (nawet 2 min. Pracy) szklanek popychaczy i ich niezwłoczną wymiana :cry: . Na dodatek olej po kilku tysiącach km robił się konsystencji towotu, co miało wpływ na spalanie średnio 0,3 l na 100km więcej
. Teraz leje znowu Mobila ale 5W50, i myślę że optymalnym olejem do tdi jest jednak oliwa w klasie 5W40.
nie wiem czy w temacie castrola cos sie zmienilo ostatnio a to co powyżej
to tylko niektóre sprawy z jednego forum...