.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.mar.2025 00:16:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: quattro B3 - stuki na wale napedowym
PostNapisane: 08.gru.2004 11:07:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.gru.2004 10:18:16
Posty: 225
Lokalizacja: Zielona Górka
Nowy jestem i zapewne przewrażliwiony, byłem wczoraj moją lalą na kanele i jak ruszam wałem to słychac małe stuki troszkę jakby na krzyzaku ale bardziej w tylnym dyfrze, gosć stwierdził ze trzeba cosik z tyłu rozebrać i smarku nawalić. Nie bardzo gościowi ufam bo i pewnie zbyt wielu quattro nie widział, wolę fachowcow popytac co o tym myślą :)
Zaznaczę ze podczas jazdy stuków walu nie słychać, narazie stukają mi tylko tuleje przedniego zawieszenia te na wahaczach i od wózka.
Przy okazji spytam na szczegolnie mam zwracac uwagę przy quattro?

_________________
ach żal mi mojego B3 Quattro 2.0 Sport Edition teraz B3 1.8S zagazowany golas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 11:39:01 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jezeli jest to metaliczne pukanie to trzeba nasmarowac przeguby na wale , jezeli gluche to trzeba wymienic poduszki pod tylnim mostem i najlepiej skrzynia....przy silniku warto tez obejzec poduszki bo jak pod ukladem napedowym sa pozrywane lub siadniete to od silnika tez dlugo nie wytrzymuja

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 11:41:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.gru.2004 10:18:16
Posty: 225
Lokalizacja: Zielona Górka
stuki są metaliczne tak jakby faktycznie było sucho z tyłu w układzie różnicowym, podopry wydają się być ok. jakim smarem smarowac i jak to się rozbiera i robi?

_________________
ach żal mi mojego B3 Quattro 2.0 Sport Edition teraz B3 1.8S zagazowany golas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 11:44:53 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nieuwaznie czytasz ... na[pisalem PRZEGUBY a te znajduja sie na poczatku i na koncu walu napedowego . Poprzez nie wal mocowany jest do skrzyni i tylniego mostu

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 11:50:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.gru.2004 10:18:16
Posty: 225
Lokalizacja: Zielona Górka
Ja tam jestem jeszcze zielony, stuki są bardziej słyszalne jakby własnie na wejściu do tylnego mostu, pytanie jak ten przegub sie smaruje, na wyglad to jest poskręcane i nie barzdo widać tam gdzie smarek upychac....

_________________
ach żal mi mojego B3 Quattro 2.0 Sport Edition teraz B3 1.8S zagazowany golas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 11:51:16 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
no trzeba go odkrecic .... smar jest taki sam jak do przegubow przy kolach. Aha , i nasmaruj obydwa , nie sugeruj sie ze to z tylu slychac

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 11:53:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.gru.2004 10:18:16
Posty: 225
Lokalizacja: Zielona Górka
oki, dzieki za info. Czy muszę przy odkręcaniu na coś zwrać szczególną uwagę? Jaka jest kolejnosć demontażu tego przegubu?

_________________
ach żal mi mojego B3 Quattro 2.0 Sport Edition teraz B3 1.8S zagazowany golas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 11:55:59 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jedynie musisz dokrecac przegub po przekatnej a sruby najlepiej wymienic , chyba ze masz profi narzedzia i nie pouszkadzasz srub. Jezeli bedzie to robl mechanik to warto go nie spuszczac z oka

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 12:00:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.gru.2004 10:18:16
Posty: 225
Lokalizacja: Zielona Górka
jak to miło mądrzejszych pytać :)
Raz jeszcze dzięki za wskazówki, czy te śruby to są jakieś typowe czy tylko w serwisie Audi do kupienia ?

_________________
ach żal mi mojego B3 Quattro 2.0 Sport Edition teraz B3 1.8S zagazowany golas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 12:04:28 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wbrew pozorom nietypowe bo twardosc srub jest duza. albo poszukasz ich w serwisie albo w specjalistycznym sklepie metalowym gdzie rozrozniaja twardosci srub. ale obawiam sie ze w zadnym sklepie metalowym nie beda mieli srub do samochodow bo tylko do aut sa tak specyficzne wymagania i rozmiary bo tu mowimy o srubie z lbem imbusowym

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 12:10:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.gru.2004 10:18:16
Posty: 225
Lokalizacja: Zielona Górka
zaryzykuje chyba i pozostawię narazie stare srubki, bynajmniej próbuję ;)

_________________
ach żal mi mojego B3 Quattro 2.0 Sport Edition teraz B3 1.8S zagazowany golas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 12:11:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
gigi napisał(a):
jak to miło mądrzejszych pytać :)
Raz jeszcze dzięki za wskazówki, czy te śruby to są jakieś typowe czy tylko w serwisie Audi do kupienia ?


Lepiej kup oridżinałki w aso. Sam kupuje tam wazniejsze srubki do mojego audika. Np te przy koncowkach wachaczy kosztowaly ~5zl za sztuke, czyli znośnie, a glowka spokojna ze cos odpadnie w nieodpowiedniej chwili.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 12:14:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.gru.2004 10:18:16
Posty: 225
Lokalizacja: Zielona Górka
fakt koszt nie duży choć tych srubek atam kilka jest :)
ale co by było jakby sie zerwało .........

_________________
ach żal mi mojego B3 Quattro 2.0 Sport Edition teraz B3 1.8S zagazowany golas


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: