.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.sty.2025 08:26:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wyciecie Katalizatora a obroty
PostNapisane: 13.gru.2004 20:03:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
Poniewaz wlasnie dzisiaj rozpadl mi sie katalizator wstawilem sobie przelotke , ale zauwzylem ze obroty mi wzrosly ?
Stary katalizator byl mocno zapchany (oryginal od nowosci) a nowe kosztowaly 2x500 !! wiec wydalem 120 x 2 na ta przelotke+montaz. Auto juz nie halasuje tak mocno ale zauwazylem ze wolne obroty dotychczas utrzymujace sie na 800 wzrosly mi do 1300. Czy to normalne ? (mechanik mi powiedzial ze trzeba przejechac ze 20 km i komputer sie dostroi z mieszanka) prawda to ? czy cos zwalili ?
Dodam ze bez znaczenia czy na gazie czy na bezynie

A i ta przelotka z zewatrz wyglada jak katalizaator a w srodku jak taka pleciona rura :) tej samej szerokosci .


Ostatnio edytowano 13.gru.2004 20:09:28 przez Van Gogush, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2004 20:04:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2004 19:31:01
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
Primo wywal te strumienice bo tylko przytykają wydech i wstaw normalne 2 rurki, ja mam tak u siebie w 2.8 i po wycięciu niezaóważyłem żeby obroty skakały czy wzrosły. Może resecik kompa pomoże.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2004 20:10:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
Macior napisał(a):
Primo wywal te strumienice


Wlasnie skorygowalem posta (ale szybszy byles :) bo nie wiem czy to strumienica... z zewnatrz wyglada jak katalizator a w srodku pleciona rura (jak strumienica łuskowa? ) ale szerokosc na calosci taka sama


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2004 08:18:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
Macior napisał(a):
Primo wywal te strumienice bo tylko przytykają wydech i wstaw normalne 2 rurki, ja mam tak u siebie w 2.8 i po wycięciu niezaóważyłem żeby obroty skakały czy wzrosły. Może resecik kompa pomoże.
Strumienica przytyka ??? BUhahahahaah A NIBY JAK??

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2004 11:47:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 09:50:15
Posty: 360
Lokalizacja: Wawa
Mam takie puszki w swoim aucie i nigdy nie mialem problemu z obrotami, takze prawdopodobnie cos sie wydarzylo jednoczesnie z montazem ale nie ma to zbytniego zwiazku. Jedyna rzecz to pytanie czy tlumikarz przed spawaniem rozpial akumulator, bo jesli nie to mogl sie uszkodzic jakis elektroniczny gadżet i w rezultacie mogły skoczyc obroty. Podepnij autko pod VAGa to sie dowiesz co i jak.

_________________
A.
A6 2.6 V6 Quaaaattro ;) 2003-2006
A4 1.8T BFB FWD LPG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2004 12:27:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
adamgt napisał(a):
Mam takie puszki w swoim aucie


Napisz prosze czy nie masz problemu na przeglądzie

adamgt napisał(a):
tlumikarz przed spawaniem rozpial akumulator,


Tak i wygląda na to ze miał rację, po przejechaniu z 10 km obroty wróciły do normy, troche jakby głośniejszy sie zrobił niż wczesniej i jakby parę koni mu przybyło :) a może to tylko złudzenie.

Co więcej tłumikarz mówił mi ze przy gazie nie opłaca sie wstawiac kata bo za chwile i tak go znowu szlag trafi a poniewaz nie kosztuje to 5 zł będe jeździł bzz (tylko ten przegląd mnie martwi).
W kolejności podobno pójdzie wydech końcowy a ten podobno nie jest produkowany w Polsce ? :( czy to prawda że nie ma zamiennika do tego modelu ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2004 13:22:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
Van Gogush napisał(a):
W kolejności podobno pójdzie wydech końcowy a ten podobno nie jest produkowany w Polsce ? :( czy to prawda że nie ma zamiennika do tego modelu ?


Końcowy tłumik powinieneś dostać, gorzej jest ze środkowym bo nie ma zamienników jeżeli chodzi o quattro, pozostaje wstawić jakiś montażowy.

Pozdrawiam

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2004 17:35:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
ja ten problem rozwiazałem nieco inaczej (rozprułem katalizatory (od góry) czyli nie widać ''szram" i wspawalem odpowiediej srednicy i odpowiednio wyprofilowana rurke oraz wszystko "owinelem" raz jeszcze w pusty katalizator) efekt jest cichutko i nie ma nieprzyjemnego brzeku :| charakterystycznego dla wypalanego katalizatora)
ps. Tlumnikarz ma racje szczególnie w audi v6 2.6 i 2.8 katalizatory bardzo szybciusienko wypalaja sie na gazie LPG

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2004 19:06:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 09:50:15
Posty: 360
Lokalizacja: Wawa
To w sumie dobrze, że nie wstawiłem katów:). Na przeglądzie byłem Pan popatrzył zmierzył spaliny na gazie i LPG i powiedział że git i że mam fajną Niunię. Fakt, że było na stacji gdzie bez dodatkowych opłat podchodzą pobłażliwie do ewentualnych słabości aut. Z drugiej strony trochę się podpytywałem czy wszytko ok jakby nie było to by powiedział.
Co do mocy to po pierwsze złudzenie po drugie u mnie też tak było i zawdzięczałem to temu że wcześniej wydmuchany miałem 1 kat a drugi dobry więc silnik miał nierówne opory wydechu n oi jak mu zrobiłem na równo to mogło to wpłynąć na jazdę. Dźwięk jest u mnie trochę inny, ale można go polubić

_________________
A.
A6 2.6 V6 Quaaaattro ;) 2003-2006
A4 1.8T BFB FWD LPG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: