luks napisał(a):
jestem nowy ale znajmoy ma taki problem - tam sie jakoś przykeca na dwa razy czy jak ? prosze o pomoc !!
Sruby glowicy:
1 etap 40 Nm
2 etap 60 Nm
3 etap obrot o 180 stopni lub 2 x 90 stopni
4 etap ( silnik nagrzany dotyczy to Ra/SB i 1Y obrot o 90 stopni
5 etap (po przebiegu 1000 km dotyczy to RA/SB i 1Y obrot o 90 stopni
Pokrywy lozysk walka rozrzadu 20 Nm
Pokrywy lozysk glownych walu korbowego 65 Nm
Pokrywy korbowe 30 Nm + obrot o 90 stopni
Kolo zamachowe 100 Nm
Dokrecic rownomiernie w kilku przejsciach nakretki pokryw. Pokrywy nie powinny przy tym zablokowac walka rozrzadu. Nakretki pokryw dociagnac ostatecznie momentem 20 Nm. Luzu nie trzeba potem regulowac.
wtryskiwacze dokrecic momentem 70 Nm (silniki o numerach kodowych RA/SB, 1Y, AAZ) Wkrecic swiece zarowe moment ich dokrecania to 30 Nm Zamontowac krućce przylaczeniowe przewodow plynu chlodzacego,moment ich dokrecania to 10 Nm
Witamy wlasciciela Forda Sierry na Audi Klub Polska Forum, a kolega nie mogl sie sam nas zapytac ? no chyba ze nie posiada komputera, ale za to posiada Audi 80 1.9 TDi
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)