.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 18:38:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Falujacy silnik 2,0 B4 na wolnych obrotach
PostNapisane: 15.gru.2004 09:38:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2004 09:07:21
Posty: 50
Lokalizacja: Wrocław
Witam. Kolega ma Audi B4 2.0, zalozyl gaz, zrobil 1000 km i zaczal mu na wolnych obrotach falowac silnik. jaka moze byc przyczyna??? Swiece ma nowe, strzalu przy odpalaniu nie ma cyli to raczej nie przewody. Co o tym sadzicie???

_________________
BYL VW PASSAT 1.6 TDI 91'
JEST AUDI 80 B4 1.9 TDI 90 KM 94/95'
JEST VW PASSAT 1.9 TDI 116KM 99'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2004 09:40:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 14:11:19
Posty: 416
Lokalizacja: WR
Auto: S4 biturbo
Może niech jeszcze pojezdzi az gaz sie dobrze przyjmie i pojedzie na regulacje.Ja tak miałem w E30,po ok 3000km zaczał dopiero normalnie chodzić :):

_________________
S4 B5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2004 12:24:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
a mi gosc w gazowni powiedzial ze w ACE tak bedzie zawsze bo wtrysk mechaniczny....

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2004 12:31:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 15:00:09
Posty: 160
Lokalizacja: Szczecin
Ja myśle że sprawa leży w silniku krokowym. U mnie na początku jak założyłem gaz to wszystko było pięknie. Po jakiś czasie po ok. 15 tys. km zaczął na gazie wariować z obrotami z gaśnięciem włącznie przy stawaniu na światłach. Na benzynce było wszystko OK. Wymieniłem silniczek krokowy i zaczął smigać bez problemu, obroty równiutkie na gazie i benzynce. Po ok 1000 km wróciło to samo i nie wiem dlaczego tak szybko pada silnik krokowy. Ale proponuje zajeczjać na szrot i na miejscu wymienić to nic nie kosztuje a Kolega zobaczy czy to to. Dużej filozofi przy wymianie nie ma 10 min roboty i wie czy to silniczek krokowy.
Druga sprawa to może byc czujnik położenia przedpustnicy. Kosteczka z chyba trzema przewodami. Podczas wilgotnych dni może nie byc dobrego styku i zaczyna wariować. GAZ JEST BARDZIEJ UCZULONY NA WSZELKIEGO ROODZAJU SŁABE STYKI I URZĄDZENIA MUSZĄ BYĆ W 100 % SPRAWNE CO BENZYNKA NIE MUSI MIEĆ

_________________
Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: