.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 17:43:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Charakterystyki trakcyjne samochodu - plik .xls
PostNapisane: 18.gru.2004 16:59:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.gru.2004 20:04:05
Posty: 104
Lokalizacja: Łódź-Sieradz-Piotrków albo Warszawa
Dla zainteresowanych - zrobiłem arkusik w excelu który wylicza ch-ki trakcyjne samochodu. Daje pogląd kiedy zmieniać biegi żeby było i oszczędnie i dynamicznie.
Jest przygotowany pod A6, ale nie powinno być problemu żeby go przerobić na dowolne inne autko.
Dane do charakterystyki silnika odczytałem z jakiegoś wykresu, więc mogą być minimalne błędy, no ale na 100% Mmax i Nmax są OK :D
Kto chce ten pliczek to proszę o wysłanie maila na mikpo@wp.pl z tematem "CHARAKTERYSTYKA". Plik ma 71.5 KB
W przyszłości pewnie wyląduje na ftp (o ile będzie zainteresowanie), ale na razie ja nie mam dostępu (no chyba że któryś z Kolegów w moim imieniu...?).

EDIT: plik do pobrania - link poniżej

_________________
A6/C4 AEL
Golf III 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2004 21:30:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
mogę wystawić na www jak chcesz to wyslij mi na emalie

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2004 22:06:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Po wprowadzeniu wszystkich wartości wygląda, że jest to dobrze zrobione. Przynajmniej u mnie pokrywa się doskonale z rzeczywistością - szczególnie tutaj badałem granicę przyczepności przy różnych biegach i różnych rodzajach kół/opon - i faktycznie by się wszystko zgadzało ;) Wyszło, że jakbym założył sobie koła od Malucha ;) to bym kapcie palił nawet od 20 do 70km/h na dwójce :D Arkusz bardzo ciekawy, można wiele wywnioskować wpisując sobie "nowe" kapcie i od razu widzimy jak to działa na przyspiesznie względem V-max na poszczególnych biegach i przyczepności... Tak więc :peace: - można się pobawić i wyciągnąć wnioski...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2004 23:47:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
to gdzie ten arkusz?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2004 00:16:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Leo napisał(a):
to gdzie ten arkusz?


Mikpo napisał(a):
7Kto chce ten pliczek to proszę o wysłanie maila na mikpo@wp.pl z tematem "CHARAKTERYSTYKA". Plik ma 71.5 KB


Is this the answer for Your question ? :)

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2004 00:28:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
aaa tak, faktycznie. No dobra, napiszemy :D :diabel:

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 08:55:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
to Leo, tu :D

http://mitglied.lycos.de/maciu/AKP/Charakterystyka_Audi_A6_2.5_TDI_AEL.xls

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 09:42:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2004 12:52:08
Posty: 233
Lokalizacja: Kraków / okolice
Mikpo jestem po wrażeniem :D :D :D

_________________
teraz A6C5 2.5TDI 150KM AVANT 98r.
Audi A4 1.9 tdi 95r. sedan - sprzedany
Audi 90 2.3 NG 91r. automat LPG. - sprzedany
nr gg. 2389161


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 10:18:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.gru.2004 20:04:05
Posty: 104
Lokalizacja: Łódź-Sieradz-Piotrków albo Warszawa
Male wyjasnienie, bo czesto o to pytacie:
Arkusz mozna zastosowac do dowolnego autka, nawet benzyniaka.
Obroty i wartosci momentu mozecie wpisac z dowolnym inkrementem (ja przyjalem 250 obr/min, ale dla benzyny mozna wybrac np co 500)
Mozna zagescic odczyty wokol interesujacego nas punktu (np wokol obrotow max momentu).
Jesli macie skrzynie 5-biegowa, to bla 6-go biegu wpiszcie przelozenie 0 albo po prostu zignorujcie.

Problemem jest tylko znalezienie dokladnego przebiegu momentu dla interesujacego nas silnika.

Poniewaz mamy zime polecam pobawic sie wsp. tarcia kol o podloze: dla lodu wynosi jakies 0.15-0.25.
Robi wrazenie, co? :galy:

_________________
A6/C4 AEL
Golf III 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 11:12:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Arkusz fajny, ale mam taką uwagę: masę samochodu podawaj w kilogramach, a ciężar w niutonach.
A przy okazji: czy masz dostęp do przełożeń innych skrzyń biegów? Interesuje mnie skrzynia do 2,5 TDI z roku 1990
Marcin

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 11:45:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2004 11:57:10
Posty: 261
Lokalizacja: ...:Bytom:... AUDI 80 1.8 S - PM
Cześć!!
No cóż pogratulować :peace: mósiało Cie to troche pracy kosztować. Ale czy nie mogłeś zrobić tegop z rok wcześniej :?: :D Musiałem się z tym sam męczyć na zaliczenie na studiiach, no i robiłem to w wersji bardziej ograniczonej a do tego do skody felicji <bueee> ale coż takie dostałem wytyczne od swojego profesorka. Jeszcze raz gratulacje :peace: :peace: za włożona prace

_________________
A 80 B3/B4 1.8S sil. PM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 11:57:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.gru.2004 20:04:05
Posty: 104
Lokalizacja: Łódź-Sieradz-Piotrków albo Warszawa
Mala pomylka w nazewnictwie, ale w obliczeniach jest OK, sprawdzilem.

Przelozenia znalazlem na jakiejs stronie ktora ostatnio ktos zarekomendowal na forum, jestem teraz w pracy i nie mam tego linka, ale wyslij mi maila z przypomnieniem to jak wroce to postaram sie go znalezc i podeslac.

_________________
A6/C4 AEL
Golf III 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 12:45:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Świetna sprawa... gratuluje pomysłu

Panowie.. to może każdy uzupełni dane dla swojego samochodu i umieścimy na forum. :):

Pozdro

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 19:30:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.gru.2004 20:04:05
Posty: 104
Lokalizacja: Łódź-Sieradz-Piotrków albo Warszawa
Strona z danymi różnych C4 (w tym przełożenia)
http://www.derc4.de/

Der C4 => Technische daten

_________________
A6/C4 AEL
Golf III 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 19:41:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
przepraszam, ale mi obrotów zabrakło... i co teraz?

(ps. CarTest robi to samo i więcej, polecam się w niego zaopatrzyć)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2004 21:44:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.gru.2004 20:04:05
Posty: 104
Lokalizacja: Łódź-Sieradz-Piotrków albo Warszawa
teraz przeczytaj parę postów wyżej...

To dlaczego dopiero teraz piszesz że jest taki program? To ja zmarnowałem ze 2 godziny ze swego życia żeby to spłodzić a on mi mówi że jest coś lepszego!!! :P

Tak naprawdę to jest wprawka i przygotowanie do zdejmowania charakterystyki silnika przy pomocy VAG-COM-a.

_________________
A6/C4 AEL
Golf III 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2004 06:43:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
ma ktos moze takie wykresiki do innych modeli audi interesuje mnie c4 2.4 d cygaro 2.0 d i cygaro 2.3

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: