.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.sty.2025 11:28:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nierówna praca silnika
PostNapisane: 10.sty.2005 22:39:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2005 16:45:03
Posty: 204
Lokalizacja: Liskeard / Olsztyn
Witam,
Co może wpływać na to że silnik nierówno pracuje? tzn. na niskich obrotach np. w postoju na luzie to aż zarzuca całą kabiną co kilka sekund... wpada w wibracje, chwilkę popracuje równiutko, by znów zacząć drgać i tak w kółko... ma ktoś jakieś pomysły? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2005 22:44:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2004 21:26:38
Posty: 55
Lokalizacja: Chociwel
A może tak napiszesz jaki masz silnik, na gaźniku czy na wtrysku, a wtedy znajdą się ludzie co Ci pomogą.

_________________
Audi 80 B3 1,6 '87.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2005 00:56:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Przy dizelku:
leje któraś końcówka wtrysku lub małe ciśnienie(końcówki w. oczywiście).
nie wydala pompa(nierówno na wolnych).
zawiesza się końcówka (przyciera) -rzadkość (nie jeździć!)
kąt wtrysku
Na benzynie:
od luzu na przepustnicach(gaźnik) na różnicy ciśnień na cylindrach kończąc.
luzy na rozdziałce WN
wypalone gniazda lub zawory...itd.itd..

na razie tyle z głowy
Jak benzyna to lepiej wiedzą benzyniaże. :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2005 01:16:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
albo po prostu wybite poduszki tu i ówdzie.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2005 13:49:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2005 16:45:03
Posty: 204
Lokalizacja: Liskeard / Olsztyn
Witam, silnik jest na wtrysku. Jeden znajomy obejrzał silnik, podłączał jakieś urządzenia, i stwierdził że do wymiany są przewody czujników które informują komputer o zapotrzebowaniu na benzyne, oraz ogólnie o tym jak przebiega praca silnika w wyniku czego paliwo jest rozprowadzane w sposób nierównomierny, czego efektem jest wpadanie w wibracje silnika. Czy jest to poprawne myślenie? Czy wymiana okablowania może pomóc?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2005 19:08:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Mój silnik (ABK) też nie pracował zbyt równo na wolnych obrotach, działo się to do tego stopnia, że czułem plecami i tyłkiem te pływające obroty na biegu jałowym. Pojechałem do Śmietanki, tam wyczyszczono mi silnik krokowy, podregulowano zapłon, przy okazji wymieniłem filtr paliwa, i wyjechałem z warsztatu innym autem (to taka przenośnia :D ).

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: