.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.sty.2025 15:03:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zagazowane B4 2.3E (NG)
PostNapisane: 15.sty.2005 00:30:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 22:59:19
Posty: 168
Lokalizacja: Radom
chcialbym sie dowiedziec jak te silniczki ( 2.3 NG ) zachowuja sie na gazie?? jaka instalacje warto zalozyc?? zwykla czy moze wtrysk gazu?? jezeli macie taki silnik zagazowany , to jakie sa wasze spostrzezenia?? czy strzela czasami?? jakie jest spalanie?? i ogolnie wszystko co mozecie sie wypowiedziec na temat tego silnika z instalacja LPG . pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2005 00:48:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Mam zwykły mieszalnik w Ng, wszystko jest w porzadku jak nie łapie gdzies lewego powietrza, wymieniasz swiece co 10000-15000 Km , kable zgodnie z "zaleceniami" wytrzymały 32 000km i zaczeły sie strzały. dobrze miec klapke antywybuchwa w gumie przepływomierza .Kiedys zalałem jakis paskudny gazior i strzelał dopóki sie nie wyjezdził- koszmar. Problem jest z fachowcami od ustawien KE-Jettronca, dlatego ze niemozna tego silnika podpiac do Vaga, ustawiją na gazie to nie chce jezdzic na benzynie :/ spalanie u mnie , a jest to q od 10l-17l na trasie miasto 15-22l/100km . Poza tym, fajny elasyczny silnik , gdzie w miescie latasz główie na trójce, a w trasie jak redukujesz to tylko na 4 (słownie cztery) i przeskakujesz sobie spokojnie :peace:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2005 09:21:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 22:59:19
Posty: 168
Lokalizacja: Radom
no co do elastycznosci silniczka to mam jak najlepsze zdanie, jezdzilem juz wieloma markami i jak na razie nie spotkalem elastyczniejszego silniczka :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2005 10:12:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2004 12:37:31
Posty: 337
Lokalizacja: małopolska
zietek napisał(a):
no co do elastycznosci silniczka to mam jak najlepsze zdanie, jezdzilem juz wieloma markami i jak na razie nie spotkalem elastyczniejszego silniczka :peace:



....to nie psuj tego :peace:

a dlaczego tak mówie .... popatrz choćby na ta pierwszą strone w technicznym ile tam jest postów z problemami na gazie , potem wpisz do wyszukiwarki LPG albo instalacja gazowa i zaleją Cie podobne posty... :peace: jak dobrze Ci się autko spisuje to nie kombinuj :D
a jak chcesz oszczędności to zmień na diesla albo na seja :peace:

pewnie zaraz sie odezwą miłośnicy LPG :P ale i dobrze, poczytaj i wyciągnij z tych postów wnioski :diabel:

_________________
pozdrawiam
lolek.. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2005 23:43:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 22:59:19
Posty: 168
Lokalizacja: Radom
dzieki za info:) NIE ZAGAZUJE SWOJEJ NIUNI :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 09:36:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2004 12:37:31
Posty: 337
Lokalizacja: małopolska
zietek napisał(a):
dzieki za info:) NIE ZAGAZUJE SWOJEJ NIUNI :)
:580:

i dobrze, będzie o kilka postów mniej w stylu " nie ma mocy na gazie" albo "zapala na gazie na bęzynie nie zapala" czy "niunia nie jedzie help LPG" :diabel:

_________________
pozdrawiam
lolek.. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 09:43:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Użyj opcji szukaj pisałem o gazowaniu silnika 2.3 NG juz pare razy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zagazowane B4 2.3E (NG)
PostNapisane: 17.sty.2005 09:47:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
zietek napisał(a):
chcialbym sie dowiedziec jak te silniczki ( 2.3 NG ) zachowuja sie na gazie?? jaka instalacje warto zalozyc?? zwykla czy moze wtrysk gazu?? jezeli macie taki silnik zagazowany , to jakie sa wasze spostrzezenia?? czy strzela czasami?? jakie jest spalanie?? i ogolnie wszystko co mozecie sie wypowiedziec na temat tego silnika z instalacja LPG . pozdrawiam


Mam w B3 90 2,3 gaz II gen i jeździ tak sobie. Przy jeździe spokojnej 12 , przy lekko dynamicznej 15. Do takiego motorku przydałoby sie jakąs lepszą instalkę albo odpuścić sobie gaz :(
Takie jest moje zdanie, ale znam ludzi ktorzy maja zagazowane NG i sobie chwalą.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 10:14:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
Ja mam zagazowanego NG i w sumie nie wiem czy sobie go chwalic czy nie.
Spala mi 15-16l w miescie.
Poki co nie mam zadnych problemow z nim (jezdze od 6miechow)
Raz mi strzelil, wymienilem swiece i juz wszystko est OK.

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 11:48:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2003 16:04:41
Posty: 281
Lokalizacja: Warszawa/Bytom
tylko III generacja wtrysku ciągłego - odpada problem strzałów, niestałych obrotów i całej masy problemów. Osiągi niemal niezmienione, spalanie minimalnie większe. Wiem co mówię, sam mam i pluję sobie w brodę że tak późno założyłem. Mój ostatni rekord spalania to 11,5 litra w trasie, przy spokojnej jeździe do 110km/h. Jak jeździsz dużo i nie chcesz sprzedać auta w najbliższym czasie, to polecam - instalka zwraca sie po roku.

_________________
było C4 2.3 w automacie

Passat B5 1.9 TDI
Chip by Rogal
Wtryski ASV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 11:51:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Odezwij sie do Dreda on ma NG na III generacji. ZTCW bez problemow.

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2005 19:33:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2004 07:39:52
Posty: 127
Lokalizacja: Grudziądz
Adam napisał(a):
tylko III generacja wtrysku ciągłego - odpada problem strzałów, niestałych obrotów i całej masy problemów. Osiągi niemal niezmienione, spalanie minimalnie większe. Wiem co mówię, sam mam i pluję sobie w brodę że tak późno założyłem. Mój ostatni rekord spalania to 11,5 litra w trasie, przy spokojnej jeździe do 110km/h. Jak jeździsz dużo i nie chcesz sprzedać auta w najbliższym czasie, to polecam - instalka zwraca sie po roku.


Da się tym jechać na trasie 110 km/h???? :galy: toć to idzie zasnąć przy takiej prędkości :D , a w c4 jest silnik AAR jak się nie myle.

_________________
AUDI 80 B4 2.3 E NG 1993r - sprzedane
VW GOLF VARIAT III 1.9 diesel (1Y)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2005 22:58:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2003 16:04:41
Posty: 281
Lokalizacja: Warszawa/Bytom
Andrzej1974 napisał(a):
Adam napisał(a):
tylko III generacja wtrysku ciągłego - odpada problem strzałów, niestałych obrotów i całej masy problemów. Osiągi niemal niezmienione, spalanie minimalnie większe. Wiem co mówię, sam mam i pluję sobie w brodę że tak późno założyłem. Mój ostatni rekord spalania to 11,5 litra w trasie, przy spokojnej jeździe do 110km/h. Jak jeździsz dużo i nie chcesz sprzedać auta w najbliższym czasie, to polecam - instalka zwraca sie po roku.


Da się tym jechać na trasie 110 km/h???? :galy: toć to idzie zasnąć przy takiej prędkości :D , a w c4 jest silnik AAR jak się nie myle.



ciężko jest, ale da się :) zrobiłem to specjalnie, chciałem zobaczyć do ilu L/100km uda się na tej instalce zejść :peace: a co do silnika, zgadza się, AAR, podobny bardzo do NG.

_________________
było C4 2.3 w automacie

Passat B5 1.9 TDI
Chip by Rogal
Wtryski ASV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2005 07:26:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.paź.2003 21:12:39
Posty: 338
Lokalizacja: Starogard Gdański - pomorskie / UK
W moim NG udalo mi sie zejsc ze spalaniem LPG do ponizej 11l ale tylko na trasie i przy baaaardzo przepisowej i spokojnej jezdzie. Instalka Elpigas "zwykla" z kompem beda niedlugo 2 lata. Jedyna wprowadzona dodatkowa innowacja to przekaznik ktory odlacza silnik krokowy przy pracy na gazie. Od tego czasu pali 1-2 l wiecej ma wyzsze obroty na wolnych. Od zalozenia nie bylem u gazownika, wymieniam filtr tankuje i jezdze.

_________________
890 km Kronach 2005
872 mile (1400km) Kronach 2007
Audi90, 2.3 NG, 1990, LPG 5.2003 -> 11.2005
Audi A4 1.8 ADR 1995 Right Hand Drive 10.2006 -> 02.2008
Audi A4 1.9 Tdi Avant AFN 1998 Right Hand Drive 02.2008 -> 04.2011
Audi A6 2.0 Tdi Avant BRE 2007 Right Hand Drive 04.2011 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: