.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.sty.2025 09:59:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: problem z ponownym uruchomieniem silnikia w AUDI 100 2.2
PostNapisane: 03.lut.2005 09:31:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 21:58:32
Posty: 90
Lokalizacja: Podkarpacie
Witam.

Mam taki dziwny problem.

Motor 2,144 K-Jeronic. Zima czy lato pali dobrze. Ale nagrzeje sie troszke (np w trakcie odsineżania), podjade kilometr z sym\nkiem do przedszkola i tu sie zaczynają schody. potem musze strasznie dłudo zyglować żeby go zapalić.

Myślałem że to moze wtryski troche ciekną i zalewa mi jeszcze stosunkowo zimny silnik i paliwo nie jest w stanie odparować.

Zapalam więc go odrazu na gazie i jest dokładnie to samo.

Zapłon dobrze ustawiony.

Głowica dwa tygodnie tem cała zrobiona. (to działo sie oczywiście też przed naprawą głowicy).


Co to może być ????????

Może macie jakieś pomysły.

Nara.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2005 09:52:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2004 16:12:18
Posty: 28
Lokalizacja: Sandomierz
Zasady odpalania silnika k-Jetronik,KE-Jeytronik,na zimnym wcisnac nieco pedal przyspieszania i przytrzymac podczas uruchamiania.Jesli silnik jesy goracy,przed uruchomieniem wcisnac calkowicie pedal przyspieszania i utrztmac pelne otwarcie przepustnicy, az silnik zostaje urochomiony

_________________
Audi C4 2.3 91r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2005 10:37:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
nie wiem czy jest w Audi dodatkowy wtryskiwacz uzywany podczas rozruchu, w golfie 1.8 16V silnik KR wtrysk K-Jetronic mialem podobnie. Jezeli silnik byl tak zimny ze wlaczalo sie ssanie to odpalal za pierwszym razem bez problemu przy kazdej temperaturze, a w momencie gdy sie rozgrzal i byl na tyle cieply ze sie nie wlaczalo ssanie to musialem krecic nawet po trzy razy zeby odpalil. Powodem byl wlasnie ten dodatkowy wtryskiwacz, ktory byl nie wyregulowany. Jezdzilem z wylaczonym bo jak go podlaczalem to byla podobna sytuacja tylko ze wtedy zalewaly sie swiece bo smierdzialo benzyna. Przy odloczonym poprostu dluzej krecilem, nie zrobilem tego bo nigdy przez to sie nie zawiodlem na tym samochodziku i tak jezdzilem. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2005 10:44:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10346
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Może wystarczy zmienic swiece zapłonowe? Nieraz się wypala albo maja nieodpowiednia ciepłote i powstaje taki problem jek opisujesz.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2005 13:14:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

podstawa w silnika z k- jet to zaplon wystarczy zastosowac zle swiece i juz bedzie gorsza praca ten silnik ma BARDZO CZUŁY OSPRZET !!!!!

w kolektorze do lotowym jest taki wtryskiwcz rozruchowy (jak sie spytasz jak dziala to ci odpowiem SZUKAJ bylo na ten temat bardzo duzo !!!

odlocz jego wtyczke

idac dalej jezeli to 2144 czyli jest to silnik WC ustaw zaplon na 10 stopni
nie na 6 tylko na 10 !!!!
czesty bląd mechanikow zadrzylo mi sie to kilak razy

w sumie tak naprawde to nigdy nie wiedzialem z dlaczego mi sie tak dzieje i nie raz poprsotu rozllzylem pol silnika i zlozylme i dziala ok

po takim odpaleniu odkrec swiece i zbacz czy sa mokre

jezeli mas gaz to uklad paliwowy moze zle dzialac
po za tym prawdz nie szczelnosc w ukladzie dol

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2005 14:21:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 21:58:32
Posty: 90
Lokalizacja: Podkarpacie
Zapłon faktycznie mam ustawiony na 6 stopni jak fabryka podaje spróbuje opóźnić na 10.

Silnik WC. oczywiście.

Wtryskiwacz mi działa OK.

Skupiliście się na układzie paliwowym. Ale przy zapalaniu na LPG nie działe wogóle K-Jet i nawet pompa nie nabije ciśnienia w układ więc zalewanie silnikia przez nieszczelne wtryskiwacze raczej odpada.

Spróbuje z tym zapłłonem. Swieczki nie maja nawet 5 tyś a poztym 2 tygodnie temu sprawdzałem na nich przerwę i wyczyściłem je dobrze.
Dodam ze sa to właściwe do tego silnikia świece.
Kable tez nie są stare.


Dzięki za podpowiedzi.

Jakby co komu wpadło jeszcze do głowy to z góry dziękuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2005 18:56:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2005 14:56:39
Posty: 84
Lokalizacja: Lublin
U mnie dzieje sie dokładnie to samo ,tylko że w silniku 2.3 na zimno odpala z pierwszego, ale jak sie go po paru minutach zgasic to juz nie chce odpalic ,trzeba dlugo krecic i z oporami zaskakuje. Z góry dzieki za poomoc

_________________
Audi 90 PS
Audi B4 ABK+BLOS
Audi C4 ABC+sekwencja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2005 20:52:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2005 09:24:47
Posty: 27
Lokalizacja: LUBLIN
brejadak mial to samo w 2.2T przed kazdym zgaszeniem silnika mosisz go przełaczyc na paiwo i dopiero zgaisz i nie bedzie problemów z odpaleniem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2005 21:56:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2005 14:56:39
Posty: 84
Lokalizacja: Lublin
Tak tylko ze nie mam gazu :|

_________________
Audi 90 PS
Audi B4 ABK+BLOS
Audi C4 ABC+sekwencja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2005 01:46:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2005 01:34:16
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Też miałem takie jazdy - uszkodzony czujnik temp wtrysku.


Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2005 02:02:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
witaj :D
faktycznie to moze byc czujnik
wten czas jak niemoze zapalic to sciagnij wtyczke i zobaczysz ze zajara odrazu
umnie ten dolny na 4 styki sie dowiedzialem ze tez ma jakies na to wplywy jakies tam 6 sekundowe pierdoly ale generalnie to zrob jak mowie
pozdr :peace:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: