.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.sty.2025 08:50:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jaka różnica w sprężynach zawieszenia?
PostNapisane: 03.lut.2005 14:30:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
Witam.
W związku z tym, że po wymianie amorów na tyle w moim aucie jakoś tak dziwnie zadek mu przysiadł, a do tego zdaża mi się latać z kompletem na pokładzie, powstało pytanie. Założenie jest takie, że chcę podnieść lekko tył w stosunku do tego, co jest w chwili obecnej (jakieś 2-3cm) i wzmocnić go lekko, żeby n ie przysiadał, jak mi tylna kanapa się zajmie. Rozwiązania proponowane przez różnych znajomych, to :
1. gumy wkręcane między zwoje sprężyn
2. nowe springi od mojego modelu
3. nowe springi od mojego modelu, ale wzmacniane-utwardzone
4. nowe springi od B4 2,0; 2,3; 2,6
5. nowe springi od avanta 2,0.
Czy jest ktoś na forum kto przerabiał już temat, lub się orientuje, czy rozmiary springów na tyle w ośce są jednakowe w B3, B4iw avancie?
Dla mniej spostrzegawczych, latam B3 '87 1,8 DZ.
Dziękuję za opinie i pozdrawiam.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2005 10:45:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
Witam ponownie.
Czy naprawdę nikt nie ma "jakiegoś" programu, w którym sprawdziłby nominalne rozmiary springów w w/w modelach. Podzielcie się panowie wiedzą i doświadczeniami w zakresie zmiany sprężyn lub innych ewolucjach wymienionych przeze mnie w poprzednim poście.
Z góry THX i PZDR.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2005 12:46:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2004 23:30:47
Posty: 56
Lokalizacja: CIESZYN
dorabiasz tulejki umieszczasz je na amorku pod kielichem na którym leży sprężyna i po sprawie byłem zmuszony właśnie tak zrobić !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2005 14:19:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
Rafał C napisał(a):
dorabiasz tulejki umieszczasz je na amorku pod kielichem na którym leży sprężyna i po sprawie byłem zmuszony właśnie tak zrobić !!!


Rozumiem, że te tuleje, to pomiędzy sprężyną, a blachą kielicha mają być? No chyba, że źle cię zrozumiałem. Powiedz Rafał, dlaczego "byłeś zmuszony" tak zrobić? Jest ogólnie problem ze sprężynami jakiś? Jeśli tak, to byłbym niepocieszony, bo nie chciałbym, żeby gdzieś na autobanie pod monachium przy 120kmh mi nagle taka tuleja wyskoczyła. Skłaniałbym się jednak do jakiegoś innego rozwiązania. Dziękuję Rafał za poradę - w razie jakichś problemów z dostępnością jest to też swego rodzaju rozwiązanie.
PZDR.
może jeszcze ktoś z poradą?

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2005 14:50:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2004 23:30:47
Posty: 56
Lokalizacja: CIESZYN
u mnie historia była taka autko zostało przerobione eszcze w niemczech obniżone zawieszenie itd.wszystko bylo super dopóki nie padły amorki kupiłem orginały założyłem i kicha auto spadło że opon nie bylo widać :) poprzednie amorki były całkiem inne i właśnie z nich podpatrzyłem co ci niemcy odstawili tuleja musi być konkretnie dorobiona dobry tokarz i nie ma problemu powiem tak moje tuleje tak dopasowałem że siedzą lepiej niż sam kielich bez nich !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2005 15:12:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
No to podobna sytuacja, jak i u mnie. Miałem przed zmianą kayaby pomarańczowe gazowe z jakimiś spręzynami i teraz jak poleciały te kayaby i przyszły bilsteiny dobierane w/g katalogu do mojego modelu, to się okazało że sprężyny są jakieś za krótkie i auto poszło w dół. chciałbym temu zaradzić i szukam rozwiązania.
pzdr.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2005 15:21:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2004 23:30:47
Posty: 56
Lokalizacja: CIESZYN
ja miałem jakieś amorki KONI ale rozwiązanie jest dobre tuleja idzie najpierw na amorka na nią kielich chodzi o to by on był wyżej osadzony automatycznie po skręceniu tego autko jest ciut twardsze bo sprężyna jest bardziej ściśnięta i rzecz jasna wyżej stoi ja tak śmigam a powiem ci że latam też dużo i często !!! monachium to rzut beretem hi :) pozdrowionko


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: