.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.gru.2024 01:22:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 80 '82 1,6 POMOCY PLIIIIIISSSSSSS!!!!!!!
PostNapisane: 30.lis.2005 17:06:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2005 19:29:24
Posty: 2
Lokalizacja: Słupsk
Kupilem zagazowane audi 80 1,6 z 1982r i mam kilka problemow.Po I:podczas jazdy, na wolnych obrotach i podczas hamowania silnikiem strasznie szarpi (tak na benzynie jak i na gazie) a po II zdejmujac pokrywe filtru powietrza zawsze znajduje sie tam .. woda, odpowietrzecz silnika (chyba tak sie to nazywa,"rurka ktora trafia z silniika do fultru powietrza) jest ciagla oblepiona jakąś mazią. Pilnie potrzebuje pomocy !!!!! Z góry dziekuje :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2005 19:24:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sie.2003 12:29:57
Posty: 456
Lokalizacja: Kraków
Smietana w filtrze. Ja po prostu zaślepiłem filtr a do odpowietrzenia dałem dłuższego węża i puściłem na dół. Teraz wilgoć spieprza gdzieś pod samochód. Ale samo to, że występuje to może świadczyć o nieszczelnej głowicy. Płyn może przedostawać się do oleju i w połączeniu masz taką maź...

Powodów szarpania może być kilka, np. nieszczelny układ (bierze gdzieś lewe powietrze, na większych obrotach jest duże podciśnienie i wsysa wszystko natomiast na wolnych obrotach gazik miesza się z powietrzem w filtrze nieregularnie i szarpie). Moze też być żle ustawiony zapłon - na większych obrotach działa przyspieszacz i przestawia zapłon o kilka stopni wobec czego działa OK. Na benzynce może być niewyregulowany gaźnik, np. za dużo paliwa leci i sie krztusi.
Posprawdzaj gaźnik, zapłon i szczelność filtra itd.
Powodzenia w starciu z B2 :peace:

_________________
==========================
"Errare humanum est"...
...aż wreszcie trafiłem na AUDI
==========================

A80 B2 '82 1,8 PV 110KM - kolekcjonerski :)
Opel Vectra A '91 1,8 90KM - użytkowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2005 15:07:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.wrz.2005 00:45:05
Posty: 177
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
I jeszcze jedna sprawa o której kolega nie wspomniał. Jeśli masz podczas jazdy problem z tym szarpaniem, bo np silnik zachowuje się w ten sposób, że musisz ciągle przyśpieszać (wskazówka econ musi być ciągle powyżej połowy) a jeśli spadnie do ekonomicznej jazdy to właśnie szarpie, to jest to typowy objaw uszkodzonej membrany w silowniku podciśnieniowym do przyśpieszania zapłonu na aparacie zapłonowym.

_________________
___________B2 rocznik '81__________
___________C4 2.3E LPG automatic transmission___________


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: