.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 17:43:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: SPRZĘGŁO W S4 2.2T
PostNapisane: 18.lut.2005 15:37:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 410
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Witam.
Mam zamiar wymienić sprzęgło u siebie. Chcem włożyć sachsa (dobry wybór?).W tej chwili gdy strzelam ze sprzęgła powyżej 4 tyś jest pślizg a podczas jazdy jest ok.
Czy to ma sie troche ślizgać?
bo jeżeli tak to se nie będe du.y zawracać.
Czy po ewentualnej wymianie można będzie strzelać z 5-6 tyś.
Z tego co pamientam to Leo startuje z odciencia ale w S2 Leo siedzi chyba sportowe sprzęgło i to chyba już inna bajka(?)

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 15:42:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
u mnie rzeczywiście są spieki, ale na początku było zwykłe sprzęgło. Dawało radę też startować z odcięcia. Cały sezon 2003 tak przejeździłem i było ok.
Co do Sachsa, to dobry wybór, ale musi to być oryginał. Made In Germany. A nie Turkey czy Europe.
Sprzęgło nie ma prawa się ślizgać.
Będziesz mógł strzelać z odcięcia ale nie polecam.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2005 18:15:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
W S4 jest koło dwumasowe wiec taka zabawa moze drogo kosztować bo nowe koło dwumasowe to jakieś 2500 zł. Ale mozna zregenerować ;-) za jakieś 400zł. Tarcza sprzęgła nie ma sprężynek ale jest podatna na wygięcia bo jest na cienkiej blaszce niestety wiec ogólnie żeby to wzmocnić to trzeba by poszukać kompletu z kołem zamachowym od S2 (tylko trzeba obczaić czy koło ma wszystki bolce do czujników tam gdzie ttzreba itd.

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 10:07:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 16:37:25
Posty: 328
Lokalizacja: Kalisz
Ja u siebie wymieniałem i o ile pamietam dostałem valeo .Cena 1000pln.Widze ze masz krótko S4 :) Jak powymieniasz pare rzeczy to odechce ci się strzelać ze sprzęgła hehehh :)

_________________
99-01 Kadett 1,6
01-03 Astra 1,6 16
03-04 Coupe 2,8Q
04-05 S4 2,2T
04-05 Punto Jtd
05-05 B4 Tdi Avant
05-06 GTI edition 94`
06-08Honda civic VTI eg9
08-08 Skoda Fabia
08-08 VW golf 1J0
09-09 SKODA Fabia 5J
10-11 Skoda Octavia RS
11-13 Skoda Superb
13-14 Skoda Octavia 1Z
obecnie Audi A6 C5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 10:54:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
kubazak napisał(a):
Widze ze masz krótko S4 :) Jak powymieniasz pare rzeczy to odechce ci się strzelać ze sprzęgła hehehh :)

:D nie chciałem koledze tak brutalnie skrzydeł podcinać :diabel:

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 11:12:34 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nie ma sensu strzelac z odciecia ... bardziej efektywny start jest z okolo 3000 obr i to wcale nie strzal tylko odpowiednie puszczenei sprzegla (sprawdzone :peace: )jezeli uzyskasz odpowiednio maly poslizg sprzegla ktory zaniknie po calkowitym puszczeniu sporzegla to po pierwsze nie zdlawisz silnika przez nadmierne przeciazenie od strony ukladu napedowego , po drugie silnik plynnie przejdzie w tryb overboost i dzieki temu uzyskasz najwieksze doladowanie i najwiekszy moment obrotowy ktory bedzie trwal bardzo dlugo czego przy strzale z wysokich obrotow mozesz nie uzyskac odrazu a dopiero jak sie rozklad mas w silniku po strzale ustabilizuje ... i to slizgajace sie sprzeglo nie stanowi problemu jezeli bedziesz unikal slizgania sprzegla czyli wlasnie strzalow ze sprzegla ... tak czy inaczej sprzeglo jak chcesz mozesz zmienic i nie ma specjalnie roznicy czy to bedzie Sachs, Luk czy Valeo ... wszystkie te firmy sa dobre . Pamietaj zeby zawsze wymieniac tarcze z dociski8em i lozyskiem docisku bo pomimo ze docisk moze byc jeszcze dobry to po zalozeniu tarczy moze w krotkim okresie okazac sie ze docisk sie pokrzywil a lozysko zaczel wyc

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2005 17:28:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 410
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Z odcięcia strzelać nie będe z max 4- 5 tyś jest dobry wystrzał i nie mówie aby sprzęgło puszczać odrazu ,ciężko to wyczuć ale ja prubuje puszczać sprzęgło ani nie za szybko ani za wolno trudno to opisać

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: