.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 21:40:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: jak podmienić silniczkie w lusterku zew. ?
PostNapisane: 09.mar.2005 07:43:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
muszę podmienić cały mechanizm lusterka zew. elektrycznego podgrzewanego tj. silniczek razem z tymi mocowaniami. Mam już kupiną część ale nie wiem jak wyjąć stary silniczek bez przecinania kabelków.

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2005 10:40:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
Z tego co pamietam to kabelki sa na stale i bez lutowania sie nie obejdzie.

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2005 12:39:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
Kowicz napisał(a):
Z tego co pamietam to kabelki sa na stale i bez lutowania sie nie obejdzie.


też mi się tak zdaje na pierwszy rzut oka. jakieś koszulki termokurczliwe zakładać na lutowane kabelki ?

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2005 14:40:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
No byloby najlepiej ale jak nie masz to zrob to zwykla izolacja.

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2005 15:15:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Zdejmij tylną klapkę w mechaniźmie i wylutuj przewody. Po co robić akcje z koszulkami? Mechanizm jest zależnie od rocznika mocowany na 3 lub 4 śrubki. Te mechanizmy z trzema śrubkami mają dwa silniczki. Odkręć i odwróć mechanizm. Zaklopka tylna zejdzie łatwo lub mniej łatwo. Wtedy rozwiercisz nity (te rurki przez które przechodzą śrubki) wiertłem trzymanym w palcach nawet. Prosta robota.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: