.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.sty.2025 22:54:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: domykanie i odmykanie
PostNapisane: 20.maja.2005 13:20:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
własnie jakie sa numery przekaźników na domykanie wszystkich szyb
po przekreceniu kluczyka

i druga sprawa - co odpowiada za to ze po jednym nacisnieciu szyba
zjeżdzą do końca w dół i tak samo sie podnosi do końca i czy
występowało to w ogóle dla wszystkich drzwi?

danke

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2005 16:53:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
U mnie działa tak tylko u kierowcy. U pasażera trza trzymac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2005 16:59:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
wowo napisał(a):
U mnie działa tak tylko u kierowcy. U pasażera trza trzymac.


z różnych opowieści wiem że są tacy u których działa
równiez u pasażera... ciekawi mnie czy jest to funkcja realizowana
przez silnik czy przez jakiś przekaźnik...

czy przekażnik do szyb jest jeden na całe auto czy jak?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2005 18:07:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Są chyba dwa... podawałem kiedyś numery na forum... ale powiem szczerze - jestem leń i szukał nie będę...

Co do tego trzymania przycisku to według mnie jest to funkcja przekaźnika (coś amperometrycznego) a nie silnika...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2005 18:14:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
u mnie dziala to tylko od kierowcy, po jednym nacisnieciu cala sie opusazcza. Natomiast do gory by zamknac musze trzymac guzik. :/

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2005 18:23:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
maciu napisał(a):
wowo napisał(a):
U mnie działa tak tylko u kierowcy. U pasażera trza trzymac.


z różnych opowieści wiem że są tacy u których działa
równiez u pasażera...

u kogo tak jest?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2005 18:32:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
tym razem ja użyłem kawałka szukarki...
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=1678
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=202

Pozdro

PS. u mnie od kierowcy 1 nacisniecie oposzcza sie/podnosi cała (tylko na zapalonym silniku) na wyłaczonym trzeba trzymać, a w reszcie szyb tzreba zawsze trzymać.

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2005 20:05:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
A czy do instalacji, w której zawsze trzeba trzymać guzik, aby się szyba opusciła/ podnosiła, moża dostawić przekaźnik, aby robiło się to po jednokrotnym naciśnięciu?

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2005 20:52:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 21:02:38
Posty: 368
Lokalizacja: Rzeszów
Działanie podnośników szyb w Audi sterowane jest nie tylko przez włączniki lecz również przez urządzenie sterujące
podnośników szyb na elemencie nośnym dodatkowych przekaźników.
Przy pracującym silniku szyba od strony kierowcy otwiera się lub zamyka całkowicie po krótkim naciśnięciu
włącznika, chyba że przez ponowne naciśnięcie włącznika, okno zostanie zatrzymane.
Przy wyłączonym silniku szyba porusza się tylko wtedy, gdy przycisk pozostaje wciśnięty. Dotyczy to zamykania
i otwierania okna zarówno przy otwartych jak i zamkniętych drzwiach.
Po naciśnięciu przycisku poruszają się również pozostałe szyby w samochodzie, chyba że zostały zablokowane
przez włącznik centralny w podłokietniku w drzwiach kierowcy.
Gdy przy wyłączonym silniku drzwi kierowcy zostaną otwarte i ponownie zamknięte, następuje zablokowanie
podnośników szyb (zabezpieczenie przed kradzieżą).

_________________
A4 1995 1Z, a4 1999 AVG, A4 2004 AVB.... lipa ale nie ma jak audi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2005 20:56:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 21:02:38
Posty: 368
Lokalizacja: Rzeszów
..........to cytat z ksiązki oczywiście

_________________
A4 1995 1Z, a4 1999 AVG, A4 2004 AVB.... lipa ale nie ma jak audi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2005 21:34:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 21:30:03
Posty: 71
Lokalizacja: Lublin
A gdzie dorwałeś książkę o A4 - bo jak narazie nie mogę znaleźć :-(

_________________
Audi A4 1,8T :diabel:
www.pawelkowalczyk.eu Kowi Galeria zdjęć - Photo gallery


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2005 22:21:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Bilu napisał(a):
maciu napisał(a):
wowo napisał(a):
U mnie działa tak tylko u kierowcy. U pasażera trza trzymac.


z różnych opowieści wiem że są tacy u których działa
równiez u pasażera...

u kogo tak jest?


ktos sie chwalil na jakims spotkaniu..,.


to ile jest w końcu tych przekaźników, ktoś wie?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2005 01:02:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
jaki znowu przekaznik!!!! To sterownik z dwoma napchanymi elementami plytkami drukowanymi i przekaznikami pomiedzy nimi. Jest jeden duzy modul - wielkosci dwoch przekaznikow i zajmuje dwa gniazda polaczone ze soba. Domykanie prawej szyby mozna zrobic na takim samym sterowniku, ale trzeba troche rezac.
Ja juz niedlugo bede mial domykanie i na odwrot wszystkich szybek...

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2005 09:01:33 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Kowi napisał(a):
A gdzie dorwałeś książkę o A4 - bo jak narazie nie mogę znaleźć :-(


idz do ASO to Ci sprzedadza ... chyba ze chcesz taniej to popros kolege to Ci skseruje :P

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2005 09:02:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
MariuszD napisał(a):
jaki znowu przekaznik!!!! To sterownik z dwoma napchanymi elementami plytkami drukowanymi i przekaznikami pomiedzy nimi. Jest jeden duzy modul - wielkosci dwoch przekaznikow i zajmuje dwa gniazda polaczone ze soba. Domykanie prawej szyby mozna zrobic na takim samym sterowniku, ale trzeba troche rezac.
Ja juz niedlugo bede mial domykanie i na odwrot wszystkich szybek...


a pochwalisz się jak zamierasz to osiagnąć? :P

jak mniemam nie wyatarczą elementy fabryczne trzeba jeszcze troche
polutować tak?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2005 09:05:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 23:12:09
Posty: 108
Lokalizacja: Warszawa
Bilu napisał(a):
maciu napisał(a):
wowo napisał(a):
z różnych opowieści wiem że są tacy u których działa
równiez u pasażera...

u kogo tak jest?


U mnie :")

_________________
A4 '98 1,9 TDI 110KM AFN - mordka juz lepiej, slipka jak ta lala
hamownia: 127KM/267Nm :"P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2005 09:06:33 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
najprosciej mozna to zrobic podpinajac zasilanie wszystkich szyb pod wyprowadzenie ze sterownika dla przedniej kierowcy i masz wtedy sygnal podtrzymany dla wszystkich szyb ale przekaznik wewnatrz ma wtedy wieksze obciazenie jezeli zamykasz wszysatkie 4 na raz

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2005 10:12:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
hans napisał(a):
najprosciej mozna to zrobic podpinajac zasilanie wszystkich szyb pod wyprowadzenie ze sterownika dla przedniej kierowcy i masz wtedy sygnal podtrzymany dla wszystkich szyb ale przekaznik wewnatrz ma wtedy wieksze obciazenie jezeli zamykasz wszysatkie 4 na raz


może tego nie wytrzymać? bo szybki troche ciagna

ale opcja ciekawa...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2005 11:38:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
hansa propozycja bylaby dobra dla domykania wszystkich np. z pilota, ale nie ma tu funkcji kazda osobno, a jak tak bede robil. Bedzie to sterownik umieszczony w drzwiach kierowcy...zastanawiam sie tylko jak obejsc brak czujnikow zamnkecia szyby - przez to mozna latwo wkrasc sie do audi domykajacego szyby z pilota.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2005 11:45:19 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Mariusz , zle mnie zrozumiales , po odpaleniu silnika na jeden przekaznik ktory jest od drzwi kierowcy jest podawane napiecie podtrzymania przekaznika a polozenia skrajen sa realizowane za pomoca bezpiecznikow przciazeniowych , czas takiego podtrzymania to kolo 10-15 sekund wiec wystarczajacy aby w pelni opuscic czy podniesc szybe , reszta drzwi korzysta z przekaznika ktory nie ma podtrzymania przy zalaczeniu dlatego trzeba trzymac przycisk aby sie szyba poruszala natomiast zamykanie szyb po przekreceniu i przytrzymaniu kluczyka w zamku lub za pomoca alarmu jest realizowane przekaznikiem obok sterownika szyb ktory podtrzymuje napiecie caly czas ale jest sterowany przez centralny zamek i steruje on autonomicznie wszystkimi szybami i szyber dachem i tylko w kierunku ich domykania a polozenie krancowe jest realizowane za pomoca wlasnie bezpiecznika przeciazeniowego , o ile dobrze pamietam na bazie bimetalu czyli czujnik przegrzaniowy

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: