.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.sty.2025 09:03:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: zamiana turbiny w audi 100 s4
PostNapisane: 23.maja.2005 16:43:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 13:06:33
Posty: 33
Lokalizacja: lubelskie
chodzi o to czy ktos z szanownych posiadaczy audi zamienial turbiny w audi 100 s4 2.2t aan z seryjnej k24 na k26 od 2.2t 10v silnik mc czy to ma wogole sens i czy trzeba cos jeszcze wymienic oprocz turbiny, doszly mnie sluchy ze ponoc ma byc lepiej wiec dlatego pytam czy gra jest warta swieczki?

_________________
kiedys a100 1.8,pozniej a100 2.3,teraz a100 s4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2005 16:57:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
co chcesz osiągnąć? Bo jeżeli satysfakcjonuje Cię moc do 280-290 KM to Ci seryjna wystarczy i tak też bym polecał zrobić. Wymiana turbiny to nie tylko sama turbina ale też stronienie, wydech, WG , i parę innych popierdółek, żeby to wogóle jeździło.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2005 17:03:08 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zaloz strone zimna od K26 :D ... bedziesz mial to samo co w RS2 :P ...tylko wtedy jeszcze wtryski i program i moze przekroczysz magiczne 300 KM :D ...a no i IC wieksze

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2005 17:30:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
niestety, hans, nie jest tak różowo, jeszcze jest wirnik, który jest zupełnie inny , a i same muszle się ociupinke różnią. Szkoda, bo rzeczywiście byłby fajny zamiennik turbiny z RS2

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2005 08:00:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jeszcze ja sie dolacze z pytaniem do znawców, aby sie upewnić.

czy K26 ma takie same mocowanie do kolektora wyd. i dalej rury wydechowej. jak k24, zeby mozna bylo je zamienić? czy srednice wlotow i wylotow sa takie same?

oraz czy turbinka od rs2 bedzie pasowala w miejsce k24? czy trzeba kolektor wyd. wymieniac?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2005 15:11:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 13:06:33
Posty: 33
Lokalizacja: lubelskie
tak z ciekawosci pytalem .dzieki za odpowiedzi pozdrawiam fanow jedynej slusznej marki

_________________
kiedys a100 1.8,pozniej a100 2.3,teraz a100 s4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2005 15:26:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Lukasik napisał(a):
jeszcze ja sie dolacze z pytaniem do znawców, aby sie upewnić.

czy K26 ma takie same mocowanie do kolektora wyd. i dalej rury wydechowej. jak k24, zeby mozna bylo je zamienić? czy srednice wlotow i wylotow sa takie same?

Wydaje mi się, że można je wymiennie stosować, jedynie co może być do poprawki to dopasowanie wyjścia turbiny z wejściem do downpipe.
Cytuj:

oraz czy turbinka od rs2 bedzie pasowala w miejsce k24? czy trzeba kolektor wyd. wymieniac?
pasuje. Kolektora nie musisz wymieniać.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2005 16:21:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 16:37:25
Posty: 328
Lokalizacja: Kalisz
heheh a potem dół silniczka z tłokami powie papa

_________________
99-01 Kadett 1,6
01-03 Astra 1,6 16
03-04 Coupe 2,8Q
04-05 S4 2,2T
04-05 Punto Jtd
05-05 B4 Tdi Avant
05-06 GTI edition 94`
06-08Honda civic VTI eg9
08-08 Skoda Fabia
08-08 VW golf 1J0
09-09 SKODA Fabia 5J
10-11 Skoda Octavia RS
11-13 Skoda Superb
13-14 Skoda Octavia 1Z
obecnie Audi A6 C5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2005 17:05:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
prawda, ale tylko jeżeli w parze nie będzie strojenie elektroniki.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: