.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.sty.2025 23:06:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Mikser LPG 2,3 AAR
PostNapisane: 11.maja.2005 18:52:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2003 20:48:33
Posty: 538
Lokalizacja: łuków
Witam
Mam u siebie w C4 2,3 AAR mikser o średnicy 32 mm . Sądzę że ten mikser sporo autko dławi . Co sądzicie o roztoczeniu tego miksera ?? Da to coś ?? Czy więcej narobi bałaganu niż dobrego ??
Panowie czekam na wasze rady i z góry dzięki
Pozdrawiam

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2005 22:43:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Myśle ze nie powinieneś sie do tego zabierać bo mikser został obliczony (podciśnienie), zwiększając średnice zmniejszysz podciśnienie a co za tym idzie zmnieni sie ilość podawanego gazu (spadnie)
będzie problem z regulacją
chociaż uważam ze da sie to w ten sposób podkręcić ... tyle ze będziesz musiał to zrobić w miare dobrze (wyregulować, moze mikser większy? )
kiedyś próbowałem sztuczek z mikserem przez takie patenty ale efekt był taki ze sie silnik nie wkręcał :/

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2005 08:16:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2005 08:07:51
Posty: 38
Lokalizacja: Lubin
Podzielam to co napisal kolega, rzeczywiscie nie zmieniaj bo ja zmienilem z 32 mm na 38 i na wolnych obrotach silnik chodzil super rowniutko lepiej niz na benie ale w ogole sie nie wkrecal na obroty. Okazało sie ze trzeba po wymianie miksera na wiekszy wymienic reduktor na wiekszy. To sa jednak pieniadze poniewaz nie dosc ze taki wiekszy kosztuje duzo to jeszcze bedzie ci pali 20 litrow gazu. Mija sie to wiec z celem bo bedzie ci tyle wychodzilo co na benzynie a i tak nie bedziesz mial osiagów takich jak bez miksera po zdeinstalowaniu instalacji gazowej na samej benzynie. Ale jesli sie uprzesz to ja mam ten wiekszy i moge ci sprzedac :D :P pozdrawiam

_________________
Audi coupe 2,3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2005 22:53:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
nie trzeba wymieniać reduktora jeśli jego wydajność jest wystarczająca a co do roztoczenia to trzeba to robić łącznie z rozwierceniem otworów w tzw.palniku samo roztoczenie nic nie da bo zmiejszy podciśnienie potrzebne do(wyssania) gazu. a większe otwory to zkompensują.
po drugie większość mixerów do k-jetronik to nędzne podróby i o zachowaniu przez nie jakichkolwiek parametrów nie śmię w ogóle mówić wiekszość nawet nie jest linearna(charaktrystyka)dlatego polecam experymenty ale tylko tym którzy mają podstawową wiedzę odnośnie silników spalinowych i ich zasilania .
co do 20 litrów to bzdura takie auto przy tym zużyciu praktycznie przestaje jeżdzić bo jest zalewane zbyt bogatą mieszanką.
tak że bez obaw więcej niż nam schrzanili gazownicy trudno będzie schrzanić

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 08:16:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
32 to chyba optymalnie do 2,3. ja bym nie ruszal.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 13:25:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2003 20:48:33
Posty: 538
Lokalizacja: łuków
Słyszałem jeszcze o mikserze od turbo - czy to coś daje - czy nie zawracać sobie głowy ??
słuchajcie a kolega podsunął mi jeszcze jeden pomysł - mianowicie żeby to na zwykłej instalce jakoś przerobić - że nawierci mi dziury w kolektorze i zrobi to jak wtrysk 5 przewodów - nie wiem o co mu dokladnie chodzilo - ale że nie będzie miksera - Co o tym sądzicie ??

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2005 07:50:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
roofy napisał(a):
słuchajcie a kolega podsunął mi jeszcze jeden pomysł - mianowicie żeby to na zwykłej instalce jakoś przerobić - że nawierci mi dziury w kolektorze i zrobi to jak wtrysk 5 przewodów - nie wiem o co mu dokladnie chodzilo - ale że nie będzie miksera - Co o tym sądzicie ??


Jeśli to nie jest wtrysk gazu, to gaz musi dostawać sie do kolektora PRZED przepustnicą. Inaczej nie będzie działać.... Musiałbyś mieć pięć przepustnic tuż przed głowicą :P Wiercenie w kolektorze odradzam, a jeśli juz musisz (z tego co piszesz wynika, że nie musisz), to trzeba zdjąć kolektor - inaczej opiłki załatwią Ci cylindry.

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2005 09:28:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2004 17:29:04
Posty: 99
Lokalizacja: warmińsko - mazurskie
czesc.mialem takie same autko i gazownicy zalozyli mi mixer od turbo lepiej sie wkrecal.pozdro

_________________
Audi A4 TDi 110 KM 98 z wirusem-
to były czasy:)
0-100 km/h 8,74s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2005 11:52:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
A może coś takiego?
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=52161706

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: