.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 04:10:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: BLOS-wrażenia po montażu
PostNapisane: 22.cze.2005 16:04:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
jak już pisałem podziele się wrażeniami po zamontowaniu blosa. na benzynie nie ma różnicy w stosunku czy z blosem czy blos zdemontowany jężdzi tak samo. na gazie do 4000 tys obrotów tak samo jak na mieszalniku ale powyżęj zdecydowana poprawa ośiągów żwawiej jeżdzi i wkręca się na obroty .teraz skład mieszanki -jednakowy w całym zakresie obrotów od 750-6000 obr lambda jednakowo wskazuje 0.5v do 0,7v .czyli brak zubożenia w wysokim zakresie obr co jest nieuniknione na mieszalniku.po ostrym depnięciu lambda spada by po chwili wzrosnąć obroty jałowe stoją równo na 750 .to były fakty .teraz moje odczucia -wydaje mi się żę na benz jest min lepiej i nie chodzi tu o moc ale o elastyczność silnika.co do zużycia gazu to nie wiem przejechałem dopiero 150 km .regulacja bardzo prosta i całość pracuje bardziej stabilnie niż na silniku krokowym(mijsze opóżnienia reakcji na dodanie gazu )co potwierdza iż sterowanie podciśnieniowe jest bardziej stabilne i szybsze niż elektroniczne.zapłaciłem za blosa 320 zł wraz z montażem i regulacją

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BLOS-wrażenia po montażu
PostNapisane: 22.cze.2005 17:18:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Dzieki za info! ;)
Ja jade do rozpoznania tematu jutro, z tym, ze ja bede musial załozyc cala instalacje, bo teraz tylko Pb

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 07:05:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
Ciekawe jak bedzie ze zużyciem paliwa. Jak możesz, to wklej jakieś fotki tego ustrojstwa.

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 07:41:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Przydałoby sie autko zhamować bez blosa i z nim. Wtedy byłaby jasność.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 11:52:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2005 17:12:06
Posty: 21
Lokalizacja: Krasnystaw
Co to wogóle jest ten blos?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 12:52:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
kylo napisał(a):
Co to wogóle jest ten blos?


Mniej więcej to:
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=18310

Opcja "szukaj". Ale trochę racji masz, jeśli jakiś wątek jest kontynuacją poprzedniego, to może warto w pierwszym poście wkleić link? Co na to moderatorzy?

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 14:12:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lis.2004 17:49:58
Posty: 308
Lokalizacja: Zabrze - gg:1056552
tak na marginesie... na allegro znalazlem moze kogos zainteresuje :-)
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=55497150


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 18:06:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
ciekawe kto to tak zakładał .powinien być założony bezpośrednio za zespołem przepustnic

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 19:09:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
Zaje....sta sprawa z tym BLOSem :D
Ja do swojej I generacji niedawno dodalem emulator z kompem i poki co jest wielka kicha, auto nie przyspiesza rownomiernie a i mocy jakos nie ma. Jeszcze musze zregenerowac reduktor lub ewentualnie wymienic, no i wlasnie mam pytanie:
Obecnie mam reduktor LANDI do 110KW -> regenerowac go czy wymieniac na cos lepszego :?:

A wracajac do watku: wie juz ktos czy do 2.3 NG da rade wrzucic tego BLOSa :?:

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 20:53:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
nowy jest zawsze nowy weż brc bardzo stabilny (utrzymuje zadaną regulacje )w wersji xxl i pokombinuj z mikserem te jajka od k-jetronic nie są linearne stąd dziury w obrotach i problem z wkręcaniem, cięzko trafić na dobry (podróbki) jak nie chcesz się chrzanić kup markowy np z katalogu brc .to kosztuje ale się opłaci (zużycie i osiągi ) ale zanim to wszystko zrobisz sprawdz inst wysokiego napięcia i świece

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 21:29:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
Dzieki.

Tylko gdzie ja to wszystko zrobie bo mam wrazenie ze kazdy gaziarz niewiele sie zna na tym co robi :/
Niedawno bylem w ELPIGAZ i mi powiedzieli ze:
dokladka emulatora, komputera i wymiana reduktora na lepszy (stwierdzili ze moj jest za slaby a im zapewne chodzilo o reduktor do silnika wiekszej mocy czyli XXL)
chcieli za to 1000zl z czujnikiem temperatury.

W sumie bylem na nich zdecydowany ale ojciec polecil mi jeszcze podjechac do innego gaziarza.

Ten natomiast powiedzial ze moj reduktor jest OK i na poczatek wstawi mi sam emulator z komputerem zeby mi nowa sonda nie padla. Tak tez zrobil i wzial za to 400zl. Teraz autko jezdzi kiepsko (nierownomiernie przyspiesza) a do tego pali ok. 16,5 (wczesniej palilo 18)
Przy regulacji stwierdzil ze pozniej rozbierze reduktor i go przeczysci ew. zregeneruje.

I teraz wlasnie sie zastanawiam co dalej:
-> jechac do tego kolesia niech dalej kombinuje az w koncu to zrobi
-> jechac do ELPIGAZ niech mi wrzucaja lepszy reduktor z tym ze nie bedzie to BRC tylko chyba ich produkt
-> czy moze szukac innego gaziarza

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 23:36:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
miałem kiedyś elpigaz reduktor nie stabilny regulacja co 2 tyg ale może teraz poprawili jakość co do regeneracji reduktora ja jestem przeciw wątpię by włożyli org membrany znowu wcisną jakąś kichę a tak nowy na gwarancji jak będą podejrzenia że padł to wymienią na nowy bo sami nie rozbierają tylko odsyłają do producenta

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 23:46:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
czyli wcześniej miałeś 1 generacje to po diabła emaluator i sterowanie elektroniczne a jak facet twierdzi że elektronika zabezpieczy sondę to ty go lepiej zmień i niech zabiera te swoje zabawki .wstaw pożądny reduktor konkretny mikser i śrubę a jak chcesz elektronikę i kroka to polecam bingo m bardzo stabilna i łatwa w obsłudze to nie szkodzi że polska produkcja

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2005 23:49:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
enduro7777 napisał(a):
miałem kiedyś elpigaz reduktor nie stabilny regulacja co 2 tyg ale może teraz poprawili jakość co do regeneracji reduktora ja jestem przeciw wątpię by włożyli org membrany znowu wcisną jakąś kichę a tak nowy na gwarancji jak będą podejrzenia że padł to wymienią na nowy bo sami nie rozbierają tylko odsyłają do producenta


Podjedź do moich gazowników - zobacz co Ci powiedzą... i pewnie zrobią Ci, że będzie okej... Jak coś to telefon do mnie znasz :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2005 05:59:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
Grzesiu, pomyliles cytaty, chciales chyba mi polecic tych swoich specow :)
Chyba bede musial wlasnie tak zrobic tylko nie wiem kiedy, najwczesniej w przyszlym tygodniu :/

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2005 06:03:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
enduro7777 napisał(a):
czyli wcześniej miałeś 1 generacje to po diabła emaluator i sterowanie elektroniczne a jak facet twierdzi że elektronika zabezpieczy sondę to ty go lepiej zmień i niech zabiera te swoje zabawki .wstaw pożądny reduktor konkretny mikser i śrubę a jak chcesz elektronikę i kroka to polecam bingo m bardzo stabilna i łatwa w obsłudze to nie szkodzi że polska produkcja


Tak, wczesniej mialem I generacje i kolo mi powiedzial ze bez emulatora to szybko mi padnie sonda. Do tego mialem problem ze spalaniem: 18-19 w miescie. Mialem nadzieje ze komp polepszy mi osiagi i zmniejszy spalanie a poki co pali mi troche mniej ale za to cienko jezdzi (wg mnie to wlasnie reduktor jest do wymiany)

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2005 08:52:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
Kowicz jesli Cie zadowoli spalanie 15 to zaloz srube;)
ja caly czas kombinuje zeby jakos sensownie na trasach palil...

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2005 08:53:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
sorry rozpedzilem sie ...miales srube... :P

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2005 13:12:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2005 11:42:26
Posty: 147
Lokalizacja: Kraków
kowicz do silnika NG nie potrzebny jest emulator nie jest do niczego potrzebny wystarcza zwykly komputer ja mam instalke elpigazy ale II generacji i mi gazownicy powiedzieli ze emulator jest tam nie potrzebny niema dla niego w tym silniku co do roboty a jest jescze jedna rzecz ktora moze sie zepsuc:)

_________________
Audi 80 2.3 NG '92 bez quattro ale daje rade:)
BMW 535i '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2005 13:20:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
a moze ktos mi powiedziec jaka instalke zalozyc do 6A (ewentualnie) ??

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: