.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.sty.2025 23:50:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: czym przesmarowac zamek w klapie-nie kreci sie
PostNapisane: 13.sty.2005 12:08:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
no wlasnie najpierw ciezko sie otwieral a teraz tylko da sie wlozyc klucz i nie chce sie przekrecic

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2005 12:10:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
No własie jak to ugryzc??? , mam to samo

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2005 12:12:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
myslalem o jakims specyfiku typu wd, podobno smar grafitowy jest najlepszy...?

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2005 12:17:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Wd 40 przerabiałem, nic nie dało :(:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2005 12:42:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
U mnie też się zamek w klapie nie obraca. Myślałem, że wkładka jest do regeneracji... Serio uważacie, że smarowanie coś da? Jak ktoś będzie miał efekty, to dajcie proszę znać :D

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2005 13:16:55 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
A u mnie Wd pomogło i jak do tej pory działa. Nalałem tego do zamka i tak długo wkładałem i wyjmowałem kluczyk że ruszyło.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2005 16:10:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2004 11:58:51
Posty: 344
Lokalizacja: Ruda Śląska
Ja też cały czas myślałem że jest specjalnie zablokowany :/ Kluczyk wchodził bez problemu ale ani drgnoł ni w prawo ni w lewo.Wlałem WD 40 poczekałem pare minut i aż wręcz nie możliwe zameczek zaczoł chodzić jak ta lala :P

_________________
Audi A6 2.0 TFSI 2006 Rok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2005 16:33:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
a czy wasze problemy zaczely sie po zimie? :P

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2005 21:07:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2005 21:34:23
Posty: 33
Lokalizacja: Toruń
Nie podejrzewam, żeby wd40 w zamek coś dało. Konstrukcja jest taka (przynajmiej w A4, ale w Golfie też tak miałem), zamek już poza bębenkiem obraca dwa nieduże "talerze" plastikowe. Trzeba zdjąć tapicerkę i można wtedy te talerze spróbowac "rozruszać"

pozdrawiam
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2005 08:09:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2004 19:17:40
Posty: 25
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
A ja go wykręciłem. Rozebrałem na drobne części, wyczyściłem i złożyłem i działa. Okazało się jednak, że nie reaguje centralny zamek. Jak go powtórnie rozkręciłem to zobaczyłem, że w jednm takim okrągłym elemencie co załącza mikrostyki brak jest ząbka (został wyłamany) i przez to nie przesuwa się. I prawdopodobnie ząbek blokował zamek.

_________________
Audi 80 B4 ABK 2.0E MTM 12/1991,
LPG, szyberdach, ABS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2005 11:40:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Coś jest chyba nie tak z tymi zamkami. W mojej B3 nie chciał sie obracać, musiałem rozebrać, wyjąć wkładkę i przesmarować wazeliną techniczną. Pomogło. Teraz w moim kolejnym Audi znów coś zaczyna się dziać z zamkiem. Ciężko się wciska i obraca. Będzie znów smarowanie.

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2005 12:46:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
słyszałem dwie rzeczy:

1. wd4- żre gumy (nie wiem czy w bębenku i okolicach jakies są)
2. zamków (nie tylko samochodowych) sie nie smaruje bo to tylko
przyciaga kurz itp i po jakimś czasie jest jeszcze gorzej

co wy na to?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2005 01:20:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2005 11:06:12
Posty: 144
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Auto: A6 2,7TDi Q S Line
Ale panowiewd 40 spowoduje że sprężynki w zapadkach wam się rozsypią,choć jest to środek do wszystkiego to również do niczego.miałem też taki problem i pomogła oliwka "finisch line" jest taka co nie przyciąga kurzu i innych takich śmieci,i teraz działa extra.najlepiej jest użyć jakiś środek penetrujący który nie niszczy tworzyw sztucznych i gumy.Bo inaczej sobie biedy narobicie.Pozdrawiam

_________________
---------------------------------------------------------------------
A6 C5 2,4 V6 99r. AUTOMAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2005 11:23:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.cze.2005 12:53:36
Posty: 47
Lokalizacja: Radomsko
u mnie w a4 avant tez mam popsutą wkladke w klapie bagaznika i bede musial rozbierac, nie wiem czy ktos mi zapchał czy to samoistnie po zimie albo cos bo tak juz kupilem autko. kluczyk wchodzi tylko do polowy

_________________
A4 AVANT 1.9 TDi AFN 1996r
ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2005 11:29:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
Bardzo dobry patent to rozebrać zameczek wyczyscić dokładnie i zalać specjalnym olejem do łańcuchów rowerowych poczym wyctrzeć go ładnie szmatką i bedzie git , ja tak zawsze robiłem jak coś sie zaczynało zacinać :peace:

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2005 12:56:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.lip.2004 23:37:27
Posty: 367
Lokalizacja: Śląsk
Kurcze, u mnie też nie działa od "nowości". Myślałem, że to zamek do innego kluczyka i dałem sobie spokój z grzebaniem.
Panowie, dzięki za oświecenie!!
Biorę WD i idę natychmiast załatwić sprawę.

_________________
80 '93 B4 Quattro avant 2,6 V6 ABC
LPG Tartarini EtaGas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2005 13:35:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2004 21:28:48
Posty: 99
Lokalizacja: Kraków
To jest stały problem najczęściej w avantach wszystkich marek, najczęsciej po zimie, bo zaciąga syfem z drogi na tylną klapę. Jak jeszcze nie domyka się ta klapka na wejsciu kluczyka do zamka to problem murowany. W poprzedniej bryczce miałem to samo, teraz też nie chodzi :(: najlepsze rozwiązanie to faktycznie rozebrać cały zamek i dokładnie wyczyścić, ale pomaga na jeden sezon :diabel:

_________________
AUDI A4 AVANT 1.8 sprzedane
Audi A4 AVANT 1.9 TDI 130KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2005 00:11:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
przygladalem sie mechanizmowi, jak jeszcze niunia byla wsrod zywych i okazalo sie ze jedna lapka od zamka od wewnetrzej strony klapy byla zlamana i dlatego nieedzialalo :/

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2005 15:51:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.gru.2004 11:03:06
Posty: 33
Lokalizacja: B100K
to najpopularniejszy problem poprostu materialy sie utleniaja powstaje warstwa tlenkow do tego kurz mialem ten problem i trzeba bylo rozebrac delikatbie wkladke wyczyscic sprawdzic czy sprezynki nie sproochniale i zlozyc spowrotem ....regularnie raz do roku czyszczenie preparatami specjalistycznymi typu SERIA KONTAKT KTORE USOWAJA TLENKI I INNE BADZIEWIE a przy tym nie pozostawiaja tlustych pozostalosci....nie to co wudek.....aha i pomimo centralki i pilocikoof trzeba kobiecie czasem otworzyc kluczykiem lub z grzecznosci do siebie samego ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2005 16:14:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 21:32:39
Posty: 856
Lokalizacja: Pabianice, 90 quattro 2.2 KV 85r
proponuje unikać takich rzeczy jak WD40 (gdyż jest to środek agresywny), podobnie jak coca-cola ;-) Mozna użyć zwykłej nafty oczyszczonej ale też uwaga na delikatne materiały. A bardzo dobry jest tzw. PENETRATOL zrobiony na bazie oleju grafitowego :peace: Zameczki sie kręcą długo i łagodnie

_________________
Audi B2 90 quattro 2.2 KV 85r - już prawie orginał


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: