do dzis bylem przekonany ze mam za wysokie wolne obroty tj 1000 obr/min - tak wskazywal obrotomierz w liczniku.
po dolutowaniu rezystora do interfejsu wreszcie MariuszD skomunikowal sie z licznikiem w mojej niuni i wersja licznika jaka byla wprowadzona sugerowala silnik R4 diesel.
zmienilismy wiec wartosc z 00040 na 00050 i ....
po odpaleniu obroty na obrotomierzu sa na kresce ponizej wczesniejszej pozycji - odczyt z VAGa: 751 obr/min
teraz juz wiem dlaczego przy 210 km/h zaczynalo mi sie czerwone pole na obrotomierzu - teraz wiem ze moge jeszcze pokrecic wyzej
prosba do wszystkich AELowcow i AATowcow:
1 - podpinajac VAGa - jaki kod licznika macie?
2 - czy obliczanie kodu silnika jest takie same jak dla licznika A4/A6?
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... c&start=43
3 - jaka predkosc macie trzymajac 3000 obr/min na 3 biegu?
przy okazji zrezalismy tasme od airbaga i interfejs a pomyslec ze wpadlem tylko na chwile bo mariusz chcial zerknac na podlaczenia zaworu recyrkulacji aby usunac problem w AAT znajomego