.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.sty.2025 00:00:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: utrata mocy audi 100 s4
PostNapisane: 14.lip.2005 09:49:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 13:06:33
Posty: 33
Lokalizacja: lubelskie
witam ,panowie moze wy cos wymyslicie a wiec chodzi o taki problem silnik aan 2.2 t 20v na srednich obrotach nagle auto stracilo moc tak w zakresie do 3800 obr/min mam wrazenie ze powiekszyla sie dziura turbinowa, wydaje mi sie ze to ma jakis zwiazek z wartosciami ladowania wyswietlanymi na komputersz pokladowym,a wiec na 2 biegu nawet jak go tylko wrzucilem komp pokazywal 0.9 bara i lekkie dodanie gazu podkreslam leciutkie odrazu wskakiwalo ladowanie 1.2-1.4 a teraz zeby dojsc do np. ladownaia na wyswietlaczu 1.6.1-8 musze sporo wiecej wcisnac gazu i w praktyce ma to taki skutek ze wciskam gaz i teraz musze poczekac az wskoczy wieksze ladownaie i zacznie przyspieszac strasznie mnie to denerwuje i moze ktos cos wie na ten temat.Z gory dziekuje

_________________
kiedys a100 1.8,pozniej a100 2.3,teraz a100 s4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2005 11:36:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10344
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Na początek sprawdz szczelnosc dolotów moze jest gdzieś dziurka,ew tyrbina juz niedomaga. Ja miałem kiedyś podobna sytuacje w setce , tam przeskoczył o ząbek pasek.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2005 11:41:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
powodów może być dużo, począwszy od pękniętej membrany na wg, poprzez nieszczelność w dolocie, nieszczelne wężyki podciśnienia, zapchany filtr powietrza, do padającej turbiny czy co tam jeszcze (przepływka?).
Podpiąć vaga , sprawdzić bloki wartości mierzonych, błędy, nieszczelności i po kolei wszystko.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2005 16:33:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 13:06:33
Posty: 33
Lokalizacja: lubelskie
dzieki na wg zalozylem rurke i dmuchalem oraz wciagalem wydaje sie byc szczelny dziury w dolocie tez nie ma,jeszcze jedno zauwazylem np lapie ladowanie 1.7 na kompie w srodku i trzymam tak samo gaz a ladowanie wraz ze zwiekszeniem predkosci obrotowej spada zeby wrocilo musze dodac wiecej gazu a i maksymalne ladownie zmniejszylo sie z 2.3 na 2.1 na benzynie a na gazie jest dalej 2.3!vag w przypadku tego auta to lipa za duzo sie nie mozna z tego dowiedziec jak tylko sie cos dzieje wyrzuca blad ladowania i reszty trzeba sie domyslac ach ta stara elektronika

_________________
kiedys a100 1.8,pozniej a100 2.3,teraz a100 s4


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: