.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.sty.2025 07:33:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: łożyska a drgania kierownicy
PostNapisane: 12.lip.2005 09:07:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2005 06:51:07
Posty: 2
Lokalizacja: rzeszów
Witam

Czy zjechane łożyska (lewe i prawe) przednie mogą powodować niewielkie wibracje na kierownicy podczas jazdy.

_________________
Audi 80 B3 1990 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 09:37:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jezeli luz jest wyczówalny po poruszeniu kołem to maze to byc jedna z przyczyn wibracji.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: tarcze
PostNapisane: 12.lip.2005 12:52:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2005 14:37:55
Posty: 176
Lokalizacja: Drawsko Pom
moze to byc rowniez wina tarcz. W sprzedazy sa tak badziewne ze po rozgrzaniu w kontakcie z woda potrafia sie pokrzywic. Niemniej jednak lozyska rowniez moga przenosic drgania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 14:07:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
A najczęściej przyczyną są niewyważone koła :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 14:51:11 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
japan napisał(a):
A najczęściej przyczyną są niewyważone koła :peace:

i pogiete felgi :D

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1.BMW 740i V8 286KM (20.03.2006 - do teraz)
2.Yamaha XTZ 660 Tenere 47KM (07.05.2006 - do teraz)
3. Honda XL1000V Varadero 94KM (01.07.2008 - do teraz)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 19:54:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
mały v8 napisał(a):
Jezeli luz jest wyczówalny po poruszeniu kołem to moze to byc jedna z przyczyn wibracji.


A czy jak lozysko jest walniete to czasem nie zaczyna wyć :?:

U mnie niby nie mam luzow ale jak wjade w taki plynny dolek to slysze wycie i podejrzewam ze to wlasnie lozyska bo na 100% kola mi nigdzie nie obcieraja.

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 20:00:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Kowicz napisał(a):
mały v8 napisał(a):
Jezeli luz jest wyczówalny po poruszeniu kołem to moze to byc jedna z przyczyn wibracji.


A czy jak lozysko jest walniete to czasem nie zaczyna wyć :?:

U mnie niby nie mam luzow ale jak wjade w taki plynny dolek to slysze wycie i podejrzewam ze to wlasnie lozyska bo na 100% kola mi nigdzie nie obcieraja.
Jasne ze wyje ale nie zawsze nieraz to brzmi jak taki rytmiczny turkot jakby ze skrzyni biegów.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2005 18:08:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2005 20:59:11
Posty: 19
Lokalizacja: otrębusy
padniete lozyska raczej drgan nie przenosza na fajere przyczyna moga byc nie wywarzone kola jak w warsztacie zaloza kolo na wywarzarke to ci powie co jestb grane ab-3 2.0e

_________________
papapki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2005 18:10:23 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
albo konczace sie przeguby

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2005 18:33:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
A może wypadałoby sprawdzić ciśnienie w oponkach? :P Ja tak kiedyś miałęm, że przy 130 km/h (dla mojego to prawie max :D) kierownica wpadała w niesamowite wibracje :D Podpompowałem koła i się okazało, że przy kolejnej próbie prędkości to już wibracje były znacznie mniejsze a jechałem tyle samo :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2005 07:41:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2005 14:43:39
Posty: 41
Lokalizacja: Koszalin
również stawiam na problem z kołami, szwagier miał ten sam problem jak zdjął koło to od wewnątrz miał guzika w oponie. Wymiana pomogła. Jechałem również autem z padnietym łożyskiem straszny hałas(ale nie przypominam sobie aby drgała kierownica), po wymianie cichutko.

_________________
Audi 80 B3 1.8 (LPG) 91r. TREND EDITION


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2005 18:27:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2004 21:18:59
Posty: 1624
Lokalizacja: Kraków
czasem zbieżność źle wyregulowana też może dać popalić. Ale częśćiej wtedy auto tańczy, niż wibruje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2005 19:11:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2005 19:14:24
Posty: 42
Lokalizacja: Police k.Szczecina
A sprawdz dokladnie luzy na koncowkach drazkow kier. przez nie tez sa wibracie na kierownicy (u mnie tak było, wymienilem koncowki i mam spokoj)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: