.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.mar.2025 01:51:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Silnik KV po remoncie - Nie odpala, co robic???
PostNapisane: 08.sie.2005 19:15:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2004 10:33:45
Posty: 1
Witam!
Kupilem niedawno audi coupe 89r. silnik 2.3 kv pelny mech wtrysk.
Zrobilem maly remont silnika (wymiana wszystkich uszczelkek, 2 popychacze)
przy okazji wszystko poczyscilem, ustawilem rozrząd, zapłon itd.
I teraz za nic nie chce odpalić. iskra jest na kazdym cylindrze, paliwo tez bo swiece sa wilgotne. wczesniej wlalem po 2cm3 do kazdego cylindra przez otwory swiec i nic. nawet nie probowal zaskoczyc. jeszcze sie zastanawiam nad ustawieniem przewodow wtryskowych, ale to nie powinno miec wiekszego wplywu poniewaz on daje rownoczesnie do wszystkich paliwo. juz nie wiem co robic. Poradzcie cos Please


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2005 19:37:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Ja bym wyedytowal temat z
"Nie odpala, co robic???"
na:
"2.3 kv nie zapala po 'remoncie' co robic ???"

Odrazu to szczedzi klkania ludziom co o KV nie maja pojecia ...

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2005 23:20:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
jak powiem "niemożliwe" , a poźniej moj nie odpali (jestem w trakcie pzekladki) to głupio wyjdzie..
ale powiem- NIEMOZLIWE. Trzeba sie mocno postarać, żeby ten silnik nie zapalił. na maxa przestawiony w jedną/drugą stronę zapłon (10? 15'?) - a zapalał.

RAZ mi sie zdarzylo, ze nie chciał - po strzale gazu - klapa przepływomierza sie wygła i zablokowała pod gardzielą - było całkowicie zamknięte paliwo i powietrze.

Zobacz czy jest zupa na wtrysku rozruchowym (ten z boku kolektora) poluzowując śrubkę od niego.

Nie odłączyłes w trakcie remontu jakiegoś podciśnienia?
Mi kiedyś jeden sprytny zamienił wtyczkę od krańcówki na przepustnicy albo wtrysku rozruchowego (nie pamietam juz) z wtyczką krokowca - sprawdzź tam - jedna ma 2 a druga 3 piny, chociaz "mechanicznie" da się złączyć. ALE: mimo tego palił i jeździł (chociaz kiepsciej :D)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 12:23:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
moze masz pomuloną kolejność przewodow zaplonowych i iskierki skaczą nie tam gdzie trzeba.

generalnie proponuje sprawdzić ustawienie rozrządu (znaki na kole zam i walku rozrządu) i do tego ustawienie aparatu zaplonowego! jesli to masz dobrze to nawet jak za malo/za duzo paliwa leci to cokolwiek by załapało.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 16:47:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
jak pierwszy raz złożyłem silnik 2,2t po remoncie i wsadiłem go do auta, to przez omyłkę i ku swej nieświadomości założyłem nie tak jak trzeba aparat zapłonowy. Jeżeli masz go na znaki - ja tak miałem, to odwróć go dokładnie o 180 stopni i pewnie zapali. Albo ustaw go dokładnie, bo pomyłka o jeden ząbek może mieć znaczenie...chociaż Ty masz aparat podciśnieniowy i nie koniecznie... :) Mam dośwoadczenie tylko z turbami... :D

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 20:46:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
kefir200 napisał(a):
jak pierwszy raz złożyłem silnik 2,2t po remoncie i wsadiłem go do auta, to przez omyłkę i ku swej nieświadomości założyłem nie tak jak trzeba aparat zapłonowy.


dla mnie to tez sie przytrafiło :D dokladnie o 180st. dziwna sprawa.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 21:24:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
eej.. a u mnie w KV (i wlasnie obrabianym NG) aparaty maja na krawędzi wycięcie iwypustek na kopu(ó?)łce. Fakt, że da sie zapiąć odwrotnie :D, ale delikatnie nierówno leży.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 21:27:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Jakoś nie mogę sobie tego wytłumaczyć bo znaki były ok...ale tak włąśie było. Zdębiałem ale działa... :)


Ale ja musiałem przekręcić aparat. Nie samą kopółkę.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron