.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.mar.2025 21:41:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3 1.6TD] Regulacja układu wtryskowego
PostNapisane: 11.sie.2005 14:52:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2004 21:18:59
Posty: 1624
Lokalizacja: Kraków
Witajcie.

Odkąd kupiłem auto, przy mocnym wciśnięciu gazu pozostawiałem za sobą zasłonę dymną. Czarna chmura. Do tej pory myślałem, że tak ma być. Wczoraj zubożyłem mu nieco mieszankę, dzięki czemu zniknął dym. Za to obroty jałowe spadły (nie wiem do ilu, nie mam obrotomierza; szacuję ok 600rpm - telepie zdrowo ;) ) oraz reakcja silnika na pedał gazu stała się dziwna (na początku lekka reakcja, potem nic, potem "ostry zakres" - idzie jak trzeba).

Moje pytanie: jak to cudo zestroić poprawnie? Chcę mieć:
- obroty ok,
- pedał gazu ok,
- brak chmury za ogonem.

Zapraszam do dyskusji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2005 16:03:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Dawka, klucz 13 bodajże, luzujesz i kręcisz delikatnie, aż obroty zejdą, luzujesz szrubę na ośce regulacji przyspieszenia (klucz 10) i wkręcasz w kierunku jazdy śrubokrętem aby obroty były słuchowo ok.
- przejażdźka;
robisz to samo w drugą stronę czyli dawka do góry, obroty na śrubie w dół.
- przejażdżka;
i do bólu aż Ci się znudzi :P

Zmieniłeś końcówki?

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Ostatnio edytowano 11.sie.2005 17:53:14 przez Mauzer, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2005 17:44:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2004 21:18:59
Posty: 1624
Lokalizacja: Kraków
Końcówek jeszcze nie ruszałem. Oglądałem z mechesem przy okazji uszczelki głowicy, stwierdził że jeszcze z nich coś będzie.

Cenne są to wskazówki, jeszcze dziś sprawdzę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2005 17:57:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
sadki napisał(a):
Końcówek jeszcze nie ruszałem. Oglądałem z mechesem przy okazji uszczelki głowicy, stwierdził że jeszcze z nich coś będzie.

Cenne są to wskazówki, jeszcze dziś sprawdzę.


:): Co znaczy oglądał końcówki, ma ciśnieniomierz orgasmoleptyczny :D

jakie ciśnienie masz na cylindrach, tera?? bo można jeszcze pierścionki brać pod uwagę.
Przy tym przebiegu i przy okazyjnym ściąganiu czapki, jeśli autkiem chcesz dalej jeździć (dłużej), trzeba by robić pierścienie.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: