.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.maja.2025 15:17:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Przyłącze wentylatorów w B4 z klimą
PostNapisane: 03.sie.2005 18:07:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Tak od dłuższego czasu wertuję całe forum, i nie udao mi się znaleźć info nt. płytki, do której przyłącza się przewody od wentyli. Nawet w Etce nie są opisane przewody, które mają wejść na jakie złącze (E1,E2).
Osobiście mam podłączone oba wentyle do E1 (górny styk, dolny mam wolny). I zaraz po włączeniu klimy oba zapierdzielają na max'a (troche wkurzający jest szum, bo jak krążę bryczką powolutku, to szum z wentyli jest wiekszy niż wszystkie pozostałe dźwięki w aucie ;). A jedynie przy obniżaniu temp. w chłodnicy powinny działać na max'a.

Dysponuje może ktoś schematem podłączeń? Interesowałoby mnie też jakiekolwiek źródło informacji, w którym rozpisane byłyby przewody syst. audio (styerowanie tylnimi aktywnymi głośnikami - biały przewód), i jakim napięciem jest włączany wzmacniacz - pisze na nim, że 4,5V - dziwne ;) dlatego nie chce eksperymentować z 12V ;)

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2005 19:24:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 22:56:17
Posty: 36
Lokalizacja: Gdynia
Popieram pytanie, ostatnio zastanowiło mnie dlaczego nigdy jeszcze nie włączył się wentylator chłodnicy chociaż temp doszła do 100stC. Nie znalazłem nigdzie schematu podłączenia wentylatorów dla Audi80 '94 1,9 TDi.
Poradziłem sobie zatrzymując na ulicy 2 podobne samochodziki i upraszając dostęp pod maskę na chwilkę. Oba miały podłączone oba wentylatory do dolnego zacisku (E3+A) do którego też dochodził jeden zasilający. Drugi zasilający dochodził do E2, zaś E1 był wolny. Jak się spodziewam pomiędzy E2 i E3 jest opór który tworzy powolniejszy obrót wiatraczków. Tylko nie wiem który przekażnik (termostat?) załącza który bieg i kiedy. Bo u mnie dalej się nie włączają wentylatory. Same z siebie pracują oczywiście.

_________________
http://www.gom.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2005 19:47:03 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to sluchaj uwaznie ... jak masz te wentyle dokrecone do opornika to jest jeszcze trzeci przewod dokrecony ... to jest zasilanie ... na drugim rezystorze masz jeden przewod ... zamien te przewody miejscami i bedzie OK a schematy masz na diakom.ru ... bylo juz wiele razy

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2005 20:06:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
A czujnik w chłodnicy macie 3 stykowy?? Prawdopodobnie opornica komuś padła i się ratowali podłączając wentylatory od razu na II bieg... Podobno częsta praktyka...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: