.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 21:35:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zimny lut ?
PostNapisane: 21.wrz.2005 07:28:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 13:18:57
Posty: 38
Lokalizacja: Warszawa
Jak w temacie, część kontrolek na desce rozdzielczej nie działa włącznie z obrotomierzem. Jeden z mechaników powiedział że to na 90 % zimny lut. Gdzieś na forum wyczytałem że to "bolączka audi" ale jakoś nie bardzo mogłem znaleść rozwiązanie. Rada mechanika - kupić nowe zegary. Może ktoś ma inną radę np. zna jakiegoś elektryka który by się tym chciał zająć bo z tym pewnie będzie trochę zabawy. Dodam tylko że jak dobrze schłodzę klimą wnętrze samochodu to przez jakiś czas działa a potem jak się zrobi cieplej to już nie. Może ktoś miał podobną sytuację i jakoś to zrobił.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2005 08:20:46 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Mechanik - Dobra Rada.
Radziłbym Ci go zmienić.
Jeśli to wina zimnych lutów to rozbierz zegary na spokojnie. Powolutku odkręć każdą śrubeczkę. Posprawdzaj wszystkie żarówki. Jak już rozbierzesz całe zegary na części to daj jakiemuś pierwszemu lepszemu elektrykowi płytkę drukowaną żeby Ci przejrzał luty i ewentualnie przyczyścił takim płynem do połączeń elektrycznych. Żadna filozofia dla kogoś kto miał do czynienia z lutownicą.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2005 08:25:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:31:24
Posty: 938
Lokalizacja: Legnica
A najlepiej elektronikowi bo elektryk może miec za grube palce do tych rzeczy.

_________________
A6 C6 3.0 BMK 05 Q tiptronik
A4 B5 1,6 ADP 95/96 automatik
Jak jest problem to to nie jest problem , można go rozwiązać, jak nie ma problemu to jest dopiero problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2005 08:38:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 13:18:57
Posty: 38
Lokalizacja: Warszawa
Już parę razy rozkręcałem ale ja tam nic nie widziałem :/ , zaróweczki przejrzałem wszystkie są ok., co do tej płytki to rozumie że to ten układ scalony który jest pod obrotomierzem w tej białej obudowie (przynajmniej u mnie jest biała).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2005 08:53:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Zimny lut często nie jest widzialny. Powłoka punktu lutowniczego wygląda dobrze a wewnątrz element nie jest połączony z lutem (rusza się). Polecam cierpliwie przelutować wszystkie punkty lutomnicze na płytce :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2005 09:05:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
japan napisał(a):
Zimny lut często nie jest widzialny. Powłoka punktu lutowniczego wygląda dobrze a wewnątrz element nie jest połączony z lutem (rusza się). Polecam cierpliwie przelutować wszystkie punkty lutomnicze na płytce :peace:


to juz lepiej poszukac zegarów :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2005 10:25:33 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
I kupić kolejne z zimnymi lutami... ;)

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2005 11:08:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 13:18:57
Posty: 38
Lokalizacja: Warszawa
Tego właśnie się obawiam, dlatego raczej byłbym za propozycją kolegi japana. Myślę że będzie nawet taniej, bo używane zegary to koszt ok. 250 zł, a elektronik który chciał by się pobawić to powinien mniej wziąść.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2005 11:17:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Naprawialem juz liczniki od Coupe, C3 i ostatnio A6.
Widze ze operujesz w tych samych rejonach (Wawa-Lublin)
Wiec ... podrzuc mi je a ja zobacze co sie uda zdzialac :) i na pewno bedzie taniej niz 250 - zlocista plynna zaplata mile widziana :D

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: