.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.gru.2024 05:33:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: nie chce odpalić 2,3 NG nie wiem co robić?
PostNapisane: 18.wrz.2005 15:13:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
witam mam o to taki problem a mianowicie w jednym z poprzednich postów napisałem ze nie che sie wkrecac okazało sie ze weżyk od podcisnienia nie trzymał sie a w tej chwili okazuje sie ze ni9e moge odplic samochodu jak dłuzej postoi samochód odpliłem po długim kreceniu i po tym jak podpiąłem kable do drugiego auta po dłuzszym kreceniu w koncu odpala a najdziwniejsze jest to ze jak juz odpali i trochę po pracuje to bez problemu odpala a tak jak mówiłem jak dłuzej postoi to nie chce odpalic chodzi tu o silnik 2,3 NG z gazem ale zawsze odpal na bezynie i nie moge odpalic jej z gazu instalacja II generacji nie strzelił mi blaszka w przepływce wydaje sie byc w nie naruszonym stanie wiec raczej nie strzelił co robić?

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2005 16:39:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
dodatkowo muszę dodać że mam bardzo wysokie obroty na biegu jałowym utrzymuja sie w przedziale 1200 1300 na gazie i na benzynie

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2005 19:59:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
ja bym poszukał jakiejś nieszczelności w dolocie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2005 21:08:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
Lukasik napisał(a):
ja bym poszukał jakiejś nieszczelności w dolocie.

witam zdjąłem na samym początku gumę nad przepływką jest cała wiec nie wiem poza tym jak samochód już odpali to nie chce sie wkręcać dopiero następuje takie przełamanie i jest potem juz wszystko w porządku ewentualnie później w czasie jazdy samochód ma taki sam problem z wkręcaniem więc jezeli jest ta nieszczelność to gdzie jeszcze może być ? a zauważyłem ze na kompie nie wskazuje sie spalanie chwilowe tak jakby sie zawiesił nie da sie go przyciskiem zrestartować więc zdjąłem klemy zobaczę może coś to pomoże a zaczełio sie to wszytko po moim ostrym tretowaniiu ale wczasie niego nie było żadnych złych objawów okazało sie ze wąz od podcisnienia sie troche wysunął

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2005 09:07:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jak zachowuje sie klapka przeplywomierza jak ją ruszasz?? nie blokuje sie, nie ociera??

wskazanie spalania jest brane m.in z potencjometru przeplywomierza... tak po boku jest wtyczka. moze potencjometr nie dizała...

Nieszczelnosci mogą być wszedzie. sprawdz wszystkie rurki ktore dochodzą/odchodzą od tej duzej gumy na przeplywomierzu.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2005 14:25:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Sprawdź wtryskiwacz rozruchowy.
Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2005 17:24:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
Lukasik napisał(a):
jak zachowuje sie klapka przeplywomierza jak ją ruszasz?? nie blokuje sie, nie ociera??

wskazanie spalania jest brane m.in z potencjometru przeplywomierza... tak po boku jest wtyczka. moze potencjometr nie dizała...

Nieszczelnosci mogą być wszedzie. sprawdz wszystkie rurki ktore dochodzą/odchodzą od tej duzej gumy na przeplywomierzu.

sprawdziłem wszystko tak jak mówłes i nic dzwoniłem do mechanika tez mi zasugerowł wtryskiwacz rozruchowy

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2005 21:42:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Sprawdz czy nie zalewasz go paliwem i sprawdz swiece a potem sproboj odpalic go na gazie.
Obroty szalone w tym silniku z LPG to norma.
Jeszcze nie trafil sie madry ktory by to zdiagnozowal a tym bardziej wyleczyl.
I niestety musze Cie dobic ze Tobie tez sie raczej nie uda chyba ze wyjmiesz instalke LPG i zrobisz serie benzyny.
Ale proboj - chetnie dowiem sie o postepach.

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 07:41:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Taka sugestia, jesli komp nie pokazuje spalania chwilowego a pokazuje inne parametry (czesto nieprawdziwie z powodu braku sygnalu o zuzyciu paliwa) moze to oznaczac uszkodzenie ECU. Gdyz to wlasnie ono jest zrodlem sygnalu o zuzyciu dla kompa w zegarach, a nie przeplywka czy inne elementy pod maska :(

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 10:10:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
NemeretH napisał(a):
Sprawdz czy nie zalewasz go paliwem i sprawdz swiece a potem sproboj odpalic go na gazie.
Obroty szalone w tym silniku z LPG to norma.
Jeszcze nie trafil sie madry ktory by to zdiagnozowal a tym bardziej wyleczyl.
I niestety musze Cie dobic ze Tobie tez sie raczej nie uda chyba ze wyjmiesz instalke LPG i zrobisz serie benzyny.
Ale proboj - chetnie dowiem sie o postepach.

Neme

no więc jeżeli chodzi o obroty to do tej usterki chodziły mi równo i wogule było spoko uważam ze da sie ten silnik wyregulowąc w dodatku nawet na stożku który mam . :) no a diagnoza na tą chwilę jets tak że padł krokowy silnik wogule nie reaguje na jego odąłczenie lub podłaczenie do niego kostki wiec jest pytanie czy to moze byc dobra diagnoza?

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 11:02:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
baxter01 napisał(a):
NemeretH napisał(a):
Sprawdz czy nie zalewasz go paliwem i sprawdz swiece a potem sproboj odpalic go na gazie.
Obroty szalone w tym silniku z LPG to norma.
Jeszcze nie trafil sie madry ktory by to zdiagnozowal a tym bardziej wyleczyl.
I niestety musze Cie dobic ze Tobie tez sie raczej nie uda chyba ze wyjmiesz instalke LPG i zrobisz serie benzyny.
Ale proboj - chetnie dowiem sie o postepach.

Neme

no więc jeżeli chodzi o obroty to do tej usterki chodziły mi równo i wogule było spoko uważam ze da sie ten silnik wyregulowąc w dodatku nawet na stożku który mam . :) no a diagnoza na tą chwilę jets tak że padł krokowy silnik wogule nie reaguje na jego odąłczenie lub podłaczenie do niego kostki wiec jest pytanie czy to moze byc dobra diagnoza?


No to sprawdź na początek bezpieczniki i czy do krokowca dochodzi + po włączeniu zapłonu. Bo jeśli nie reaguje na odpięcie to na 100% krokowiec nie działa.
Silnik powinien zapalac zimny nawet bez krokowca, dla mnie jest to zbyt uboga mieszanka na skutek braku dodatkowej dawki paliwa z wtryskiwacza rozruchowego. Zacznij od bezpieczników i sprawdzenia prawidłowego połącznia wszystkich kostek (w tym pojedynczego przewodu od góry cewki elektromagnesu rozrusznika - ten kabel odpowiada za podanie zasilania na wtryskiwacz rozruchowy).
Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2005 17:36:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
Witam i po kłopocie ale Parkowa w Legionowie był grana gościu w chwile ogarnął temat okazało sie ze padł bezpiecznik bodajże 27 ale listwa z bezpiecznikami powyżej 21 wpadła do srodka pod deske rozdzielcza no i jeszcze ustawił przepływkę ijuz jest ok! :D :D :D

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2005 08:01:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
no to masz szczescie ze tyulko takie pierdółka:)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: