.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.mar.2025 16:40:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Silnikiem co chwile szarpie na wolnych obrotach w Audi 80 B3
PostNapisane: 24.wrz.2005 09:46:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2005 14:01:25
Posty: 18
Witam mam pewien problem. Od jakiegos czasu moj silnik zaczal dziwnie pracowac. Mianowicie jak chodzi sobie na wolnych obrotach to chodzi rowniutko i co jakis czas szarpnie nim, z tylu z rury w tym momencie jest to tez slychac i wtedy widac lekki dymek jasnego koloru. No i obojetne czy silnik jest zimny czy cieply to bez roznicy tak samo nim co jakis czas szarpnie. Pomozcie jesli wiecie co to wogole moze byc?? Moj silnik to 1,8 litra na gazniku keihin II . Dzieki.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2005 10:42:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2004 20:54:23
Posty: 273
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Może paliwko chszczone? Ma za dużo wody. A ubywa ci płynu z chłodnicy. Na początku zatankuj ze 40 l paliwa na dobrej stacji i pojeździj nim trochę. Audi lubią jak się od czasu do czasu troszke przyciśnie :D
Może też być coś z zapłonem, kulawy przewód w/n lub świeca - kiedy były wymieniane?

_________________
B4 klima i gaz.
VW Passat B5 Variant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2005 14:08:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2005 14:01:25
Posty: 18
Witam. No wlasnie przewody wysokiego napiecia byly wymieniane niecaly rok temu. Swiece tez maja kolo roku. Wymienialem tez modul zaplonowy bo myslalem ze to przez niego tak robi ale nie pomoglo. Plynu chlodniczego nie ubywa. Nie wiem on tak dziwnie sie zachowuje bo chodzi chodzi i nagle az ruszy silnikiem i dalej chodzi a z tylu z rury to slychac takie plucie co jakis czas. Nie wiem juz czego sie czepic. Bo przyznaje ze do denerwuje. A jak mu zwieksze obroty do okolo 2000 to tez slychac w rurrze jakby plulo tylko juz z wieksza czestotliwoscia. Nie mam juz do tego sily.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2005 15:20:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2004 13:41:47
Posty: 61
Lokalizacja: lublin
Cze Mialem podobny przypadek Tez jezdze b3 1.8s Sprawdz swiece i przewody U mnie swieca padla mimo ze miala ok 10 miesiecy Bylem zaskoczony ale takie rzeczy sie zdarzaja ;-) Pech chcial ze jak jezdzilem z ta 1 uszkodzona swieca to umarla mi jeszcze 1 swieca i niunia odmowila mi posluszenstwa na srodu drogi Takie sytyuacje wyrabiaja w czlowieku zimna krew :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2005 17:26:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2005 14:01:25
Posty: 18
Ok sprawdze swiece. Tylko jak to zrobic zeby nie wymieniac znowu wszystkich swiec. Czy to da sie poznac ktora swieca jest walnieta?? Czy to bedzie ta ktora bedzie najbardziej osmolona?? czyli z najslabszym spalaniem?? Bo w sumie nie korci mnie znowu wymieniac calego zestawu swiec tymbardziej ze nie wiadomo na 100% czy to sa swiece. A czy cewka zaplonowa moze robic takie zgrzyty??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2005 17:52:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2005 19:47:15
Posty: 2
Lokalizacja: małopolska
Cześć , zerknij jeszcze na przewody podciśnieniowe - moja B4 też kulała , powymieniałem kable wn , świece , kopułkę z palcem , już chciałem cewkę zamieniać ale okazało się przyczyna jest banalna. Sparciały i dziurawy kawałek gumowego węża między kolektorem dolotowym a wspomaganiem hamulców był powodem nierównej pracy silnika.... lewe powietrze się dostawało... Teraz chodzi równiutko i na dodatek mam wrażenie że mniej pali .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2005 17:54:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2005 14:01:25
Posty: 18
Dzieki za podpowiedz z tymi wezami bo faktycznie mam ostatnio problem ze deko mi za duzo pali. No moze tez sprawdze te przewody. Jednak burza mózgów dziala bardzo sprawnie :-) Nie ma to jak sie zastanowic wspolnie. cale szczescie ze jest takie forum bo mozna sie poradzic.Dzieki.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2005 18:01:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Sprawdz jeszcze gumową uszczelkę pod gażnikiem,może łapie lewe powietrze .Spróbuj poruszać filtrem i zobacz czy równo chodzi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2005 18:19:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2005 14:01:25
Posty: 18
Witam ponownie. Tej gumowej uszczelki (tzw podstawy gaznika)nie mam co sprawdzac poniewaz tez ma rok czasu bo wymienialem ja na nowa bo juz stara byla popekana ale to duzo nie zmienilo. Pozdrowionka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2005 18:24:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Tak jak koledzy pisali-świece,przewody,filtry,paliwo,że rok temu wymieniłeś-wymień jeszcze raz już czas.ALE SIĘ ZRYMOWAŁO :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2005 21:04:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2005 14:01:25
Posty: 18
podstawa gaznika jest tak jak nowa. Wszystko jest wymienione i bez sensu wszystko wymieniac do nowa. W ten sposob to rozumuje wiekszosc mechanikow tylko nikt sie nie liczy z kosztami. To zadna sztuka co chwile wymieniac cos na nowe. Niedlugo to pol takiego samochodu bym kupil za te pieniadze ktore juz stracilem a przyczyna dalej nie jest wiadoma. Ale to tak jest jak nie mozna polegac na mechanikach i na ludziach ktorzy by czlowieka z ostatniego grosza ogolocili. Koncze moj wywod. Narka


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: