.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.maja.2025 14:16:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.2 Turbo do Coupe 86r ??
PostNapisane: 11.paź.2005 22:14:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2005 17:04:57
Posty: 324
Lokalizacja: Hindenburg
Witam. Mam pytanie czy podejdzie silnik 2.2. Turbo od Audi 200 do mojej Coupe.ty. Co ze skrzynia biegów ?? Czy wogole jest to gra warta swieczki ?

_________________
*BMW E46 330i* -
*Audi Coupe GT* 2.2 * Na zawiasie KONI :) - Było
@@ CAR AUDIO i NAWIGACJE -- http://audiopro.com.pl @@


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2005 22:20:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
http://foto.arcor-online.net/palb/alben ... 643766.jpg

Moim zdaniem gra jest warta nawet dwóch świeczek.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2005 22:25:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ależ oczywiście, jest to szlak przetarty już przez wielu. Polecam poszperać na niemieckich stronach o Audi urquattro i swapach.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 14:29:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
a masz quattro? Do przedniego napedu ponad 200KM to troche ryzykowna sprawa, bedzie ciagla walka o utrzymanie auta przy przyspieszaniu :D

Osobiscie polecam wstawic 2.2t 20V i ew. ukrócic mu mocy jesli bedzie za duzo:) poniewaz jego osprzet jest moim zdaniem latwiejszy do opanowania i do diagnozy niz osprzet od 2.2t 10V (wtrysk mech).

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 15:34:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2005 14:22:11
Posty: 159
Lokalizacja: Riverside, California
Auto: 81 633csi
a co w przypadku montowania 2.2t z 200 do coupe b3 quattro ? Bede mial taka mozliwosc bo znajomy sprowadza taki samochod tylko dla nadwozia, wiec ja za ale pieniadze moglbym wziac silnik. Tylko czy on sie zmiesci? Gdzie i jaki dac intercooler? Czy osprzet pozostanie moj? Bo skrzynie chce koniecznie miec swoja ( mam nadzieje ze nie ma zadnych przeszkod)
Mialem zalozyc taki sam temat, ale ze do przyszlego roku pomysl ten jest jeszcze w sferze planow to sie nie wychylalem.Korzystajac jednak z okazji czekam na wasza opinie
Pozdro,
grze

_________________
kiedyś były: S4 quattro convertible, Audi Coupe Quattro
teraz B7 A4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 15:51:41 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
do B3 jedyny sluzny silnik to 2.2T 20V bo wszystko pasuje idealnie z racji wystepowania takiego silnika w S2

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 16:11:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2005 17:04:57
Posty: 324
Lokalizacja: Hindenburg
Lukasik napisał(a):
a masz quattro? Do przedniego napedu ponad 200KM to troche ryzykowna sprawa, bedzie ciagla walka o utrzymanie auta przy przyspieszaniu :D

Osobiscie polecam wstawic 2.2t 20V i ew. ukrócic mu mocy jesli bedzie za duzo:) poniewaz jego osprzet jest moim zdaniem latwiejszy do opanowania i do diagnozy niz osprzet od 2.2t 10V (wtrysk mech).


Niestety oska. Teraz na wisne bede poszerzac blotniczki malowac cala bude i zastanawiam sie nad zmiana silniczka. Problem w tym ze w mechanice nie siedze lecz w lakiernictwie. Co do mocy to mysle ze 200 kucy na szerokich lackach nie powinno sprawiac problemu. Nie wiem jeszcze czy skrzynie tez bede musial wymienic??? Nawet jesli podejdzie to jedynka jest chyba za krutka do tego silnika.


Rozmawiałem z kolega w pracy ktory wsadzil turbo do seicento. Siedzi w temacie od jakiegos czasu. Pytalem czy idzie do tego mojego samemu wsadzic turbine a on na to ze nie wie jak i czy wogole bedzie mozne ten wtrysk wyregolowac ????

Poza tym mysle ze trzeba by wsadzic troszke kasy w ten silnik. Ma naklepane juz 200.000 wiec kapa silnika by mnie czekala. Przy remacie trzeba by zapodac kute tloki itd. Wiec i koszt moze byc wiekszy od zakupu motorka z turbina

_________________
*BMW E46 330i* -
*Audi Coupe GT* 2.2 * Na zawiasie KONI :) - Było
@@ CAR AUDIO i NAWIGACJE -- http://audiopro.com.pl @@


Ostatnio edytowano 12.paź.2005 16:25:38 przez Cichy!, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 16:12:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2005 14:22:11
Posty: 159
Lokalizacja: Riverside, California
Auto: 81 633csi
no owszem, tylko ze to inny koszt...a jak z zakupem zwyklego 20V i przeróbki z turbo ?

_________________
kiedyś były: S4 quattro convertible, Audi Coupe Quattro
teraz B7 A4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 16:18:05 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
takich rzeczy sie nie robi ... silniki turbo i N/A roznia sie zasadniczo matrialami z ktorych sa wykonane oraz wlasciwosci konsdtrukcyjne komor spalania sa inne w turbo i N/A ... poprostu silnik N/A nie wytrzyma tyle co oryuginalny turbo a poza tym taka przerobka wyszlaby sporo wiecej niz przelozenie calego silnika

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2005 16:20:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
bomm napisał(a):
no owszem, tylko ze to inny koszt...a jak z zakupem zwyklego 20V i przeróbki z turbo ?

http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... light=swap

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: