.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.kwi.2025 07:46:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ogrzewanie w a4??
PostNapisane: 19.paź.2005 19:45:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2005 10:54:20
Posty: 7
Lokalizacja: sląsk Jastrzębie
Witam wszystkich obecnych na forum mam takie pytanie do uzytkownikow a4 silnik 1,6adp z instalacją LPG ?? chodzi mi o to gdzie macie wpięte węze wychodzące z reduktora lpg (do nagrzewnicy obydwa,moze jeden nagrzewnica a drugi np.podgrzewanie kolektora ssącego? a moze inaczej??)Bo problem tkwi w tym ze mam bardzo slabe ogrzewanie w samochodzie -nie jest to termostat bo wymienilem i nic nie pomoglo ,visco tez dobre bo nie jest zablokowane non stop :/ i tutaj nadmienię ze zakryłem juz połowę chłodnicy zaraz za visco ,temperatura silnika jest prawie na 90c a jak odsłonie chłodnicę i jadę np.po autobanie to temp.spada nawet do 70c :(: o co chodzi co mam jeszcze sprawdzic zeby bylo cieplutko w srodku?? Aha dodam jeszcze ze jest climatronik ,nagrzewnica jest drożna.Prosze powiedzcie mi gdzie macie podpiete te weże z reduktora bo chyba to jest przyczyną moich klopotow z tym ogrzewaniem :(: Wszystkie rady mile widziane Pozd dany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2005 20:15:22 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jest opcja ze masz zakamieniony uklad kamieniem kotlowym jak ktos jezdzil na wodzie z kranu. Druga opcja ze masz ODWROTNIE podlaczone weze od parownika. To ze sa podlaczone pod weze nagrzewnicy to nie ma znaczenia. Ewentualnie sprawdz bledy klimatronika , byc moze masz zablokowana klape cieplo/zimno

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2005 20:23:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2005 10:54:20
Posty: 7
Lokalizacja: sląsk Jastrzębie
klimatronik nie ma bledow klapa dziala ale wlasnie nie bardzo jestem pewny z tymi wezami od reduktora ?? :/ a jaki jest poprawny układ??i jeszcze jedno strasznie dlugo silnik musi pracowac zeby pusciil termostat ??ja juz sam nie wiem o co chodzi :( pozd


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2005 20:30:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:31:24
Posty: 938
Lokalizacja: Legnica
A może ci podłączyli że masz pełen obieg wody przez to termostat jest pominięty bo nie może być temperatura 70 ma byc cały czas 90 bez zasłaniania więc albo jest to termostat albo gaz pomija ci termostat i otwiera pałen obieg.

_________________
A6 C6 3.0 BMK 05 Q tiptronik
A4 B5 1,6 ADP 95/96 automatik
Jak jest problem to to nie jest problem , można go rozwiązać, jak nie ma problemu to jest dopiero problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 08:16:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2005 10:54:20
Posty: 7
Lokalizacja: sląsk Jastrzębie
witam ma ktos z uzytkownikow forum taki silnik na lpg??to prosze dajcie znac jak macie i gdzie podlad\czone te weze wodne z reduktora?? Pozd dany ....ciągle zimno.. :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2005 22:27:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2004 01:40:36
Posty: 70
Lokalizacja: --- Chorzów ---
Witam, mam też silnik ADP 1.6 i mam tak,że jest przewaznie zimno pomimo ze temp.silnika wskakuje na 90'C po rozgrzaniu, czasami troche powieje srednio cieplym powietrzem. Nie wiem co jest grane! Jak wymontowac ta nagrzewnica, albo cos innego jest winne! Wersja bez klimy, manulna regulacja ogrzewania! Ciegna mam dobre, komory sie otwieraja, tylko cos tak jakbym nie mial przeplywu plynu chlodzacego przez nagrzewnica! Jak to przeczyscic? Bo mi brakuje wiedzy i pytam fachowcow na forum!

Pozdrawiam!

P.S. Idzie zima i trzeba to zrobic :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2005 08:22:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2005 10:54:20
Posty: 7
Lokalizacja: sląsk Jastrzębie
do djtatra -a masz zalozona inst.gazową ???bo wydaje mi sie ze masz ten sam problem co ja tzn zle podlaczone weze z reduktora i ew ze jest zapowietrzony uklad chlodzenia!!wczoraj wlasnie walczylem z tym u mnie i co sie okazalo jak zmienilem uklad wezy (wczesniej mialem obydwa do nagrzewnicy wpiete) teraz mam jeden nagrzewnica na wejscie drugi podgrzewanie kolektora ssacego no i troche go odpowietrzalem to teraz pojawilo sie cieplo w samoch ale jest maly problem z rana ciepelko jest jak silnik sie rozgrzeje tylko tak jak juz pisalem mam nowy problem bo zaraz po uruchomieniu autka poki sie nie nagrzeje to przymarza mi reduktor LPG dopiero jak przejade ok 4km - jak caly uklad wodny sie rozgrzeje to wtedy jest o'k?nie bardzo wiem dlaczego tak sie dzieje czy jest nadal zapowietrzony ?czy moze nie wolno wpinac sie w podgrzewanie kolektora ssacego??Prosze o rady z waszej strony Pozd danydi aha jeszcze dodam ze jak dam silnik na wysokie obroty ok4,500 to slychac takie bulgotanie przez chwilę tak jakby pod deską rozdzielczą :( Raz jeszcze pozd danydi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2005 09:03:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2004 01:40:36
Posty: 70
Lokalizacja: --- Chorzów ---
Witam danydi, nie mam instalacji gazowej! Przewody mam wpiete tak jakbyly fab fabrycznie, bo ida tam gdzies do silnika! U mnie ogrzewanie w tamta zima działało ekstra, poprostu mozna było miec odkrecone na 1/4 a teraz cisza! Musze wspomniec, ze we wrzesniu bylem u mechanika ktory stwierdzil ze jest duzo wody zwyklej w ukladzie chlodzenia, spuscil to co bylo i zalal podobno jkims super plynem do niksich temp.. I tak se teraz mysle ze wlasnie od tego czasu sie to dzieje. Wiem ze on nic nie odpinal, bo stalem przy nim, i jedynie co robil to odkrecil srube na dole zeby spuscic i zalal na nowo! Ja juz nie wiem co mam robic, moze Mi ktos powie jak to ustrojstwo sie odpowietrza po fachowemu bo coraz zimniej sie robi .. :] Pozdrawiam wszystkich pomocnych kolegów!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2005 17:38:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2005 10:54:20
Posty: 7
Lokalizacja: sląsk Jastrzębie
cze djtatra i cale forum mysle ze u ciebie wystapil problem taki ze przytkala sie nagrzewnica przez "kamien"sprobuj jak pisal wczesniej Hans przeplukac nagrzewnice woda pod malym cisnieniem moze pusci??dostep jest dobry bo na podszybiu wiec mysle ze nie bedzie z tym problemu -jak to nie pomoze to sprawdz weze ktore dochodza do nagrzewnicy czy sa gorace jesli tak to pozniej sprawdz sama nagrzewnice wyjmujac schowek pasazera czy jest ona goraca(jezeli tak to znaczy ze obieg jest o'k-a jak nie to wiadomo ze zatkana no i wtedy jak nie pomoze plukanie jej to zostaje tylko wymiana :zly: czego ci nie zycze pozd danydi -daj znaki co i jak :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2005 15:17:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2004 01:40:36
Posty: 70
Lokalizacja: --- Chorzów ---
Witam po raz kolejny wszystkich :] Danydi zrobiłem tak jak mówiłeś, tzn. odpiołem te dwie rury gumowe wchodzące do nagrzewnicy i podłączyłęm metrowy wąż ogrodowy, a potem tylko czysta woda i co sił w płucach :] No a z wylotu nagrzewnicy lało sie prawie coś w stylu błota, to chyba ten kamień... Poskłądalem to do kupy, przy okazji wyczyściłem se zbiorniczek płynu chłodniczego i jest dośc dobrze. Potem odpaliłem rakiete, i jak sie zagrzał, to w srodku mam cieplutko tak, że trzeba okna otworzyc :] Jednym słowem znowu pomogło mi Wasze forum i oczywiście porady Danydi :] Sory, że sie tak rozpisałem, ale może jakiś inny amator też nie bedzie wiedział to se poczyta posta hehe :] A jak narazie to Wielkie Dzieki i pozdrawiam :]

P.S. Po zimie w ramach wolnego czasu poodpinm wszystkie te rury z chłodzenia, będzie to trzeba wypłukać wszystko, bo nawet nie wiedziałem, że taki syf tam jest! Pomimo tego, że niby zawsze było auto serwisowane w ASO w Niemcach (ksiązka serwisowa) a ja też lałem zawsze płyn :/
Coś mi się zdaje, że te Niemcy w tych ASO to też fajnie robią te przeglądy sezonowe:/

Miłego dnia :] DjTatra


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Zle podpięty reduktor
PostNapisane: 31.sie.2006 22:26:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2006 17:28:41
Posty: 10
Lokalizacja: poznan
Miałem ten problem przy swoim a4 98r 1.8 20v (125ps) i gazownicy po moich spostrzeżeniach reduktor wpieli po ogrzewanie przepustnicy zwiększając ten obieg o reduktor .Teraz nic nie koliduje szybko się przełancza na lpg niema żadnych problemów z ogrzewaniem polecam ten układ


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: