jakobs66 napisał(a):
Siema!
To znowu ja.
Przypomnę w skrócie.
Notlauf przy 120km/h
Znalazłem nieszczelność IC,wymieniłem:przepływkę Pierburga na Pierburga,N75 też nowy,ale z 028 906 283 F na 7 21895.55.0
Czy może to mieć jakieś znaczenie !!!
Powymieniałem podejrzanie wyglądające przewody podciśnienia.
Ale nadal włącza się notlauf.
WAG wykazał błąd 575.czyli coś z ciśnieniem w dolocie.
Czy wie ktoś jak powinny być podłączone przewody podciśnienia w N75?
Mam podejrzenie,że albo N75 jest o złych parametrach,albo jest żle podłączony.
Pojedynczy koniec idzie do turbiny,boczny z 2(druga strona N75) do rury łączącej obudowę filtra z turbiną,a prostopadły z 2 do puszki podciśnienia zaworu turbiny.
(ale namieszałem)
Jeszcze jedna ciekawa obserwacja.
Po wykasowaniu błędów notlauf włącza się przy ok.140km/h,następne już przy 120,ale przy podjeżdzie pod wzniesienie na 4biegu i pełnym bucie to i przy 100 się włączy.
Może ktoś zajarzy o co mi chodzi,bo ja jestem lajkonik w tech. tłumaczeniu.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam!!!
prawdopodobnie nie ten zaworek .... kiedys mialem podobne objawy ... wysral sie sie zaworek N75 wiec wymienilem go na nowy .. autko zaczelo jezdzic ale to nie bylo to .... wiec wymienilem na inny (inne oznaczenia) i autko dostalo kopa...... wymien na taki jaki miales (te same oznaczenia) ,moze pomoze..........