.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 18:37:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Padlo wspomaganie hamulcow w A200...
PostNapisane: 29.kwi.2004 18:49:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Padlo mi dzisiaj wspomaganie hamulcow :/ Poprostu odpalilem auto, deptam heble a tu cieniutko, strasznie twarde, praktycznie od samej gory, trzeba sie silowac. Pedal hamulca nie opada, tak jak np przy braku plynu ham. Wspomaganie kierownicy dziala normalnie. Co to moze być? Czy da sie naprawic?

P.S. Pamietam jak u kolegi w A100 padlo serwo to objaw byl taki sam.

P.S.2 Raz na jakis czas (miesiac, dwa) , po odpaleniu auta wspomaganie hamulcow bylo slabe, ale doslownie przez minutke, z tego co sobie przypominam to nawet mialo miejsce rok temu. Ale myslalem ze moze to ma zwiazek z niskim stanem plynu do wsp.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2004 19:36:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 20:59:02
Posty: 327
Lokalizacja: Pomorze
Pewnie padła ci gruszka (akumulator ciśnienia) pod spodem koło przedniego wózka. Ja miałem to samo. Po wymianie wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2004 19:54:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Ja właśnie jestew w trakcie wymiany tej Je***j gruszki... U mnie spowodowała ona 3 krotne uszkodzenie pompy wspomagania :(: :(: :(:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2004 20:23:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
... a czy ten akumulator cisnienia nie jest po to zeby heble dzialaly po zgaszeniu pajazdu??? slyszalem ze powinno wystarczyc na okolo 20 hamowan.

cytat: "It is a nitrogen charged canister and diaphragm that is designed to store hydraulic pressure for Power Brake assist when the engine is not running. It is mounted underneath the drivers side frame rail, below the engine compartment.


Czy jestescie pewni ze to padlo?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2004 20:47:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
To bardzo możliwa przyczyna. Jak coś, to mam takie dwie gruszki jak coś z mojego zawieszenia samopoziomującego. Są sprawne, bo zawieszenie działało do konca ok. Jedną zostawiam sobie na zapas.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2004 20:59:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
kefir200 napisał(a):
To bardzo możliwa przyczyna. Jak coś, to mam takie dwie gruszki jak coś z mojego zawieszenia samopoziomującego. Są sprawne, bo zawieszenie działało do konca ok. Jedną zostawiam sobie na zapas.


No karwa czego nie mówiłeś o tym wcześniej ???????? :galy: :galy: :(:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2004 22:21:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
yyymmm...yyyy...am sory :oops: A nie było w kupię...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2004 01:43:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
Witam. U mnie przyczyna braku wspomagania hamulcow, byla psujaca sie pompa wspomagania. Wsp. kierownicy normalnie dzialalo, zas hamulce nie. Masaktra na takich twardych jezdzic. Meczylem sie miesiac. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2004 06:54:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
dokłądnie słyszałęm że w tej pompie wspomagania jest jakiś zaworek międzysekcyjny, który - jak jest w pompie za wysokie ciśnienie - przepuszcza je na wspomaganie. Maałem się do tego gówna dobrać ale nie mogłem odkręcić kólka pasowego z pompy co jest niezbędne żeby ją wyjąć a dostęp jest lipowaty (chłodnica zasłania) i narazie odpuściłem. Jak wymiana gruchy nic nie da to trzeba się pompy czepić. Informuj o postępach bo jestem ciekaw rezultatów i zapewne nie tylko ja bo wielu ma z tym badziewiem kłopoty...

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2004 08:59:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Dodam jeszcze jedno. Poniewaz mam "niewielki" wyciek plynu z listwy wsp.(okolo 1l. na 2 miesiace) , musze czasem dolewac. Tylko mam komedie ze wskazaniem poziomu plynu, tak ze jak patrze na zbiorniczek to mam np. przy miniumum plynu, gdzies sie przejade i potem znowu sprawdze, nawet na drugi dzien i wskazuje pomiedzy min i max, wydaje mi sie ze moge miec lekko przypowietrzony uklad. Dlaczego o tym pisze. Wczoraj przed tym jak padly mi heble mialem plynu na min, wiec dolalem tak zeby bylo na max. Odpalilem maszyne po kilku godzinach i pojechalem do domu, oczywiscie juz hamulce szwankowaly. Sprawdzilem poziom plynu i okazalo sie ze mam powyzej max, praktycznie zbiorniczek byl pelny, tak ze przez narketke wyciekalo :galy: .
Wyciagnalem strzykawa jakies 100ml tak ze jest juz w normie, ale nic sie nie zmienilo z hamulcami.

Czy to przepelnienie moglo uszkodzić gruche??

Moze jest jakies odpowietrzenie?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2004 11:24:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
Ja slyszalem, ze jak sie za duzo plynu wleje to sie nic nie stanie, bo i tak korkiem wyleci, wiec nie sadze by to mialo wplyw na gruche.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2004 14:36:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
:diabel: :diabel: :diabel:
Juz pozbylem sie problemu :):
Napisze wam jak...
Otoz wychodze dzisiaj na parking, odpalam samochod i wszystko jest w najlepszym porządku :peace:

Coraz bardziej lubie tą marke, te samochody same sie naprawiają :peace: czasem potrzebuja tylko odpocząć :diabel:

P.S. Mam nadzieje ze to juz sie nie powtorzy...

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2004 14:49:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Uważaj tylko żebyś przy nagłym silnym hamowaniu nie stracił wspomagania siły hamowania.... miałem tak.. bardzo nie polecam :galy: :zly:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2004 14:58:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
DeS napisał(a):
Uważaj tylko żebyś przy nagłym silnym hamowaniu nie stracił wspomagania siły hamowania.... miałem tak.. bardzo nie polecam :galy: :zly:


na pewno nieciekawie. poturlam sie kilka dni i zobacze jak to sie sprawuje. wydaje mi sie ze ta awaria miala zwiazek z przepelnieniem zbiorniczka z plynem do wsp, moze cos sie przypowietrzylo...

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2004 22:36:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 20:59:32
Posty: 85
Lokalizacja: Kortrijk/Belgia
Wg mnie(rozbieralem i regenerowalem te pompe) to sa dwie sekcje:
jedna niezabezpieczona zaworem upustowym od wspomagania hamulcow
druga zabezpieczona zaworem od wspomagania kierownicy, zawor wraz z akumulatorem cisnienia mozna zdemontowac bez demontazu pompy, chyba 4 imbusy.
Najlepiej byloby go sprawdzic na stanowisku do badania wtryskiwaczy.
Cisnienie upustu okolo 120-150bar w zaleznosci od wersji silnika.


Czarek_S napisał(a):
dok³±dnie s³ysza³êm ¿e w tej pompie wspomagania jest jaki¶ zaworek miêdzysekcyjny, który - jak jest w pompie za wysokie ci¶nienie - przepuszcza je na wspomaganie. Maa³em siê do tego gówna dobraæ ale nie mog³em odkrêciæ kólka pasowego z pompy co jest niezbêdne ¿eby j± wyj±æ a dostêp jest lipowaty (ch³odnica zas³ania) i narazie odpu¶ci³em. Jak wymiana gruchy nic nie da to trzeba siê pompy czepiæ. Informuj o postêpach bo jestem ciekaw rezultatów i zapewne nie tylko ja bo wielu ma z tym badziewiem k³opoty...

_________________
Audi 100, 2.3B Avant, Quattro, '91 zamiennie z balonem na cieple powietrze o wypornosci 980kg, zasilanym gazem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2004 09:38:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
no wlasnie i razem wymiana wezyka tak jakos przy okazij dolalem oleju do wspomagania i tak samo nalalem ponizej maxa i po odpowietrzeniu olej byl powyzej maxa ??? a powiedzcie mi w tym wezyku ktory idzie od zbiorniczka wspomagania ten ktory idzie do wzmacniacza sily hamowania to co w tym wezyku powinno byc powitrze czy olej bo watpie w to zeby pompka poszla tak nagle moze to czego innego wina pomozcie Prosze

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: