.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.mar.2025 02:14:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co może stukać przy skręcaniu kierownicy?
PostNapisane: 20.gru.2005 08:01:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.gru.2005 08:43:50
Posty: 15
Przy kręceniu kierownicą w prawo na postoju słyszę dwa wyraźne puknięcia - jedno głośne bardzo blisko maksymalnego skręcania kół drugie jakieś pół obrotu kierownicą bliżej. Co ciekawe hałąs wzrasta wraz ze spatkime temperatury, a także jest bardziej słyszalny na mokrej śliskiej nawierzchni niż np. w garażu. Wahacza dolne zmienione, końcowka drążka też, przeg kulisty także, maglownica po regeneracji!!!!!. Podobno nie ma luzów na górnych wahaczach i podobno kolumna MacPhersona tez jest ok. Nie wiem już co to moze być - zwłąszcza że puknięcie jest dwóch punktach jedynie.


Ostatnio edytowano 20.gru.2005 09:53:17 przez Maag1976, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2005 08:10:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10351
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Moze być luzna ława zawieszenia, albo luz na maglownicy jest za duży.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2005 10:02:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.gru.2005 08:43:50
Posty: 15
Nie sądze aby luz na maglownicy był za duży. Maglownica jest nowa (po regeneracji), i działa bardzo płynnie i równomiernie. Na poprzedniej maglownicy, która miała luz na tulejach, stukniecia były takie same + kilka dodatkowych wyeliminowanych podczas zmiany maglownicy. Ciężko mi sądzić ze dwie maglownice miałyby taki sam luz. Ława zawieszenia także jest ok. Dziwne że puknięcia zwiększają się przy spadku temperatury. Coraz mocniej myślę że moze jednak górne wahacze - mimo że sprawdzone mają luz, albo łożyska na MacPersonie - mimo że sprawdzone a jednak mają luz. Może takiego luzu nie da się po prostu wyczuć - bo pukniecia mimo wszytsko są dość ciche.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2005 20:42:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2005 14:39:25
Posty: 226
Lokalizacja: (lubelskie)
Witam. Jeżeli na postoju skręcasz kołami i jest taki strzał jakby coś przeskakiwało - to najprawdopodobniej trzeba dokręcić amortyzator (nakrętka dostępna między zwojami sprężyny)często trzeba użyć dużej siłyprzy dokręcaniu. Pozdrawiam

_________________
jest:
A8 D3iD2, B4 Cabrio, Fiat-Porsche
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2005 22:03:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Wydaje mi sie ze to łącznik stabilizatora

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: