.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.mar.2025 08:08:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: zapali i zgaśnie , zapali i jest ok
PostNapisane: 23.gru.2005 21:51:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
prosiłem o pomoc odnośnie problemów z odpaleniem .muszę długo kręcić rozrusznikiem ale generalnie odpali dopiero za 2 kręceniem i to po dodaniu gazu -dość długim ok5 sek kręccenia. w tej chwili doszedł nowy objaw za 1 razem nawet jak zapali to od razu obroty wzrosną na 1200 spadną najpierw na 800 a za ok1 sek zdechnie.
za drugim odpaleniem obroty wzrosną do 1200 spadną do 800 i stoją .
vag nic nie wykrywa zero błędów komunikacja ok bo jak odłącze przepływkę lub czujniki to pokazuje błędy.
proszę o pomoc sprawdziłem szczelność dolotu . próbowałem pompowac pare razy pompą paliwa przed kręceniem rozrusznikiem .to wszystko dzieje się na zimnym jak i gorącym silniku jak postoi pow3- 5 minut .
ciekawe jest to żę jak zgaszę i od razu zapalę problem nie występuje.proszę o pomoc lub sugestie co jeszcze sprawdzić??????????

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2005 13:00:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Sprawdź całą droge paliwową. Jakie daje ciśnienie, jaką ma wydajność i czy utrzymuje odpowiednie ciśnienie. Poza tym sprawdź też iskre - kiedy sie pojawia i wszystko bedzie jasne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2005 01:13:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
co do pompy to raczej nic nie wskazuje bo jak pisałem próbowałem pompować nawet z 5-7 razy bez uruchamiania silnika włączająć tylko zapłon bez kręcenia. tak żę przez ten czas by napompowała odp ilość . co do ciśnienia to nawet na najwiekszych obciązeniach zero dławienia i kręci do odcięcia zapłonu.
( chyba żę się mylę i moje wnioski można o kant .... potłuc) podejrzewam czujnik temp żę możę stoi w jednym miejscu i vag nie wykrywa uszkodzenia bo dostaje sygnał tyle żę stały ale to z kolei by były problemy albo na ciepłym albo na zimnym . dziwne dla mnie są te skoki obrotów zaraz po uruchomieniu i nie wiem co jest odpowiedzialne w aah v-6 za utrzymanie stałych obrotów.jest tam zawór wolnych obrotów??

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Trudnosci z zapalaniem.
PostNapisane: 25.gru.2005 01:26:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2005 22:19:32
Posty: 287
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Witam.
Według mnie to masz za bogata mieszankę paliwową - a wpłym ma na to uszkodzony czujnik temperatury silnika, który nie może współpracować odpowiednio z sondą Lambda lub odwrotnie. Natomiast zawór biegu jałowego utrzymuje wolne obroty prawie jednakowe na zimnym jak i na ciepłym silniku.
Pozdro.

_________________
Sztywny.
AUDI 80 B 4 Silnik ABK 115 kM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2005 13:26:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
sondy sprawdzone za pomocą instalki bingo+ soft. zmieniają wartośći wzorcowo .czujnik temp sprawdziłem w 3 temp 0 st 50 st i 90 st .zmienia oporność zgodnie z tabelą z auto daty . i co dalej?

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2005 13:34:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 21:19:44
Posty: 339
Lokalizacja: wielkopolska
jak już koledzy wcześniej pisali czajnik temperatury. sprawdź jeszcze kopułkę + przewody
audi b4 95r.2.0 115ps--> http://mitglied.lycos.de/audiupl/audi15.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2005 18:04:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
taaa z kopułką możę być problem. tylko gdzie ja ją znajdę w AAH

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2005 22:25:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
witam
podbijam temat bo mam ten sam problem
zapalam auto obroty wskakują na ok 1200
i nagle jest kick down prawie do 0 i albo zgaśnie albo wraca do 1200
potem jak sie nagrzeje jest juz wszystko ok
i tak za każdym razem jak odpalam glownie jak jest zimny
pozdr

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2005 10:36:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Może czunik położenia przepustnicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2005 12:18:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
u mnie się tak dzieje bez względu na temp. silnika co ciekawe jak zgaszę i od razu odpalam to jest ok ale jak postoi 5 min to są problemy i muszę długo kręcić .

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: