.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.gru.2024 19:31:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: LPG w AUDI
PostNapisane: 23.lis.2005 08:51:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2005 08:42:30
Posty: 1
Witam , mam zamiar zmienić autko i bardzo mocno zastanawiam sie nad audi A4 I gen. tylko z silniczkiem większym niż 2,0 najchętniej 2,6 albo 2,8 , oczewiście chciałbym założyć do niego LPG czy Ktoś może mi podpowiedzieć czy takie silniczki Audi lubią gaz i jak to zrobić w miare w fajnych pieniążkach ale żeby potem było bez większych problewmów. Z góry wielkie dzięki .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2005 08:58:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
znajomy kupil sobie niedawno i zagazował A4 1.8 Turbo Q. Smiga elegancko. Instalacja kosztuje 3000-3500zł.

Silnik v6 bedzie mial podobne osiagi a instalacja bedzie drozsza o jakiś 1000zl.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2005 09:08:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.cze.2005 16:02:52
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
niektórzy odradzaja 2.6, natomiast 1.8T jest w "sam raz" :D

_________________
Audi A4 B6 1.8T AVJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 16:31:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2005 16:37:52
Posty: 258
Lokalizacja: MTW
z tego co slyszalem wczesniej,a teraz moge potwierdzic,to silniki audi bardzo dobrze sie gazuja :)

2.6 ma plastikowy kolektor,

2,8 bez zadnego problemu sie gazuje i chodzi super,zadnych klopotow,ale wiadomo najlepiej instalacja sekwencyjna,na zwyklej moze ci strzelic i wtedy kupno czesci(np. przeplywomierza) po dodaniu do zwyklej instalacji wyniesie cie tyle co zalozenie gazu sekwencyjnego,wiec na takiej oszczednosci wychodzi sie full w plecy :)

1,8T fajny ale nie mruczy jak V-szostka :D :D

_________________
***********************
Mercedes 124 300D, oczywiście kombi
A6 C4 Avant 1,9TDI AHU,97r,zostało w rodzinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 20:40:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
datar napisał(a):
z tego co slyszalem wczesniej,a teraz moge potwierdzic,to silniki audi bardzo dobrze sie gazuja :)

2.6 ma plastikowy kolektor,

2,8 bez zadnego problemu sie gazuje i chodzi super,zadnych klopotow,ale wiadomo najlepiej instalacja sekwencyjna,na zwyklej moze ci strzelic i wtedy kupno czesci(np. przeplywomierza) po dodaniu do zwyklej instalacji wyniesie cie tyle co zalozenie gazu sekwencyjnego,wiec na takiej oszczednosci wychodzi sie full w plecy :)

1,8T fajny ale nie mruczy jak V-szostka :D :D


Gazy sekwencyjne to jedyne "mniejsze zło".
1.8T - bardzo fajny silniczek
2.6 - słabszy bliźniak 2.8, mniej osprzętu... mniej mocy...
2.8 - dużo osprzętu, przepływomierz na zwykłej instalce jest raczej bezpieczny, najpierw walnie puszka plastikowa, później rura... a to wcale nie mniejsze koszta niż przepływka. Dodatkowo istnieje wiele przeciwskazań do gazu gorszego niż III generacja.

2.6 i 2.8 to nie są tanie zabawki i ciężko kupić coś w dobrym stanie.

P.S.
Jak Audi to tylko quattro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 21:30:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2005 16:37:52
Posty: 258
Lokalizacja: MTW
Ja przy zalozeniu gazu sie wahalem czy zwykla wziac czy sekwencje wiadomo ze wzgledu na koszta,zdania byly podzielone,ale akurat przede mna gaz zalozyl znajomy z pracy,zwykly za 2tysiaki z komputerem tez do 2,8 silnika no i mu wywalilo mimo ze mial jakies tam dodatkowe zabezpieczenie przed tymi strzalami,musial kupic plastki i przeplywomierz,wyszlo go tyle co by zalozyl sekwencyjny gaz,tak wlasnie zaoszczedzil.Ja po tym zdarzeniu jako ze mialem termin za 2 tygodnie do zalozenia gazu od razu zadzownilem do gaziarza i poinformowalem go ze jednak wezme gaz sekwencyjny.I powiem szczerze ze jestem bardzo zadowolony.Chociaz w poprzednim aucie w passacie 89rok 1,8 mialem gaz zwykly zrobilem na gazie 100kkm i nawet filtra gazu nie zmienilem,chodzil elegancko,zreszta do dzisiaj nowy wlasciciel jezdzi i tez filtra gazu nie zmienil heheheh :) :)

Tak czy tak 2,8 na sekwencji chodzi super,zero problemu jestem zadowolony :)

_________________
***********************
Mercedes 124 300D, oczywiście kombi
A6 C4 Avant 1,9TDI AHU,97r,zostało w rodzinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 21:35:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
tak samo 1.8T chodzi na sekwencji pieknie

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2005 18:03:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2005 08:26:30
Posty: 11
Lokalizacja: Łódź
Witam, drugie Audi zagazowane w praktyce, pierwsze 100 2 l. Automat 91r. Obecnie A3 1,6 99r. W A3 już sekwencja, POLECAM Audi jeździ super na gazie. Jeśli ktoś nie ma uprzedzeń to super się sprawuje.

_________________
Audi A3 1,6 1999r full wersja- piekne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2005 17:14:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2005 13:48:21
Posty: 96
Lokalizacja: Kraków/Kraśnik
datar napisał(a):
z tego co slyszalem wczesniej,a teraz moge potwierdzic,to silniki audi bardzo dobrze sie gazuja :)


dyskutowalbym na ten temat....

Ja zamontowalem niedawno do swojego A4 1.6 gaz sekwencyjny (Lovato) i poki co nie jestem zadowolony z efektow.
Na poczatku mialem problemy z moca auta. O dziwo silnik na gazie nie chcial sie pobierac powyzej 120km/h....dopiero 2 wizyta rozwiazala problem.
Teraz chyba musze odwiedzic jeszcze raz serwis, gdyz auto pali cholernie duzo gazu (na trasie 14l/100km)...a moze to normalne :?: Tylko jaki sens mialaby wtedy instalacja gazu, skoro na benzynie na trasie wychodzilo mi okolo 8l/100.

orientuje sie ktos ile taki silnik 1.6 moze spalac gazu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2005 18:10:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
lenny napisał(a):
datar napisał(a):
z tego co slyszalem wczesniej,a teraz moge potwierdzic,to silniki audi bardzo dobrze sie gazuja :)


dyskutowalbym na ten temat....

Ja zamontowalem niedawno do swojego A4 1.6 gaz sekwencyjny (Lovato) i poki co nie jestem zadowolony z efektow.
Na poczatku mialem problemy z moca auta. O dziwo silnik na gazie nie chcial sie pobierac powyzej 120km/h....dopiero 2 wizyta rozwiazala problem.
Teraz chyba musze odwiedzic jeszcze raz serwis, gdyz auto pali cholernie duzo gazu (na trasie 14l/100km)...a moze to normalne :?: Tylko jaki sens mialaby wtedy instalacja gazu, skoro na benzynie na trasie wychodzilo mi okolo 8l/100.

orientuje sie ktos ile taki silnik 1.6 moze spalac gazu?


Na trasie powinien Ci spalać do 10 l gazu.Coś jest pochrzanione z instalacją.Musisz wziąść się za tych gazowników, niech poprawiają robotę.
Moje 2,8 quattro jak się uprę, spali 11-12 l gazu.

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2005 20:02:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.cze.2005 16:02:52
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
lenny napisał(a):
datar napisał(a):
z tego co slyszalem wczesniej,a teraz moge potwierdzic,to silniki audi bardzo dobrze sie gazuja :)


dyskutowalbym na ten temat....

Ja zamontowalem niedawno do swojego A4 1.6 gaz sekwencyjny (Lovato) i poki co nie jestem zadowolony z efektow.
Na poczatku mialem problemy z moca auta. O dziwo silnik na gazie nie chcial sie pobierac powyzej 120km/h....dopiero 2 wizyta rozwiazala problem.
Teraz chyba musze odwiedzic jeszcze raz serwis, gdyz auto pali cholernie duzo gazu (na trasie 14l/100km)...a moze to normalne :?: Tylko jaki sens mialaby wtedy instalacja gazu, skoro na benzynie na trasie wychodzilo mi okolo 8l/100.

orientuje sie ktos ile taki silnik 1.6 moze spalac gazu?



na instalacji II generacji (BRC) 11 miasto/ 9 trasa, wszystko działa ok (przejechane 15 tys. na gazie)

_________________
Audi A4 B6 1.8T AVJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2005 13:54:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2005 13:48:21
Posty: 96
Lokalizacja: Kraków/Kraśnik
J@rek napisał(a):
Coś jest pochrzanione z instalacją.Musisz wziąść się za tych gazowników, niech poprawiają robotę.


ale to kwestia ustawien komputerem czy cos z instalacja moze byc nie tak? Bo goscie podlaczali mi juz pod kompa, cos tam regulowali, niby mialo byc ok, ale nadal pali jak glupi...Cholera moze tacy z nich fachowcy :/
A moze ta instalacja Lovato nie jest za dobra :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2005 14:01:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
lenny napisał(a):
J@rek napisał(a):
Coś jest pochrzanione z instalacją.Musisz wziąść się za tych gazowników, niech poprawiają robotę.


ale to kwestia ustawien komputerem czy cos z instalacja moze byc nie tak? Bo goscie podlaczali mi juz pod kompa, cos tam regulowali, niby mialo byc ok, ale nadal pali jak glupi...Cholera moze tacy z nich fachowcy :/
A moze ta instalacja Lovato nie jest za dobra :?:


Lovato robi:
1. bardzo dobre reduktory
2. bardzo dobre instalacje I generacji
3. niezbyt dobre komputery (dlatego np. w II gen optymalny jest zestaw: reduktor Lovato + komp Al 700)
4. kiepskie instalacje wtrysku gazu.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2005 14:16:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2005 13:48:21
Posty: 96
Lokalizacja: Kraków/Kraśnik
wlasnie patrze na fakture i nie jest to do konca instalacja w calosci Lovato (wlasciwie to niewiele w niej z Lovato), nie zwrocilem wczesniej na to uwagi :/
reduktor - Easy Jet
przelacznik/centralka - Easy Jet
uklad elektroniczny - Lecho
wielozawor i zawor tankowania - Lovato
zbiornik - Bormech

dziwne ze wszyscy moi znajomi robili instalacje w tym serwisie i kazdy jest zadowolony tylko u mnie cos nie tak... :<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2005 14:21:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2005 13:48:21
Posty: 96
Lokalizacja: Kraków/Kraśnik
wlasnie wrocilem od gazownika, koles kazal mi wymienic najpierw swiece (co zrobilem)pojezdzic troche i zobaczyc czy spalanie sie zmniejszy. Powiedzial mi ze przy instalacji gazowej swiece musza byc w bardzo dobrym stanie i czesto zmieniane (co okolo 10tys. :?: )....jesli nie to bedziemy szukac dalej :/

Gosc mnie zbywa czy faktycznie moze to byc przyczyna az tak zwiekszonego zuzycia gazu :?: :(:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2005 14:26:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Ten niby fachowiec na 100% cię zbywa.Jak nie wiedzą o co chodzi to mówią,żeby wymienić świece,przewody,filtry,i tak w koło to jest ściema po prostu nie potrafią porządnie wyregulować bo na to trzeba troszeczke czasu poświęcić,ale oni wolą przez ten czas założyć parę instalacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2005 17:22:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Leny, coś mi się tu nie zgadza. Napisałeś, że:
Cytuj:
Ja zamontowalem niedawno do swojego A4 1.6 gaz sekwencyjny (Lovato) i poki co nie jestem zadowolony z efektow.

A potem
Cytuj:
wlasnie patrze na fakture i nie jest to do konca instalacja w calosci Lovato (wlasciwie to niewiele w niej z Lovato), nie zwrocilem wczesniej na to uwagi n
reduktor - Easy Jet
przelacznik/centralka - Easy Jet
uklad elektroniczny - Lecho
wielozawor i zawor tankowania - Lovato
zbiornik - Bormech

dziwne ze wszyscy moi znajomi robili instalacje w tym serwisie i kazdy jest zadowolony tylko u mnie cos nie tak... n

Ktoś Cię tu robi w ..., albo to nie ta faktura.
Sterownik Lecho nie jest przeznaczony do wtrysku sekwencyjnego gazu, tylko jest to zwykła II gen.
Co więcej, jeśli jest to elektronika Lecho Mini, to już totalna kicha, bo to jeden z najprostszych sterowników na rynku. Taka I gen. z dołożoną elektroniką, żeby ominąć przepisy. Lecho Maxi, jest trochę bardziej rozbudowany, ale działanie tego kompa pozostawia wiele do życzenia.
Podsumowując: jeśli gazownik Ci wciska kit, że to jest sekwencja, to albo sam nie ma zielonego pojęcia co montuje, albo celowo wprowadza Cię w błąd. Nie wiem co gorsze :(: . Jeśli nie wie co montuje, to nie dziwne, że nie umie wyregulować :(: . Jeśli celowo Ci p... to kawał ...
Proponuję dokładnie sprawdzić wszystkie elementy co do zgodności z fakturą i jeśli wszystko się zgadza, to niech się zes... a ma zrobić tak, żeby było dobrze.
Na marginesie, to wyregulowanie Lecho mini, jeśli źle jest dobrany mikser i parownik, graniczy z cudem :/

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2005 18:08:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2005 13:48:21
Posty: 96
Lokalizacja: Kraków/Kraśnik
cholera jasna....Teraz to juz zglupialem.
Podzespoly, ktore wymienilem, mam zamontowane w aucie, na kazda czesc jest homologacja...kwestia teraz, czy jest to instalacja sekwencyjna (a taka zamawialem i za taka zaplacilem 3,4 tys.) czy jakis inny szajs. Gosc uparcie twierdzi ze instalacja sekwencyjna, a ja zielony w tych sprawach nie wiem jak golym okiem odroznic takową od innych... :?: :<

w wyciagu ze swiadectwa homologacji nie ma slowa o tym czy jest to instalacja I,II czy IV generacji, jest mowa tylko o "instalacji gazowej"... :/

Moze mi ktos powiedziec jak to odroznic :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2005 19:07:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
A może podjedź do jakiegoś innego zakładu "gazowniczego" i daj gościom na piwo niech lukną i się wypowiedzą co to za stworzenie ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2005 19:31:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 15:54:51
Posty: 101
Do @lenny najlepiej by było zmienić gaziarza, bo niestety wciska Ci niezłe kity.a jak poznać czy to jest druga gen. to tak: jedziesz paluszkiem od samej głowicy po kolektorze ssącym i patrzasz jak natrafisz na coś nowego w rejonie wtryskiwaczy to najprawdopodobniej sekwencja, jeśli nic i jedziesz dalej czyli mijasz już przepustnicę i za nią dopiero jest wlot gazu z reduktora to masz wtedy niestety instalkę drudiej gen. sądząc po tym co piszesz raczej jest to gazik drugiej generacji.
Ps. Dla własnego dobra takiego gaziarza co na dzień dobry napomina o wymianie świec, przewodów, filtrów itp. należy unikać jak ognia.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: