.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.gru.2024 19:38:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z ładowaniem
PostNapisane: 11.sty.2006 08:54:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 13:52:29
Posty: 45
Lokalizacja: Koscierzyna
Witam od pewnego czasu walczę z ładowaniem,jak jest zimny to jest ok ,a potem dzieją się cuda.Potrafi ładować i w pewnym momencie przestaje .Brak kontrolki od ładowania ,wymieniłem szczotkotrzymacz i nic nie pomogło. Czego szukać. :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 09:12:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
regulator napiecia lub problem w liczniku

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z ładowaniem
PostNapisane: 11.sty.2006 11:22:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2005 13:24:48
Posty: 104
Lokalizacja: Grodzisk Maz. k/Warszawy
Czarny200 napisał(a):
Brak kontrolki od ładowania ,wymieniłem szczotkotrzymacz i nic nie pomogło.


Witaj,
masz na mysli to, ze nie masz kontrolki [zarowki] od ladowania czy to, ze kontrolka nie reaguje na brak ladowania?

Czy po rozgrzaniu alternatora wystepuje calkowity brak ladowania?
Jak to sprawdziles?

_________________
--
A80 B3 1600cm3 PP 09/1990r. LPG - była i sie zmyla :(
Honda Accord CE7 1800cm3 F18A3 LPG
+ A80 B3 1800cm3 JN noLPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 11:52:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 13:52:29
Posty: 45
Lokalizacja: Koscierzyna
Kontrolki nie ma wcale a żarówka jest ok,regulator jest nowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 11:55:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 13:52:29
Posty: 45
Lokalizacja: Koscierzyna
Wymienie jeszcze ten cieńki kabel do alternatora,może to jest powodem.Mam wskaźnik ładowania,a alternator potrafi sfiksowac kiedy chce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 12:19:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2005 13:24:48
Posty: 104
Lokalizacja: Grodzisk Maz. k/Warszawy
Czarny200 napisał(a):
Kontrolki nie ma wcale a żarówka jest ok,regulator jest nowy.


Sorry, ale nie rozumiem....
Nie masz kontrolki od ladowania [tej na zestawie wskaznikow]? a zarowka jest OK???

:?: O jakiej zarowce piszesz, jak nie masz kontrolki ladowania :?:

_________________
--
A80 B3 1600cm3 PP 09/1990r. LPG - była i sie zmyla :(
Honda Accord CE7 1800cm3 F18A3 LPG
+ A80 B3 1800cm3 JN noLPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 12:25:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 13:52:29
Posty: 45
Lokalizacja: Koscierzyna
Tak brak kontrolki ładowania nie pali sie ,po przekręceniu kluczyka nic sie nie dzieje,tylko kontrolka abs i długie światła działają.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 12:31:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2005 13:24:48
Posty: 104
Lokalizacja: Grodzisk Maz. k/Warszawy
Czarny200 napisał(a):
Tak brak kontrolki ładowania nie pali sie ,po przekręceniu kluczyka nic sie nie dzieje.


Aha, czyli po wlaczeniu zaplonu nie pali sie kontrolka ladowania.
A zaroweczka z tej kontrolki jest sprawna [sprawdzales ja na 12V i sie swieci...] tak?

No to w takim razie cos nie tak z alternatorem, zaroweczka w kontrolce powinna sie swiecic przy wlaczonym zaplonie. Odpowiada ona za poprawne wzbudzenie alternatora zaraz po starcie silnika.

_________________
--
A80 B3 1600cm3 PP 09/1990r. LPG - była i sie zmyla :(
Honda Accord CE7 1800cm3 F18A3 LPG
+ A80 B3 1800cm3 JN noLPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 12:38:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
z alternatora wychodzi pojedynczy przewodzik, ktory leci wlasnie do tej zaroweczki w desce rozdzielczej. przez nia tez alternator sie wzbudza.

moze kabelek sie przelamal, przetarl, odczepil.

P.S. alt. tez sie wzbudzi bez tego podlaczenia, ale trzeba zrobic konkretna przygazowke 3000-4000tys.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 19:08:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 13:52:29
Posty: 45
Lokalizacja: Koscierzyna
Wymieniłem ten cieńki kabelek i jest prawie dobrze ,bo teraz pali kontrolka ładowania,ale nie działa wskaźnik ciśnienia oleju a raczej po przekręcenu pokazuje na max ponad 5 inie można przełanczać nic na kompie .Nie pokazuje zużycia ani ile turbo daje,brak kontrolki nawet recznego . :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 21:48:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 13:52:29
Posty: 45
Lokalizacja: Koscierzyna
Wsatwiłem auto do elekryka ,było zwarcie w liczniku ,teraz jest wszystko ok.Pozdrawim.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: