.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 01:56:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: B3 1.8 K-Jet odpalanie i obroty
PostNapisane: 03.sty.2006 20:31:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2006 20:21:42
Posty: 45
Lokalizacja: Poznań
Witam serdecznie.
Tydzień temu stałem się posiadaczem B3 1.8 K-Jet z 1987r. i mam
nastepujace dwa problemy:
1. Odpalanie na zimnym silniku.
Za pierwszym razem zaskoczy ale po chwili gaśnie. Za drugim lub trzecim zaskakuje. Podczas problemów z gaśnięciem lekkie dodanie gazu powoduje
zdławienie silnika. Kiedy ostatecznie odpali przez kilka pierwsze sekund po
wcisnieciu gazu wchodzi na obroty, ale nieco przebiera. Po ok. 10s jest juz OK.
I wkręca się gładko.

2. Na zimnym silniku obroty wynoszą ok. 1000RPM, natomiast na ciepłym
1100-1300. Uważam że to za duzo.

Pragne dodać że kable, świece, palec, kopułka i filtr paliwa są nowe.

Wiem że podobne tematy są na grupie non-stop, ale starałem się możliwie
jak najbardziej uściślić i może dzięki temu oda się Wam coś podpowiedzieć.

Pozdrawiam serdecznie,
Sebastian Wołoszczuk

_________________
Sebastian Wołoszczuk
Audi 80 B4 2.0 ABT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Obroty
PostNapisane: 10.sty.2006 21:11:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2005 22:19:32
Posty: 287
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Cześć.
Przemyj sobie zawór biegu jałowego (krokowy) pwinno pomóc.
Pozdro.

_________________
Sztywny.
AUDI 80 B 4 Silnik ABK 115 kM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 21:59:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2005 10:09:33
Posty: 109
Lokalizacja: Police
jak juz jest temat to jezelimoge sie podczepic bo mi obroty faluja czy zimny czy cieply od 700-1200 i chcialbym wyczyszcic ten silniczek krokowy ale jezeli ktos ma zdjecia tego jak to zrobic bylbym wdzieczny bo niechce czegos zpierdzielic, mam motor 1,8 na jednopunkcie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 22:07:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
CZUJNIK temperatury!!!!!! Dzis to bylo wiele razy. Brak ssania na zimnym bo komp nie ma sygnalu z czujnika. Ja od tego zaczalem i dalej nie trzeba bylo szukac

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 22:33:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2005 10:09:33
Posty: 109
Lokalizacja: Police
no dobrze mamy trzy czujniki, 1- tak jak napisane czujnik "jeża" wiec teraz nr. 2 czy 3?? http://img71.imageshack.us/my.php?image=obraz0709gc.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 22:50:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Zdaje mi sie ze ten dolny(3). Powinien miec wtyczke 2-pinowa i rezystancje na zimno w kOm (10-20). Jak przewod do czujnika nie jest uszkodzony, to (ja tak zrobilem) po wlozeniu do wtyczki rezystora 15kOm pojawila sie normalna praca silnika po odpaleniu na mrozie 1100/min Wiec podejrzenia padly na czujnik, co pozniej podtwierdzilo sie przy pomocy diagnozy z migajaca dioda.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 06:55:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 20:00:19
Posty: 5
Lokalizacja: Chełm
Witam. Czujnik temperatury który Cię interesuje to napewno nr 3 na zdjęciu, mi padł już dwa razy, wymiana to jakieś 30 zł.

_________________
Audi 80 B3 1.8JN stare ale jare :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 07:52:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2005 08:23:45
Posty: 18
Lokalizacja: Warszawa
Dokładnie. Czujnik nr. 3. Sprawdź także kable (przewody) od niego, ja miałem gdzieś pęknięty. Jeśli to przewód, przynajmniej wymiana czujnika Ci odpadnie.

_________________
Audi B3 1988 1,8S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 10:43:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2005 10:09:33
Posty: 109
Lokalizacja: Police
dobra dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: B3 1.8 K-Jet odpalanie i obroty
PostNapisane: 23.sty.2006 11:32:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2005 00:57:49
Posty: 210
Lokalizacja: Wrocław (czasem Jelenia Góra)
tango napisał(a):
Witam serdecznie.
Tydzień temu stałem się posiadaczem B3 1.8 K-Jet z 1987r. i mam
nastepujace dwa problemy:
1. Odpalanie na zimnym silniku.
2. Na zimnym silniku obroty wynoszą ok. 1000RPM, natomiast na ciepłym
1100-1300. Uważam że to za duzo.

Jesli to faktycznie K-Jetronic a nie KE-Jetronic, to zwroc uwage na regulator fazy nagrzewania - taki klocek przykrecony do bloku sinika, do ktorego przychodza 2 przewody paliwowe. On odpowiada za zmiane dawkowania paliwa wraz ze zmiana temperatury silnika. Tam sa sitka, bimetal i kilka innych rzeczy, ktore moga nawalic.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: