.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 10:05:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Cykanie na zimnym silniku TDI
PostNapisane: 18.sty.2006 17:34:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2004 09:19:42
Posty: 427
Lokalizacja: Polska - Niemcy :)
Witam,

Male pytanko, gdy mam zimny silnik to slysze z przodu takie cykanie, w kabinie nic nie slychac.. , ale jak zajze pod spod auta to w okolicy turbiny sobie cyka:> , mialem to w ostatnia zime tez ale po paru dniach samo sobie minelo i bylo ok.. ale teraz znowu sie to zaczelo.. autko nie slabnie czy cos takiego, jest jak dawniej tylko te cykanie..

Powiem jeszcze ze jak temperature mam powyzej 60 stopni i go przegazuje troche to cykanie ustaje..

Mam to od dzisiaj dopiero ale chce sie spytac co to takiego..

Czytalem forum i niby to sterownik Turbiny ale to sie wymienia czy jak?

Wiem jak moj silniczek warczy i chcialbym zeby tak dalej bylo:P

Pozdrawiam

Simo.

_________________
Aktualnie: Audi A6 Avant 4G 2.0 TDI FL 190km

-> (do 2012) Audi A4 Avant 1.8T 163KM 2006 FULL
-> (do 2009) Audi A6 Avant 1.9TDI 131KM 2004 AVF
-> (do 2007) Audi A4 Avant 1.9TDI 1998 AFN

*Niunia jest mym bogiem,prędkość nałogiem, życie zabawą a sex podstawą*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 17:44:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Zawór N75. Jeśli cyka to wszystko w porzadku, jesli przestane ... wtedy zacznij sie martwić.
Poza tym sporo o tym było juz na tym forum. ;)
VTC

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 17:51:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
N75 ....

P.S po raz setny w tym tygodniu ........ :diabel: :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 18:04:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2004 09:19:42
Posty: 427
Lokalizacja: Polska - Niemcy :)
Wlasnie przelecialem kilka tematow... wiem co i jak:>

Ale jeszcze male pytanko dlaczego nie zawsze cyka? albo ja lepiej slysze? :)

Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi.

Simo

_________________
Aktualnie: Audi A6 Avant 4G 2.0 TDI FL 190km

-> (do 2012) Audi A4 Avant 1.8T 163KM 2006 FULL
-> (do 2009) Audi A6 Avant 1.9TDI 131KM 2004 AVF
-> (do 2007) Audi A4 Avant 1.9TDI 1998 AFN

*Niunia jest mym bogiem,prędkość nałogiem, życie zabawą a sex podstawą*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 19:06:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Simo22 napisał(a):
Wlasnie przelecialem kilka tematow... wiem co i jak:>

Ale jeszcze male pytanko dlaczego nie zawsze cyka? albo ja lepiej slysze? :)

Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi.

Simo


tutaj jest odpowiedz.. ;-)

-> http://forum.diagtronik.pl/viewtopic.ph ... 2640b3a0b9

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 15:41:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2005 21:40:27
Posty: 273
Lokalizacja: Szczecin-Goleniów
są dwa wyjścia:
Albo
-N75
albo
-bomba :D

U mnie N75 raz cyka, raz nie, ale podobno ma tak być. Z resztą autko świga super, wiec po co się martwić??

_________________
Życie to sztuka wyboru, więc dlaczego Audi??
B4 1,9 TDi `92
Diesel to śmierdziel, zawsze puści pierda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 15:52:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2004 09:19:42
Posty: 427
Lokalizacja: Polska - Niemcy :)
Spoko,

Poczytalem juz o tym i wszystko gra,
Tez zauwazylem ze raz cyka a niekiedy nic nie slychac.. ale roznicy w mocy nie ma.. wiec nie ma co na to patrzec :) W Niuni w srodku tego wogole nie slychac..

_________________
Aktualnie: Audi A6 Avant 4G 2.0 TDI FL 190km

-> (do 2012) Audi A4 Avant 1.8T 163KM 2006 FULL
-> (do 2009) Audi A6 Avant 1.9TDI 131KM 2004 AVF
-> (do 2007) Audi A4 Avant 1.9TDI 1998 AFN

*Niunia jest mym bogiem,prędkość nałogiem, życie zabawą a sex podstawą*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 19:48:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2005 08:46:30
Posty: 92
Lokalizacja: Warszawa
Ja nie słysze żadnego cykania spod maski.... A mam kłopoty z mocą i auto przechodzi w tryb awaryjny. czy to oznacza, że to jednak N75 do wymiany??

_________________
A4 Avant 1.9 TDI 110 KM AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 20:44:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
_siwy_ napisał(a):
Ja nie słysze żadnego cykania spod maski.... A mam kłopoty z mocą i auto przechodzi w tryb awaryjny. czy to oznacza, że to jednak N75 do wymiany??

moze byc N75 ...... trzeba podlaczyc Vag'a i ruszyc na jazde testowa ......... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 14:12:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2005 08:46:30
Posty: 92
Lokalizacja: Warszawa
Vag podłączony, jazda odbyta. Wystapił nastepujący błąd:

00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference


To na czym się teraz skupić??

PS. Do wystąpienia błędu cisnienie było max 2.560 mbar, a po błędzie zatrzymywało sie na niecałych 2.000 mbar i oczywiście nastąpił "muł" i prędkość max. 120.

_________________
A4 Avant 1.9 TDI 110 KM AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 15:14:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
_siwy_ napisał(a):
Vag podłączony, jazda odbyta. Wystapił nastepujący błąd:

00575 - Intake Manifold Pressure

To na czym się teraz skupić??

PS. Do wystąpienia błędu cisnienie było max 2.560 mbar, a po błędzie zatrzymywało sie na niecałych 2.000 mbar i oczywiście nastąpił "muł" i prędkość max. 120.


wymien wkoncu ten zaworek N75 .... :!!:
a i z kierowinicami turbiny niech sie ktos zajmie ... :diabel:

-> http://forum.diagtronik.pl/viewtopic.ph ... a601b193ab

-> http://forum.diagtronik.pl/viewtopic.ph ... a601b193ab

http://forum.diagtronik.pl/viewtopic.ph ... a601b193ab

drugiego bledu nie znam ...... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 20:25:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2005 08:46:30
Posty: 92
Lokalizacja: Warszawa
spanky napisał(a):
wymien wkoncu ten zaworek N75 .... :!!:
a i z kierowinicami turbiny niech sie ktos zajmie ... :diabel:


Chyba tak zrobię... ma ktoś dojście do niedrogich nowych N75 do AFN-a??

_________________
A4 Avant 1.9 TDI 110 KM AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2006 12:50:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
_siwy_ napisał(a):
spanky napisał(a):
wymien wkoncu ten zaworek N75 .... :!!:
a i z kierowinicami turbiny niech sie ktos zajmie ... :diabel:


Chyba tak zrobię... ma ktoś dojście do niedrogich nowych N75 do AFN-a??


cena zaworka to maks 200 zł......... takze nie wiem czy jest sens szukac czegos co bedzie 20-40 zł tansze i jezdzic caly czas niesprawnym samochodem ........

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2006 20:12:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2005 08:46:30
Posty: 92
Lokalizacja: Warszawa
Ta cena to cena ASO czy z innego źródła?? Gdzie w Warszawie kupić ten zaworek?

Dzwoniłem do ASO Facet powiedział, że to zaworek o numerze 1H0 906 627 A i kosztuje około 400 zł. Nie ma ktoś dojscia do tego zaworka w bardziej przystepnej cenie?

P.S. Sprawdziłem N75 za pomocą VAGa. rzy pierwszym podłączeniu wydawało mi się ze cykał co 20 sekund (ale głowy sobie nie dam uciąć). Potem cykał raz na włączenie i raz na wyłączenie w odstępach co 10 sek.. Na włączonym silniku co 10 sekund prowadnica kierownic idzie raz w dół raz w górę. Z tego co wiem, tak powinno być.

Po tescie obciążeniowym (but w podłodze) współczynnik zaworu, momencie przejcia w tryb awaryjny, stanął na ok 96%, a w trakcie jazdy płynnie się zmieniał.

Na biegu jałowym ciśnienie wyższe od założonego, to samo przy wyzszych obrotach. Różnica cisnienia wzrasta wraz z prędkością obrotową silnika.

Dziś rano, na zimno zrobiłem test wykonawczy N75. Niestety cykał słabiutko i tylko co 20 sekund. Wniosek: to on sie przycina. Juz zamówiłem nowy :)

_________________
A4 Avant 1.9 TDI 110 KM AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: