.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2025 02:49:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z włącznikiem nawiewów w B3
PostNapisane: 05.lut.2006 19:46:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lut.2006 20:40:33
Posty: 78
Lokalizacja: Warmia/Mazury
Mam problem z wlacznikiem od predkosci wentylatora nawiewu,pierwsze dwa zakresy wogole niedzialaja a dwa kolejne dzialaja,co moze byc przyczyna awarii? I od czego najlepiej zaczac naprawe?
Pozdrawiam Audi80 (EŁK)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2006 20:11:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2005 10:37:22
Posty: 11
Lokalizacja: Zgorzelec
Mysle ze to bedzie opornik w wentylatorze nadmuchu pod schowkiem.Ja tez tak miałem.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2006 20:24:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
dokladnie tak opornik mialem to samo w coupe

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2006 20:27:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.wrz.2005 18:48:47
Posty: 26
Lokalizacja: kraków
witam! W moim przypadku pomoglo przeczyszczenie styków wylacznika.

_________________
coupe GT 2,2 KV 86r było
coupe quattro 2,3 20V 7A 90r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Problem z włącznikiem nawiewów w B3
PostNapisane: 05.lut.2006 20:36:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lut.2006 20:40:33
Posty: 78
Lokalizacja: Warmia/Mazury
A jak tam sie dostac zeby wymienic ten opornik w nawiewie??
Trzeba schowek zdjac i tam sie dojdzie zeby go wymienic?
Duzo jest roboy przy tym?
Audi80 (EŁK)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2006 20:47:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2005 12:08:44
Posty: 55
Lokalizacja: Barlinek
dareekk napisał(a):
witam! W moim przypadku pomoglo przeczyszczenie styków wylacznika.


Kiedys mialem B3 i ten sam problem, tez pomoglo przeczyszczenie stykow wylacznika (regulatora predkosci nawiewu)...

Te blaszki maja tendencje do sniedzenia i nie lacza, sprobuj przeczyscic je papierem sciernym byc moze bedzie oki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z włącznikiem nawiewów w B3
PostNapisane: 06.lut.2006 08:16:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2005 13:24:48
Posty: 104
Lokalizacja: Grodzisk Maz. k/Warszawy
piekarelk napisał(a):
Mam problem z wlacznikiem od predkosci wentylatora nawiewu,pierwsze dwa zakresy wogole niedzialaja a dwa kolejne dzialaja,co moze byc przyczyna awarii? I od czego najlepiej zaczac naprawe?
Pozdrawiam Audi80 (EŁK)


Witaj,

Jezeli to przelacznik a nie opornica dmuchawy [objawy identyczne] to:
1) zdejmij pokretla sterowania wentylacja,
2) odkrec wkrety ukryte pod pokretlami, zdejmij czarna nakladke panelu,
3) odkrec 4 wkrety (w rogach) mocujace korpus do kokpitu,
4) ustaw korpus "na skos" wlacznikiem dmuchawy blizej siebie [jest to dosc trudne: jest ciasno i ciegla ogrzewania ograniczaja ruch]
5) odlacz kostke elektryczna z tylu wlacznika,
6) odlacz wlacznik od korpusu panela (trzeba tez odlaczyc 2 kabelki do podswietlania panela)
7) Voila, wlacznik masz w reku.
8) przeczysc styki, ewentualnie lekko podoginaj blaszki stykowe.
[Zespol blaszek jest spiety 2 nitami - niestety u mnie te nity puscily i dlatego blaszki nie maja odpowiedniego przylegania do siebie - musialem troche porzezbic...]
9) zloz wszystko z powrotem do kupy, czyli punkty 6 -> 1.

Aha, nie polecam robic tego w ujemnych temperaturach, rece grabieja, bedziesz zziebniety i zly ;)

_________________
--
A80 B3 1600cm3 PP 09/1990r. LPG - była i sie zmyla :(
Honda Accord CE7 1800cm3 F18A3 LPG
+ A80 B3 1800cm3 JN noLPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2006 13:27:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 12:38:06
Posty: 42
Lokalizacja: sląskie
witam a co zrobic gdy na pozycji "0" i "1" wentylator działa z taką samą oprędkością

pozdrwiam

_________________
B3 1.8 benzyna/gaz 90'

Co cię nie zabije to cię wzmocni


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2006 14:32:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Nie wiem jak ci działa na pozycji zero.
Ale ten przypadek to rozwiążesz oczyszczając styki przełącznika. Jeden z nich nie styka i nie daje napięcia na kabel od wyższego biegu. Możesz też podgiąć blaszki lub troszeczke spiłować ich łebki, tylko nie za dużo. Będzie lepiej łączyć styki wtedy.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: