.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2025 23:32:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: interface diagnostyczny VAG
PostNapisane: 24.sty.2006 10:13:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.maja.2005 21:29:16
Posty: 20
Lokalizacja: mazury
właśnie zakupiłem interface diagnostyczny VAG zgodny ze złączem OBD I i OBD II. Wg producenta mogę nim diagnozować Audi, Vw, Skodę i Seata

->pyt. 1: czy mając złącze z wyprowadzonymi pinami +12v, gnd, linia k i linia l mogę diagnozować inne marki pojazdów?? czy standardy stosowane w jednostkach diagnostycznych w naszych autach różnią się tylko wtyczkami czy jest jakaś inna zasadnicza różnica??
-> pyt. 2: czy zna ktoś darmowe programy do diagnostyki w wersji polskiej lub angielskiej oprócz tych proponowanych na http://www.obd-2.biz/ ?

_________________
AUDI is the best!! who do'nt thinks so is wrong!!!
- użytkownik złotej B4 2.0 '92 115KM - super auto do jazdy w letnim sezonie... i nie tylko!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 10:38:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ten interfejs jest tylko do aut z grupy VAG jak sama nazwa wskazuje.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2006 09:50:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.maja.2005 21:29:16
Posty: 20
Lokalizacja: mazury
mam uno problemo: interface nie łączy się z autem.
próbowałem z dwoma róznymi autami i to samo. sprawdziłem potem napięcia na wyprowadzeniach złącza obd - okazało sie ze na nóżce na której powinno być 12v jest zaledwie 0,4v!!! na pozostałych,tj na linii k i linii l jest raczej prawidłowe bo ok 10 i 9 V.
co może być przyczyną zaniku napięcia na tej nóżce i czy można zamiast z tej nóżki zebrać napięcie prosto z akumulatora? pilne!

_________________
AUDI is the best!! who do'nt thinks so is wrong!!!
- użytkownik złotej B4 2.0 '92 115KM - super auto do jazdy w letnim sezonie... i nie tylko!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2006 09:54:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
sprawdz bezpieczniki

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2006 12:56:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
W zasadzie można wziąć dodatkowe zasilanie ale....
Jeśli ktoś próbował się zabezpieczyć przed niepowołanym dostępem do sterownika (złodzieje) i np. pozamieniał kabelki lub coś odłączył/podłączył to efektem będzie spalenie albo interfejsu, albo co gorsze jakiegoś układu, sterownika w samochodzie.
Posprawdzaj bezpieczniki najpierw.
Jak nie będziesz miał pewności to nie kombinuj za bardzo.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: