WITAM!
Nie jestem mechanikiem, a mam juz dość tych szpecow którzy na słuch biorą autko, dlatego piszę do WAS ... 2 zgrzewki dla tego ktory mi pomorze

.
MAM A6 2,5 2000r. Q 180ps Automat
W zeszlym tygodniu zrobilem troche wiekszy remoncik czyli:
1. caly rozrzad
2. glowice (feler tych silnikow)
3. przeglad olejowy
Jakies 2 mc temu wymienilem amorki (drązki), uszczelniłem tylni naped,
acha i miałem jeszcze taki przypadek ze strzelila mi obrecz wentylatora, ktora przebila chlodnice, musilame ja wymienic i wentyltorek tez.
Po tych wszystkich zmianach zauwazyłem że:
1. czasami gdy podjerzdzam do skrzyzowania i naciskam pedl hamulca (deliaktnie) to sa takie szarpniecia do przodu (sprawdzalem czy wtedy np nie wlacza sie wentylator - patrzac na spalanie na komputerze ale nie)
2. gdy jade do powyzej 50-60 w gore mam dziwne wibracje w aucie mozna to zaobserwowac np. odchylajac gorne uchwyty przeciwsloneczne, poprzez drzenie foteli, kierownicy.
3. czasami tez gdy wlacza sie fentylator to czuc dosc mocne wibrowanie calym autem
Inny moj problem to to ze jak np wjezdzam do dziury, gdy np przejezdzam progi zwalniajace... kola przednie wtedy albo spadaja w dol, albo sa dociskane do gory to dziwne jest wrazenie ze wlancza sie abs ale to nie jest wlasnie abs, jest tylko takie dziwne uczucie na hamulcu... nikt nie moze mi z tym pomoc. Jedni mowili ze nalezy odpowietrzyc czujniki abs...a niektorzy mi tego odradzali bo tego sie nie robi i mozna je zepsuc...
Mam prosbe czy mozecie mi powiedziec co ile sie zmienia olej w automacie i czy znacie kogos z bielska i okolic gdzie robia to dobrze, solidnie i tanio
Acha ... moze to wam pomorze w diagnozie. Jak uszczelnili mi tylni naped (robiłem to w INTER WELMIe w Bielsku juz nigdy tam nie pojade) to robili mi 3 razy geometrie bo nie mogli sobie z tym poradzic....