.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.gru.2024 14:35:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1.8T] czujnik temperatury silnika - wartość niewłasciwa?
PostNapisane: 24.mar.2006 13:27:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 18:59:43
Posty: 201
Lokalizacja: małopolska
jak to jest z tym ustrojstwem , po wykasowaniu błedu znowu to samo
czasami mam tak z autem ze bdy jest ciepły długo kreci rozrusznik zanim odpali - miałem tak 3 razy czy ma to coś wspólnego z tym czujnikiem ??
wiem że wysyła on dane do sterownika nic wiecej.Moze ktoś wie ile
on kosztuje i gdzie go kupić ? to że w ASO to wiem ale pewnie drogo

A4 Avant 1.8T 98r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 13:50:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 18:59:43
Posty: 201
Lokalizacja: małopolska
dokładnie wyświetla po podpieciu vaga -'' przekroczona wartość graniczna''
chodzi o czujnik temperatury płynu chłodzacego a moze to nie jest az tak istotne i mozna sobie darowac wymianę aż nie poadnie całkiem ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 19:56:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Niewlasciwe wartosci podane z tego czujnika na kompa powoduja ze CU traktuje rozgrzany silnik jako zimny i przy odpalaniu go poprostu zalewa. Mialem to u siebie i po wymianie czujnika juz mi na rozgrzanym pali odrazu. Czujnik do AAR kosztowal ok. 40 zl(made in Italy) a w ASO to nawet nie pytalem.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 20:07:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 18:59:43
Posty: 201
Lokalizacja: małopolska
już wiem , i zamówię obok mnie w sklepie kolegi tylko on mi radzi
kupno czujnika Bosha za nieco ponad 40zł miż włoskiego - ja mam patrzac z góry niby dwa czujniki tak i jak by zespolone niebieski i czarny pewnie chodzi o ten niebieski z wtyczką 4 pinową - czy wymiana jest skomplikowana i trzeba coś ustawiać czy tylko metodą zmiany
silnik AEB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 20:15:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
NIE! Czujnik chodzi o czujnik 2-pinowy. Ten 4-pin odpowiada za wskazania wskaznika na desce, klime i cos tam jeszcze. Wymiana jest prosta, nic nie ustawiazs.10 min i po krzyku.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 21:38:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 18:59:43
Posty: 201
Lokalizacja: małopolska
dzięki , własnie ten 2 pinowy mi w sklepie na komputerze pokazywał
a ktoś mi mówił znowu że 4 pinowy , to jaki kolor czarny czy niebieski jak mozesz odpowiedzieć ? tego czujnika


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 21:52:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
U mnie czarny, u ciebie chyba tez. Mniejsza o to, ma byc 2-pinowy. :diabel:

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 16:06:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 18:59:43
Posty: 201
Lokalizacja: małopolska
mam ten czujnik ale jakiś dziwny - fakt że czarny i dwupinowy ale idzie od niego jakś kilkucentymatrowa rurka na dół a z boku przy pinach jest miejsce na śrubkę - czy to mniej/wiecej taki?? bo sprzedawca sam nie może być pewny mimo ze zamawiał z katalogu - jak to ustrojstwo się wymienia? bo ja widze z tyłu silnika tylko niebieską kostkę z czterema pinami a ten nie wiem gdzie siedzi - może jest gdzieś fotka takiego czujnika to bym porównał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 17:07:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
To u mnie to samo sie dzieje z tym odpalaniem na cieplym
A moze to tez powodowac ze obroty faluja w granicach 100-300 obr/min ?

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 17:40:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 18:59:43
Posty: 201
Lokalizacja: małopolska
u mnie broty sa równe ale dzisiaj zauważyłem dziwne wachania na wskazniku temperatury w zegarach , przez 50 kilometrów wskazówka była jak na zimnym i deko wyzej i tak sobie falowała , potem się ustabilizowała w okolicach 90 stopni.
A te obroty to nie objaw instalacji lpg ?? bo zazyczaj prze pierwsze naście tyś km jest ok - potem to róznie bywa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 18:14:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
Nie, to nie obroty - one falowaly od samego kupna auta - faluja na lpg i na pb

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: