.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.lut.2025 21:30:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3 2.0] Walka w filtrem powietrza... help!
PostNapisane: 23.mar.2006 18:12:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
Witam
Pomóżcie bo ja już jestem zrezygnowany... Zwracam się z pytaniem do posiadaczy audiczek B3 z układem puszki na filtr powietrza jak na załączonym obrazku:

Obrazek

obecnie posiadam wkładkę K&N która ma wysokość na oko jakieś 2 cm, postanowiłem pozbyć się jej i wrzucić Filtrona - jednak filtron jest jakieś dwa razy wyższy(grubszy) i za cholere nie mogę jej wcisnąć no nie ma szans, tym bardziej że tego K&N ledwo przeciskam...


A więc jaki macie patent na wymianę filtra powietrza i wciśnięcie tej wkładki? Bo chyba nie rozbieracie pół auta, żeby głupi filtr wsadzić?
ja robie tak że odkręcam wszystko na tyle że mogę podnieść całość aż do blachy przy reflektorze i na tyle na ile pozwala ten gruby przewód paliwowy - to niestety nie wystarcza... :zly:

pomocy!!!

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 20:46:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
Ja nie miałem z tym problemu jest to trochę uciążliwe, ale nie robisz tego codziennie.
Zdijmujesz gumę łączącę przepustnicę z mieszalnikiem.
odkręcach któryś z przewodów doprowadzających paliwu już nie pamiętam bo robiłem to parę ładnych lat temu. I wyciągasz mieszalnik(przepływomierz) do góry i kładziesz na kolektor dolotowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 21:17:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Ja nie widze problemu w załozeniu filtra. Ja mam u siebie filtrona i nie miałem problemu.Fakt ze trzeba urzyc siły zeby odgiac kilka rureczek ale zawsze tylko oodpinałem opaski trzymajace filtr i jazda z nim do góry troche w jedno troche w druga i poszło. Najlepiej jest to robic we dwoje jeden podnosi obódowe do góry a drógi bawi sie z włozeniem filra. pozdro

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 23:00:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Ja mam wkładke K&N a wcześniej miałem Filtrona i też nie widze problemu, troszeczke się trzeba posiłować ale wchodzi bez problemu. Odkręć tą gume na przepływomierze.

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 11:29:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
maciej_avant napisał(a):
Ja nie miałem z tym problemu jest to trochę uciążliwe, ale nie robisz tego codziennie.
Zdijmujesz gumę łączącę przepustnicę z mieszalnikiem.
odkręcach któryś z przewodów doprowadzających paliwu już nie pamiętam bo robiłem to parę ładnych lat temu. I wyciągasz mieszalnik(przepływomierz) do góry i kładziesz na kolektor dolotowy


tak też czynię za wyjątkiem odłączania przewodów paliwowych... pucha da się podnieść do tej blachy przy reflektorza, a z drugiej strony na tyle na ile pozwala przewód paliwowy i sztywna rurka.... hmmm no dobra dzięki bardzo - myślałem że robie coś źle... będę odkręcał przewody paliwowe... swoją drogą to troche kretyństwo co nie? :(:

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 11:58:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Nie trzeba odkręcać żadnych przewodów paliwowych, poprostu rozdzielacz mocno pchnij w tył (w strone akumulatora) i lekko naprawą i powineneś wsunąć ten filtr.

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 18:52:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
dzięki quattros! :peace:

byłem bardzo brutalny no i udało mi się ... cała operacja trwała ok 30 minut i już się nie patyczkowałem :peace: thx

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: