.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.lut.2025 21:09:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2.8] Czym się różnią w osprzęcie 2.6 i 2.8?
PostNapisane: 21.kwi.2006 21:22:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2006 21:33:12
Posty: 13
Lokalizacja: Koszalin
Witam.Proszę o wskazówki-czy są jakieś różnice w osprzęcie pomiędzy silnikami 2.8(AAH) a 2.6(ABC).Ten pierwszy mi umarł kilka dni temu,ale mam 2.6 bez osprzętu.Czy mogę go przełożyć z 2.8 na 2.6?Proszę o porady.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: (B4-2.8)Czym się różnią w osprzęcie 2.6 i 2.8?
PostNapisane: 22.kwi.2006 11:36:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2006 18:05:39
Posty: 97
Lokalizacja: Warszawa
Auto: b4->a4->MB s203
Arti napisał(a):
Witam.Proszę o wskazówki-czy są jakieś różnice w osprzęcie pomiędzy silnikami 2.8(AAH) a 2.6(ABC).Ten pierwszy mi umarł kilka dni temu,ale mam 2.6 bez osprzętu.Czy mogę go przełożyć z 2.8 na 2.6?Proszę o porady.


co prawda nie mam takiego motoru natomiast jestem przekonany, iż komp od 2.8 różni się od 2.6 . Reasumując jeżeli przekładka to tylko z kompletną elektryką zapłonową danego silnika. Takie moje zdanie ale mogę się mylić ponieważ doświadczenie moje pochodzi z innych autek. Wiesz co nie remontuj swojego bo zdrowo przepłacisz popatrz po ogłoszeniach oz 2.8 trochę jest - najlepiej jak motor jeszcze siedzi w aucie i można go odpalić - przynajmniej na minę nie wejdziesz. Jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
Pozdrawiam

_________________
AUDI B4 2.0 ABT + gazik było ->
Audi A4 B5 avant silnik AEB + lpg było ->
Mercedes s203 m271


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2006 19:38:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
róznią się znacznie - zobacz w ETCE. 2,6 jest dużo prostszy jesli chodzi o osprzęt. w AAH jest inny komp, jest skracanie dolotów i pewnie pare rzeczy o ktorych nie wiem.
Aczkolwiek stricte mechanicznie - poza wałem korbowym - te silniki sa identyczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2006 20:37:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2006 17:38:00
Posty: 28
Lokalizacja: SZCZYTNO
scob napisał(a):
róznią się znacznie - zobacz w ETCE. 2,6 jest dużo prostszy jesli chodzi o osprzęt. w AAH jest inny komp, jest skracanie dolotów i pewnie pare rzeczy o ktorych nie wiem.
Aczkolwiek stricte mechanicznie - poza wałem korbowym - te silniki sa identyczne.

Cze scob możesz mi powiedziec czym się różni wał 2.6 i 2.8 , wykorbieniem czy rozmiarem panewek? :):

_________________
A4 AVANT B6 AWX -JEST
B4 V6 ABC quattro - BYŁO --PJĘKNIE ŚMIGAŁO--
B4 1Z - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2006 23:26:38 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
a tego nie wiem ;-)
ja tam sie nie znam, ale jesli blok jest ten sam, glowice te same, to roznica poj. skokowej chyba tylko z róznicy w wale?
OBRAZEK - KLIK

moze sie wypowie ktos kto rozlozyl ABC i AAH?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2006 05:31:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10349
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Nie kombinuj masz tu silnik
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C929984 <-
pozatym nie słyszałem zeby ktoś zmieniał z dużego na mały do tego o podobnym zużyciu paliwa i sałabszych osiagach.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: B4-2.8 | Czym się różnią w osprzęcie 2.6 i 2.8?
PostNapisane: 23.kwi.2006 20:20:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2006 21:33:12
Posty: 13
Lokalizacja: Koszalin
Witam.Bardzo dziękuję za opinie.Jestem naprawdę bardzo wdzięczny.Dlaczego zmieniam na mniejszy i słabszy?Z konieczności i na przetrwanie.I najważniejsze,bo go mam za przysłowiowe grosze od znajomego.Nad tym 2.8 pracujemy i jedynym problemem,aby go ożywić to dostać do niego wał-bo oryginał jest w złym stanie.Silnik 2.6 jest właśnie dzisiaj montowany do samochodu,w którym siedział 2.8.O wynikach tej operacji poinformuję za kilka dni.Co z tego wyszło.Jeżeli ktoś jest ciekawy,to zapraszam do obserwowania tematu.Pozdrawiam i proszę o kolejne sugestie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2006 06:36:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Raczej nic dobrego z tego nie wyjdzie bez zmiany sterownika....ale powodzenia.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: