mariusz1980 napisał(a):
ale podobno jak wymienie samo to "suwadło" to powinno być ok. można to kupić osobno? ile to może kosztować?
Jakie suwadło - jeżeli masz na myśli prowadnice zacisku to wykręć je ( 2x klucz 13) oczyść je bo syfu naszło przez pęknięte osłony i wtedy może zacisk źle chodzić. A tak poza tym kup reparaturkę gumek i oringu na te zaciski i jeżeli nie "stoją" jeszcze to dasz radę je zregenerować. Zdejmujesz zacisk;polerka tłoczka-leciutka- pastą do tego przeznaczoną ( może być krajowa) ;przemycie zacisku wewnątrz i taka polerka ( delikatnie i troszeczkę polerujemy i tylko wzdłużnie ); po przemyciu nowy oring i ostrożne wkręcenie tłoka. Masz zregerowany zacisk. Reperaturki gumowe kosztują niwiele a ci co regenerują robią to co ja opisuję. Sam to robiłem