Wyrzuć książkę na śmietnik
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
.I słuchaj
Jak juz nabijesz bieżnie wewnętrzne dobrze nasmaruj ,sprawdź czy nie dostał się syf.Załuż uszczelniacz umieść bęben na piaście (BTW a czop to ty masz prosty?) Jak już masz bęben na aucie daj podkładkę i nakręć delikatnie nakrętkę.I teraz najważniejsze.Załóż koło a nakrętkę dokręcaj kombinerkami lub innymi szczypcami.Dokręcaj tak długo aż całkowicie zniknie luz w momencie gdy będziesz trzepał kołem zarówno w osi poziomej jak i pionowej..Gdy dojdzie do momentu gdy luz będzie wykasowany nakrętkę dokręć sztywnym kluczem o jakieś 90 stopni.
ściągnij koło załłóż koronkę,zabezpieczenie i kapturek.Powinno być dobrze.Po jakimś czasie sprawdź czy czasem łożyska nie trzeba dokręcić.
Pozdrawiam