Moim zdaniem na tej ruskiej stronie jest błąd. Nie spotkałem się jeszcze z wersją 3,3 TDI ośka. Ale może się mylę. Tak czy inaczej quattro były na bank
Co do różnicy w osiągach to zdecydowana większość aut 4x4 będzie mieć ok sek. a nawet 1,5 więcej do setki niż odpowiednik z napędem na jedną oś.
Przynajmniej w takim przedziale mocy.
Nie wiem czy jest jakiś sens brać tego 3,3 V8. Pali dosyć dużo, eksploatacja będzie droga chociażby nawet z uwagi na koszty wymiany czegokolwiek...
Jeśli szukasz oszczędnaj A8 to bierz 2,5 TDi najlepiej AKE (180 koników).
Ew. beznzyna+gaz. Są zwolennicy 4,2 a jednocześnie przeciwnicy 3,7 i odwrotnie.
Nie mam takiego więc się nie wypowiadam
Ja wybrałem pierwszą opcję i jestem zadowolony
Ciekawa ta stronka z danymi ale widzę tam błąd: 3,3TDI quattro ma do setki 8,2 s (wg moich danych

)