.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.maja.2025 10:21:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: wentylator chłodnicy non stop...
PostNapisane: 09.lis.2004 19:43:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 16:23:30
Posty: 168
Lokalizacja: Suwałki
Jak w opisie, wentylator chłodnicy włącza mi sie odrazu po przekręceniu zapłonu, dodam ze silnik jest zimny... Co za to odpowiada:
a)czujnik temp. ten w chlodnicy
b)zawieszony przekażnik od wentylatora ( jaki nr.???)
c)albo coś jeszcze
Akcja rozgrywa się w AUDI 200 20V

_________________
FORD FOCUS 1.6 16V
AUDI 200 2.2 20V QUATTRO VIP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2004 20:06:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2004 11:57:10
Posty: 261
Lokalizacja: ...:Bytom:... AUDI 80 1.8 S - PM
Cześć!
Nie wiem jak z "b" i "c" ale "a" można w prosty sposób sprawdzić, ściągnij kabelki z czujnika temp. w chłodnicy i np. miernikiem elektronicznym sprawdz czy jest przepływ prądu przz ten czujnik <na zimnym silniku oczywiście> Jak prąd będzie "płynoł" no to wiesz juz co masz do wymiany (pewnie styki bimetalu w srodku szlak trafił). Natomiast jak prąd nie będzie przepływał to musisz szukać dalej. Powodzenia :peace:

_________________
A 80 B3/B4 1.8S sil. PM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2004 20:48:11 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Jak ściągniesz ten przewód i przestaną się kręcić to już w zasadzie pomiar będzie formalnością, bo i tak będziesz wiedział co wymienić... zacznij od tego ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2004 22:14:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Miałem to samo wentylator zaczynał chodzić wraz z włączeniem zapłonu.Przyczyną był walnięty czujnik temperatury w chłodnicy...czyli stawiam na a).

Pozdrawiam

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2004 22:40:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Zdejmujesz przewód z czujnika i mierzysz omomierzem jeśli rezystancja około 0 omów - wymiana czujnika :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2004 22:47:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
A może coś z klimką przy załączeniu klimy automatycznie włącza się wiatrak :!:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2004 22:51:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 15:00:09
Posty: 160
Lokalizacja: Szczecin
Koledzy ile kosztuje taki czujniczek do mojego silniczka ABK, bo mi tez sie załącza wentylatorek ale czasami przy zimnym (np. jedenej nocy to z 5 razy). Jaki to typ?

_________________
Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2004 12:52:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2004 23:58:35
Posty: 226
Lokalizacja: Wrocław
mnie pare lat temu kosztował kilkadziesiat złoty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2004 21:05:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2003 08:20:20
Posty: 75
Lokalizacja: Gdańsk
japan napisał(a):
Zdejmujesz przewód z czujnika i mierzysz omomierzem jeśli rezystancja około 0 omów - wymiana czujnika :peace:
Po co mierzyć, przecież jak kręci wiatrak przy zimnym silniku (chłodnicy) i zdejmiesz przewód od czujnika i przestanie, to sprawa jasna, że to czujnik w chłodnicy. ;)

_________________
2002->2007- Audi 80 B2 YN '79
2007->------- Audi 80 B3 PM '89
2009->------- Audi 80 B2 JN '85
Obrazek
mail admin@tkaudi.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2004 21:57:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Picek napisał(a):
japan napisał(a):
Zdejmujesz przewód z czujnika i mierzysz omomierzem jeśli rezystancja około 0 omów - wymiana czujnika :peace:
Po co mierzyć, przecież jak kręci wiatrak przy zimnym silniku (chłodnicy) i zdejmiesz przewód od czujnika i przestanie, to sprawa jasna, że to czujnik w chłodnicy. ;)


Zobacz co napisałem kilka postów wyżej... dokładnie to samo!!!!!!!! Czytajcie wszytskie odpowiedzi zanim coś napiszecie!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2004 10:38:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Ja już Taaakie babole przy elektryce widziałem, że nic nie jest mnie w stanie zdziwić i dlatego zawsze robię pomiary szczególnie gdy pracy jest na minutę. Np widziałem silnik od wentylatora na krótko (odłączony czujnik a dodatkowe przewody zasilające podłączone do silnika wiatraka). Dlatego :peace: :peace: powtarzam w dobrej wierze :D

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2004 15:49:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 16:23:30
Posty: 168
Lokalizacja: Suwałki
Ok temat wyjaśniony. obstukanie zawieszonego czujnika pomogło... tera wszycho cacy bangla...

_________________
FORD FOCUS 1.6 16V
AUDI 200 2.2 20V QUATTRO VIP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2004 18:09:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
japan napisał(a):
Np widziałem silnik od wentylatora na krótko (odłączony czujnik a dodatkowe przewody zasilające podłączone do silnika wiatraka).


A widziales podlaczony do kabli z czujnika wlacznik jak od lampki nocnej pociagniety do kabiny :?: Jak pieniazkow na czujnik bylo malo i sie studiowalo (znaczy sie byly inne priorytety) to tak zrobilem i 3 lata tak jezdzilem ;-)

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 22:54:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 15:00:09
Posty: 160
Lokalizacja: Szczecin
Otóż zaczął mi chodzić nonstop wentylator. Odłaczyłem jeden czujnik w chłodnicy po lewej stronie na dole i wentylator dalej działał. Musiałem wyłączyć kostkę zasilająca wentylator. I tutaj pytanko. Gdzie w ABK jest ten czujnik załączający wentylator po przekroczeniu temp 92 st. C

_________________
Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2005 20:39:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2004 22:05:19
Posty: 206
Lokalizacja: Zamość
Sorry, że wracam do tematu, ale mi też zaczął się włączać wentylator po przekręceniu zapłonu. Dzięki waszym postom stwierdziłem, że czujnik w chłodnicy prawdopodobnie jest uszkodzony.(wentylator po rozłączeniu czujnika przestaje się kręcić). Mam pytanko, czy da się go jakoś naprawić, czy od razu do śmietnika? Ile kosztuje nowy do ABT? :/

_________________
B4 2.0 93' było,ABT, HUSKY WR 250 było
C4 2.8 AAH było - nadal w rodzinie i ma się dobrze!!!
Poszukiwane C4 2.8 AAH Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: