juziooo napisał(a):
...
Jest wiele typow reduktorow, byc moze u ciebie nie ma imbusa, tylko moze byc na np srubokret tak jak u mnie (kreci sie od gory) , w kazdym razie zauwazylem taka regule ze jest ona trudniej dostepna. Zasada jest taka, jedna srubka jest od ww bypasu, lub jak kto woli minimalnej dawki gazu jaka bedzie leciec pomimo braku(bardzo malego) podcisnienia np. przy kreceniu rozrusznikiem. Musi tez być srubka do regulacji naciągu membrany (ustawianie czulosci). Trudno mi powiedziec czy jakis producent nie zastosowal jakichs dodatkowych srubek
Tak jak napisalem najwazniejsze sa te dwie pierwsze , mozna je znalesc doswiadczalnie. Odpalic wozek, jesli po wkreceniu ktorejs do konca samochod nie zgasnie to jest to ta od bypasu, gdyz ona nie powinna miec wplywu na dawke przy odpalonym silniku
no chyba ze jest jakis hardore ustawienie, ze ta od naciagu jest wkrecona na max, wtedy trzeba ja oczywiscie odkrecic, lepiej poprobowac, a na pewno znajdzie sie wyjscie z sytuacji, powodzenia!