Czesc
Ostatnio dosyc czesto przepala mi sie bezpiecznik (15 A) pompy paliwa (raz na miesiac) wiec wpialem w jego miejsce amperomierz i jest tak:
po przekreceniu kluczyka (zalacza sie pompa) przez kilka sekund plynie prad ponad 10 A , a nastepnie spada do niecalego 1 A , uruchamiam silnik - dalej jest niecaly 1 A (pompa normalnie pracuje) i tak jest az do zgaszenia silnika (lub do przelaczenia na gaz - pompa odcinana przekaznikiem).
Skad ten dosyc duzy prad na poczatku pracy pompy ? Tak ma byc ?
Czy moze ktos wpiac sie w swoim aucie amperomierzem i sprawdzic jak to wyglada ?
_________________ 100 C3 quattro Avant (R5 - NF) było 100 C4 quattro Avant (R4 - ACE) było S6 C4 quattro Avant (V8 - AEC) było A6 C5 quattro Avant (V8 - ARS) jest
|