u mnie sie dzieje to samo,jak czujesz to stukanie na kierownicy to na 99% jest to przekładnia (jeśli zawieche masz dobrą)
ja wymieniałem przekładnie na regenerowaną (360 zł.+wymiana) ale przejechałem 20 tyś i jest to samo.
chwyć za drążek który idzie od przekładni i poruszaj nim energicznie zazwyczaj jest tam luz.są też firmy które wysyłają przekładnie na regeneracje gdzieś za granice i wtedy jest to koszt 1450 zł.
jeśli będzie to przekładnia to radze ci kupić regenerowaną w sklepie który da ci na nią gwarancje (jest ich mało ale są) ,zapłacisz więcej (ok. 500-600 zł.)ale będziesz miał pewność że nie rozwali ci sie po 10 tyś.
ja za wymiane dałem 180 zł.nie chciałem eksperymentować,goście zrobili to solidnie ale przekładnia długo nie wytrzymała

żeby odpowietrzyć płyn w przekładni musisz podniść samochód i ruszać kołami w jedną i drugą strone do oporu,ale nie wiem czy tak samo sie robi po wymianie.
