.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.kwi.2025 00:36:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: audi80b4TDI-stuka po dziurach-czy to przekładnia ??
PostNapisane: 05.kwi.2004 23:07:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2004 16:33:00
Posty: 14
Lokalizacja: siemianowice
Witam wszystkich Szanownych kierowców

mam problem z moim audi 80B4TDI z 1992
cos stuka jak jade po nierownosciach prawym kołem nawet jak jest pofałdowany asfalt. ciekawe zawieszenie nowe całe kompletne
czyli : teleskopy, lozyska-gumy macpersona, swoznie, gałki, wahacze , gumy belki, byłem na 2 przegladach na ruchomych płytach i nic bylem na sprawdz. teleskopow i nic. ale jak jade po nierownosciach to cso stuka.
ale nie jest to nic luzne jak np akumlator czy cos innego.
ostatnio sprawdzilem tak :::
lekkie ruchy kierownicą w lewo i prawo bez pracy silnika no i jak tak ruszam w lewo i prawo to słychac lekkie stukanie jak by lekki luzuk ale to jest przy ruchach lewo prawo a mnie stuka jak jade po pofaldowanym asfalcie luba jak jest lekkie zapadniecie asfaltu obok gulika to wtedy stuknie.

czy to czasem układ nie stuka gora dól chodzi mi o ten cały tlok co sie wysówa

a tak wogole ile kosztuje nowy układ kier. ile uzywany ile regeneracja czy ktos ma rozeznanie ?

ile takie układy wytrzymuja kilometrow ? ja mam około 250 tys km
czy miał ktos cos podobnego

jak temu zaradzic czy łatwo sie wymienia jak jest z tym płynem hydraulicznym czy sie to jakos odpowietrza czy jak . jaka jest kolejnoac pracy, wymiany tego to trzeba rozkrecic aby wyjac te przekładnie

A WIEC Z GORY DZIEKUJE ZA WSZYSTKIE ODPOWIEDZI !!!!!!!!!!!!!!!

JAK BY CO TEZ MOGE DORADZIC W INNYCH SPRAWACH W AUDI BO JUZ PARE PROBLEMOW ROZWIAZALEM


POZDRAWIAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2004 23:27:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Witam, jezeli stuka a zawicha jes ok to proponowałbym sprawdzić śruby przy drązkach kierowniczych powinny być dobrze dokręcona, u siebie miałem podobnie bo sie poluzowały :galy:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2004 23:27:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2004 23:56:25
Posty: 215
Lokalizacja: Gdańsk
Sprawdź jeszcze czy koła dobrze są przykręcone -nigdy nic nie wiadomo. Sprawdź łożyska , przeguby, tarcze -wyeliminnuj wszystkie niewiadome. Może coś jest żle skręcone.Powodzenia :zly:

_________________
Obrazek
Gram żeby grać.Zresztą ten co grał a nie gra będzie grał ,tylko ten co pier.... a już nie pier.... ,ten już nigdy pfiiii


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2004 23:36:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Sprawdz zaciski hamulcowe,moze maja luzy,sproboj w tym miejscu gdzie ci stuka przejachac i nacisnac delikatnie na hamulec

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2004 06:51:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2003 11:49:22
Posty: 48
Lokalizacja: Okolice Grünberg
Sprawdź jeszcze raz poduszki pod wózkiem. Ja miałem identyczne objawy z tym że z lewej strony i też jeździłem ciągle na trzepak i nic wymieniłem prawie wszystkie gumy w końcu odkreciłem dolną odsłone i zaczełem po kolei sprawdzać no i wyszło. Acha często to pukanie pojawiało się gdy silnik chodził na niskich obrotach no i ocziwiście na dziurach.

_________________
A4 1.9 TDI AHU
Alfa Romeo 156 1,9 jtd
była B3 1.8E DZ + lpg teraz ujeżdża ją braciszek ;-P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2004 06:52:15 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
SEKK napisał(a):
Sprawdź jeszcze raz poduszki pod wózkiem. Ja miałem identyczne objawy z tym że z lewej strony i też jeździłem ciągle na trzepak i nic wymieniłem prawie wszystkie gumy w końcu odkreciłem dolną odsłone i zaczełem po kolei sprawdzać no i wyszło. Acha często to pukanie pojawiało się gdy silnik chodził na niskich obrotach no i ocziwiście na dziurach.


Miałem identyczną sytuację. Co ja się najeździłem po specjalistach. Ile ja części wymieniłem zanim do tego doszedłem :/

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2004 17:23:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
a łączniki stabilizatora i gumy na stabilzatorze są ok?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2004 10:43:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Ja kiedyś iałem podobną zagadkę i okazało się, że poluzowało się mocowanie zacisku hamulcowego. A w starszej 100, mechanicy przy wymianie górnej gumy MacPehrson'a zerwali tą gumę - przekręcili. Zapomniało się im użyć inbusa przy dokręcaniu. Sprawdź jeszcze raz wszystkie gumy.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2004 11:14:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
stawiam na urywającą się prawą ćwiartkę, w związku z tym, że wstawiana była dosyć długa to wytrzymała polskie drogi przez te pięc lat od wstawienia ale niestety już czas na nią :D :D . A tak na poważnie to stawiam na łączniki stabilizatora :!:

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2004 11:52:03 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Rogal napisał(a):
stawiam na urywającą się prawą ćwiartkę, w związku z tym, że wstawiana była dosyć długa to wytrzymała polskie drogi przez te pięc lat od wstawienia ale niestety już czas na nią :D :D . A tak na poważnie to stawiam na łączniki stabilizatora :!:

:509:

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2004 22:26:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2004 17:05:51
Posty: 115
Lokalizacja: Kraków
u mnie sie dzieje to samo,jak czujesz to stukanie na kierownicy to na 99% jest to przekładnia (jeśli zawieche masz dobrą)

ja wymieniałem przekładnie na regenerowaną (360 zł.+wymiana) ale przejechałem 20 tyś i jest to samo.
chwyć za drążek który idzie od przekładni i poruszaj nim energicznie zazwyczaj jest tam luz.są też firmy które wysyłają przekładnie na regeneracje gdzieś za granice i wtedy jest to koszt 1450 zł.

jeśli będzie to przekładnia to radze ci kupić regenerowaną w sklepie który da ci na nią gwarancje (jest ich mało ale są) ,zapłacisz więcej (ok. 500-600 zł.)ale będziesz miał pewność że nie rozwali ci sie po 10 tyś.
ja za wymiane dałem 180 zł.nie chciałem eksperymentować,goście zrobili to solidnie ale przekładnia długo nie wytrzymała

:) żeby odpowietrzyć płyn w przekładni musisz podniść samochód i ruszać kołami w jedną i drugą strone do oporu,ale nie wiem czy tak samo sie robi po wymianie. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2004 22:31:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2004 17:05:51
Posty: 115
Lokalizacja: Kraków
zapomniałem dodać że nowa przekładnia kosztuje ok. 2800 zł i mozna ją kupić tylko w serwisie,przynajmniej ja nie spotkałem nigdzie w sklepie nowej przekładni,jeśli ktoś widział nową w sklepie to niech da znać i ile kosztowała


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: